Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen vastuulla on syventää suhdetta, ja voiko toinen loukkaantua jos toinen osapuoli vetää johtopäätöksiä vastaanharaamisesta?

Vierailija
27.07.2022 |

Yritän tiivistää.
Minä rakastan, hän ei, tai ainakaan yhtä paljon.
Minä olen ottanut esiin yhteenmuuttamisen ja suhteen syventämisen, hän välttelee ja kiertelee aihetta.

Yleisesti ottaen minä panostan sekä rahallisesti että erityisesti vaivan puolesta enemmän suhteeseen.

Olen tuonut esiin tyytymättömyyteni, ja sanonut ettei tässä ole mitään järkeä. En tiedä onko hän exissään kiinni vai mikä on aikuisella ihmisellä tiellä ettei pysty meidän suhteesta uppoutumaan. Joka tapauksessa, ainoita asioita joita profiilissani luki kun tutustuttiin, oli että haluan kunnollisen parisuhteen.

Kun tuon esiin sen, ettei tässä ole mitään järkeä ja en kauaa enää pysty jatkamaan tätä, hän alkaa syyllistää minua tuntemuksistani. Ilmeisesti hän ei haluaisi erota, mutta siltikään hän ei halua tehdä tästä kunnollista liittoa. Ollaan pari vuotta oltu yhdessä.

Onko hänellä oikeus loukkaantua jos sanon että etsimään uutta naista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hän ei halua muuttaa yhteen? Kaikki eivät halua, mutta voivat silti olla parisuhteessa.

Itse en koskaan lähtisi painostamaan ketään esimerkiksi juuri yhteenmuuttoon. Ystäväni teki niin ja se avoliitto kesti alle vuoden.

Vierailija
2/4 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kokee. Sinä haluat parisuhteen, hän ei. Miksi pilaat elämääsi hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde eteenpäin.

Olin samassa tilanteessa, "vedin" yksin suhdetta eteenpäin ja toinen tuli perässä. Vedin koska rakastin.

Kun elämä heitti oikeasti tiukan paikan eteen ja hänen olisi pitänyt tehdä oikeasti jotain suhteen eteen, hän ei tehnyt. Jäin yksin. Nyt erosta on jo melkein kaksi vuotta ja edelleen kasailen itseäni. Harmittaa että näin koko ajan miten hän ei rakasta niinkuin minä, mutta mutta... Minä vain rakastin ja uskottelin itselleni, että kai se minun kanssa haluaa olla kun ei kerta eroakaan halua. Aivan kuten sinäkin.

Vierailija
4/4 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, SINÄ olet elämäsi tärkein ihminen, ei hän. Keskity omaan hyvinvointiinsi, tee asioita joita haluat ja tee elämästäsi viihtyisää. Anna ajan kulua ja lopeta kaikenlainen ehdottelu kumppanillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi