Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?
Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.
Välillä on kiva muistella näitä.
Kommentit (65)
Kaksi. Silloinen poikaystäväni ja hänen kaverinsa. Lopulta poikaystäväni tuli tapahtuneesta niin ahdistuneeksi, että erosimme. Olin kuulemma nauttinut liikaa hänen kaveristaan. Idea tuohon oli täysin poikaystäväni.
En ole antanut, mutta kahdelta olen ottanut suihin. Toissakesän iskelmäfestateilla. Toiselta sain myös suuseksiä.
Omalle miehelle kerroin että sain sellaista suuseksiä että orgasmi lähti varpaista saakka, ei uskonut koko tarinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä. Lomalla Espanjassa annoin paikallisille yhdellä rantahuvilalla. Yhdelle annoin aamulla vielä uudestaan. Se mitä tapahtuu lomalla jää lomalle
Ja loput hoitaa penisilliiniä-kuuri?
Ihan puhtaita olivat ja mitään kuureja ei tarvittu. Vieläkin muistelen posket punaisina kuinka hyvää seksiä sain.
Vierailija
</p>
<p>Duunihommissa meno on ollut vieläkin hurjempaa, juristit ja sihteerit panevat keskenään pikkujouluissa, asiantuntijan ylennys maksetaan etukäteen luonnossa projektipäällikölle jne. Kaikki osapuolet luonnollisesti varattuja.
</p>
<p>[/quote kirjoitti:Onneksi nykyään on varaa valita ja kiertää tuollaiset perseily työpaikat kaukaa.
Tätä ei kukaan usko, mutta totta tämä on. Harrastin viimeksi Iran gb:ssä Kirkkonummella seksiä tämän kesän alussa 30 eri miehen kanssa. Itse en yrittänyt edes pysyä mukana laskuissa. Tyttökaverini oli mukana huoltojoukossa ja piti laskut ajan tasalla. Välillä otin vettä, pyyhin hikeä ja sitten taas mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kukaan usko, mutta totta tämä on. Harrastin viimeksi Iran gb:ssä Kirkkonummella seksiä tämän kesän alussa 30 eri miehen kanssa. Itse en yrittänyt edes pysyä mukana laskuissa. Tyttökaverini oli mukana huoltojoukossa ja piti laskut ajan tasalla. Välillä otin vettä, pyyhin hikeä ja sitten taas mentiin.
Tottahan toki. Kaikki vauva. fi seksijutut on tosia. Ei epäilystäkään
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut, mutta kahdelta olen ottanut suihin. Toissakesän iskelmäfestateilla. Toiselta sain myös suuseksiä.
Omalle miehelle kerroin että sain sellaista suuseksiä että orgasmi lähti varpaista saakka, ei uskonut koko tarinaan
mistä homma lähti vai olitteko aivan lärveissä ? miehet varmaan vonkasi ?
Kuuden kaverin, mutta vain yksi halusin panna sen jälkeen kun eka oli laskenut lastinsa sisääni. Eli kaksi miestä pani, ja neljältä otin pelkästään suihin, ja lisäksi otin viimeseksi suihin vielä siltä ekalta joka oli pannut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli keskimääräinen suoritusaika miehillä tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 sekuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 sekuntia
Eli koko toimitus 5 minuuttia + vaihdot.
Ei siinä paikat kovin herkiksi pääse.
Jokainen yhdyntä on potentiaalinen raiskaus.
Terveisin
Naisen logiikka
Kolme nuorta miestä oon ottanut.
Pikkuisen olin ottanut,en ehkä muutoin olis edes uskaltanut.
Silloin sai todellakin tarpeeksi,ei karanneet eka varviin.
Olin tuplassa useamman kerran yön aikana.
Parasta oli se kiima mikä tuli kun tiesin että nytt..
Vierailija kirjoitti:
Kuuden kaverin, mutta vain yksi halusin panna sen jälkeen kun eka oli laskenut lastinsa sisääni. Eli kaksi miestä pani, ja neljältä otin pelkästään suihin, ja lisäksi otin viimeseksi suihin vielä siltä ekalta joka oli pannut.
Et ole sattumalta se tyttö joka hengaili Pirkkolan jäähallin pukuhuoneessa. Ollaan nimittäin joskus kaverien kanssa mietitty mitä nykyään teet. Mutta olit kyllä armoitettu suihinottaja, sitä ei voi kiistää.
3 12h aikana. Samaan aikaan ei olleet.
Vierailija kirjoitti:
Komppanialle eli 110-260 miestä. En pysynyt laskuissa mukana.
Varmasti on naisen kommentti kun ei osaa laskea.
Olen 54 vuotias nainen ja mieheni järjesti minulle yllätyksen . Yllätys oli se että hän oli hommannut viikonlopuksi neljä miestä ja ne miehet + oma mieheni naivat minua vuorotellen koko viikonlopun perjantaista , sunnuntaihin. Kyllä tiesin sen jälkeen että olin saanut munaa kun pomppi oli kipeänä kolme päivää .
En ole koskaan tehnyt tuollaista enkä tule tekemään. Ei kiinnosta tuollainen horoilu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 vuotias nainen ja mieheni järjesti minulle yllätyksen . Yllätys oli se että hän oli hommannut viikonlopuksi neljä miestä ja ne miehet + oma mieheni naivat minua vuorotellen koko viikonlopun perjantaista , sunnuntaihin. Kyllä tiesin sen jälkeen että olin saanut munaa kun pomppi oli kipeänä kolme päivää .
"pomppi" oli kipeänä? Tarkoitatko etupeppua?
Ja loput hoitaa penisilliiniä-kuuri?