Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?

Vierailija
27.07.2022 |

Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.

Välillä on kiva muistella näitä.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lähdin baarista kiihkeän miehen mukaan. Päästiin hänen kämpälleen ja alettiin hommiin. Mies laittoi valot pois ja huoneessa oli pilkko pimeää. Olin kuulevinani ulko oven käyvän mutta mies sanoi että ime vaan kuulit väärin. Ihmettelin miten mies pystyy nuolemaan minua samalla kun imen häntä mutta pimeässä en nähnyt mitään. Jossain vaiheessa vaikka imin ja minua nuoltiin niin käteni vietiin yhdelle kullille. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. En kuitenkaan nähnyt mitään kun oli pimeää. Jossain vaiheessa mies sanoi että nyt haluan panna sun pillua ja alkoi panemaan. Tässä vaiheessa suuhuni työnnettiin kulli vaikka mies panikin minua. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. Kulli pääsi suustani ja päätäni käännettiin toiseen suuntaa ja sielläkin oli kulli joka työnnettiin suuhuni. Sain orgasmin. Mies sanoi että ime taas ja aloin imemään. Silti minua pantiin vaikka miehen kulli oli suussani. Olin ihan että

Ihan tosi realistinen tarina. Sä vaan kuvittelit kaiken.

Vierailija
82/92 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri oli järjestänyt bileet mökillään ja tahtoi myös meidät mukaan , suostuttiin . Kun menimme sinne niin siellähän ei ollut muita naisia kuin minä ja niitä miehiä yhdeksän . Miehet tarjosivat paukkuja minulle auliisti ja päähänhän se meni , mieheni pyysi minua tanssimaan ja jos haluaisin niin voisin samalla vähentää vaatteita , sanoin stripata niinkö mieheni nyökkäsi . Päätin mikäs siinä ja aloin tanssimaan samalla vähensin vaatteita lopulta oli vaan pöksyt ja rintsikat päälläni , miehet huusivat lisää lisää niinpä otin loputkin pois siinä ilkosillaan tanssin , huomasin kyllä että miehetkin ottivat vaatteensa pois ja tulivat tanssimaan . Kohta oli käsiä jokapuolella vartaloani jotkut hieroivat rintojani ja joku työnsi kätensä jalkojen väliin . Mietin meinaako nuo kaikki naida minua sillä alkoi olemaan seisovia kulleeja joka puolella . Yks sanoikin mitäs sanot jos me naidaan sinua . Olin kyllä kiihottunut jo tanssin aikana ja sanoin pitääkö antaa kaikille ja vastaus oli tietenkin . Minut kaadettiin lattialle tuodulla patjalle ja heti oli mies päälläni työntämässä kullia pilluuni , rupesi naimaan saatuaan niin heti oli toinen tilalla . Minun naimista kesti kauan kunnes viimeinenkin oli saanut , minut autettiin ylös ja huomasin miten mieheni istui hymyillen nojatuolissa , Kysyin sinäkö järjestin tämän ja mieheni sanoi ei vaan me osoittaen mökin omistajaa . Siinähän se viikonloppu meni välillä juotiin syötiin sekä minua naimalla , sunnuntaina pilluni oli hellänä eikä mieheni saanut pillua viikkoon , olihan se kokemus mutta miellyttävä kaikki ne miehet olivat erittäin huomaavaisia niin että sanoin viikonpäästä miehelleni hänen naidess minua , voisitte järjestää samanlaisen viikonlopun ennenkuin kesä loppuu . Järjestivätkin ja mieheni meni ja järjesti itselleen viegra reseptin , kyllä olin sen viikonlopun jälkeen tosi kipeä eli pilluni .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyvin samanlainen kokemus paitsi, että oli toinen nainen mukana ja muutama mies vähemmän. Miehet yllyttivät myös tyttöjen välisiin juttuihin ja esitettiinhän me niitä :) 

Vierailija
84/92 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelle. Ex-miehen kanssa harrastettiin swing-juttuja. Lisäksi yksi nainen nuoli mua eli kai se on sitten seitsemän yhteensä.

Vierailija
85/92 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 17v. Kun olin neljälle miehelle pano leluna. Kaikki pani vuoronperään ja yksi halus myös kakkoseen. Oli aika kostea ja turta fiilis sen jälkeen, kukaan ei käyttänyt kondomia..

Vierailija
86/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä 17v. Kun olin neljälle miehelle pano leluna. Kaikki pani vuoronperään ja yksi halus myös kakkoseen. Oli aika kostea ja turta fiilis sen jälkeen, kukaan ei käyttänyt kondomia..

Mulla ois kans ollut haluja tuon ikäisenä antaa vaikka miten monelle, mutta olin niin ujo että riitti yksi mies kerrallaan. Onneksi sain tarpeeksi yksittäisiltä miehiltä..

Vierailija
87/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt missään jonossa vuoroaan odottanut mutta vuorokauden aikana kolmen eri miehen kanssa neljä tai viisi kertaa.  Aamulla poikaystävän,  illan ja yön aikana kahden muun ja aamulla ja iltapäivällä uudestaan poikaystävän 

Vierailija
88/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle olen antanut, vuomasi että olin ilman pikkuhousuja ja mua kokeiltiin. Oma mies katsoi kun minuun tultiin.  Minut siemennetiin. Ja olin kiimassa, Pilli valui ja huusin koko ajan, uusi tuli tilalle kun edellinen sai. 

Vierailija
89/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmelle olen antanut, vuomasi että olin ilman pikkuhousuja ja mua kokeiltiin. Oma mies katsoi kun minuun tultiin.  Minut siemennetiin. Ja olin kiimassa, Pilli valui ja huusin koko ajan, uusi tuli tilalle kun edellinen sai. 

Juu ja sinä sait varmasti kokoajan orgasmeja!  Eikö totta...

Vierailija
90/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia satuja ja tarinoita edellä. Runsas mielikuvitus kertojilla. :)

Vierailija
91/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana iltana kahdelle, välissä oli muutama tunti, eivätkä tiedä toisistaan. Eka oli baaripoka, jonka etsin vain sitä varten. Toinen oli vakipano, jonka ei pitänyt olla kaupungissa, minkä takia tuon ekan etsin

N45

Vierailija
92/92 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaisia satuja ja tarinoita edellä. Runsas mielikuvitus kertojilla. :)

Osa on varmasti ihan puhdasta satuilua mutta ainakin itselläni tuo kolme miestä yhden vuorokauden aikana on kokemus ajalta kun asiat eivät olleet kovin hyvin.  Nykyään en voisi kuvitellakaan että tekisin hänelle noin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän