Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?

Vierailija
27.07.2022 |

Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.

Välillä on kiva muistella näitä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä nimellä löytyis tällaisia videoita?

Vierailija
62/65 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen. Fantasioin kauan kolmesta miehestä yhtä aikaa. Laitoin yhdelle seksipalstalle ilmoituksen ja kohta sainkin monta vastausta. Valikoin 3 koplan joka tuntui hyvälle. Keskustelimme haluistani ja he olivat valmiit toteuttamaan fantasiani. Ajelin syrjäiselle mökilleni ja kohta miehet tulivatkin pihaan. Olimme sopineet etukäteen kuinka asia hoidetaan ja kohta olinkin sidottuna mahalleni pöytään. Päälläni oli vain sukkanauhat, sukat ja korkokengät. Miehet riisuivat itsensä ja kohta olikin kulli suussani toisen tunkeutuessa minuun takaapäin. Seuraava mies tunkeutui pyllyyni että näin vain tähtiä. Miehet panivat joka reikiäni ja suutani vuoronperään ja kohta suuni ja aukkoni valuivat spermaa. Tätä jatkui pitkään, he naivat minua useaan kertaan illanaikana. Lopuksi menin suihkuun ja kiitin miehiä ja sanoin koska seuraavakerta ja he vastasivat koska vaan. Nykyään tapailemme silloin tällöin, On mahtavaa kun minut on naitupuhki ja on paikat kipeänä muutaman päivän. Monica.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmelle yhtä aikaa. Olin voileipänä kahden välissä. Yksi työnsi emättimeen, toinen anukseen ja kolmas suuhun. Kaikilta tuli.

N28

Ja sitten heräsin ja päästin kilpikonnan ulos.

Vierailija
64/65 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vanhaa miestä naivat minua kun olin viistoista yhdessä puistossa kun antoivat minulle kaljaa ja pari viinipaukkua ja siitä edestä minun piti antaa niille pillua ja kaikki nämä ukot panivat paljaalla vaikka sanoin ettei minulla ole ehkäisyä mutta siitä huolimatta minun piti olla puiston puskan takana selällään ja vuorotellen kävivät naimassa minua , en se jälkeen ole kaljasta antanut pillua kenellekkään .

Vierailija
65/65 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Fantasioin kauan kolmesta miehestä yhtä aikaa. Laitoin yhdelle seksipalstalle ilmoituksen ja kohta sainkin monta vastausta. Valikoin 3 koplan joka tuntui hyvälle. Keskustelimme haluistani ja he olivat valmiit toteuttamaan fantasiani. Ajelin syrjäiselle mökilleni ja kohta miehet tulivatkin pihaan. Olimme sopineet etukäteen kuinka asia hoidetaan ja kohta olinkin sidottuna mahalleni pöytään. Päälläni oli vain sukkanauhat, sukat ja korkokengät. Miehet riisuivat itsensä ja kohta olikin kulli suussani toisen tunkeutuessa minuun takaapäin. Seuraava mies tunkeutui pyllyyni että näin vain tähtiä. Miehet panivat joka reikiäni ja suutani vuoronperään ja kohta suuni ja aukkoni valuivat spermaa. Tätä jatkui pitkään, he naivat minua useaan kertaan illanaikana. Lopuksi menin suihkuun ja kiitin miehiä ja sanoin koska seuraavakerta ja he vastasivat koska vaan. Nykyään tapailemme silloin tällöin, On mahtavaa kun minut on naitupuhki ja on paika

Sitten huomasin että oli aamu ja kissa oli pissinyt sänkyn kun ei ollut pääsyt ulos

Terveisiä Porvoosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän