Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?

Vierailija
27.07.2022 |

Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.

Välillä on kiva muistella näitä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lähdin baarista kiihkeän miehen mukaan. Päästiin hänen kämpälleen ja alettiin hommiin. Mies laittoi valot pois ja huoneessa oli pilkko pimeää. Olin kuulevinani ulko oven käyvän mutta mies sanoi että ime vaan kuulit väärin. Ihmettelin miten mies pystyy nuolemaan minua samalla kun imen häntä mutta pimeässä en nähnyt mitään. Jossain vaiheessa vaikka imin ja minua nuoltiin niin käteni vietiin yhdelle kullille. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. En kuitenkaan nähnyt mitään kun oli pimeää. Jossain vaiheessa mies sanoi että nyt haluan panna sun pillua ja alkoi panemaan. Tässä vaiheessa suuhuni työnnettiin kulli vaikka mies panikin minua. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. Kulli pääsi suustani ja päätäni käännettiin toiseen suuntaa ja sielläkin oli kulli joka työnnettiin suuhuni. Sain orgasmin. Mies sanoi että ime taas ja aloin imemään. Silti minua pantiin vaikka miehen kulli oli suussani. Olin ihan että

Ihan tosi realistinen tarina. Sä vaan kuvittelit kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän