Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?
Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.
Välillä on kiva muistella näitä.
Kommentit (81)
Olen nelikymppinen nainen. Fantasioin kauan kolmesta miehestä yhtä aikaa. Laitoin yhdelle seksipalstalle ilmoituksen ja kohta sainkin monta vastausta. Valikoin 3 koplan joka tuntui hyvälle. Keskustelimme haluistani ja he olivat valmiit toteuttamaan fantasiani. Ajelin syrjäiselle mökilleni ja kohta miehet tulivatkin pihaan. Olimme sopineet etukäteen kuinka asia hoidetaan ja kohta olinkin sidottuna mahalleni pöytään. Päälläni oli vain sukkanauhat, sukat ja korkokengät. Miehet riisuivat itsensä ja kohta olikin kulli suussani toisen tunkeutuessa minuun takaapäin. Seuraava mies tunkeutui pyllyyni että näin vain tähtiä. Miehet panivat joka reikiäni ja suutani vuoronperään ja kohta suuni ja aukkoni valuivat spermaa. Tätä jatkui pitkään, he naivat minua useaan kertaan illanaikana. Lopuksi menin suihkuun ja kiitin miehiä ja sanoin koska seuraavakerta ja he vastasivat koska vaan. Nykyään tapailemme silloin tällöin, On mahtavaa kun minut on naitupuhki ja on paikat kipeänä muutaman päivän. Monica.
Vierailija kirjoitti:
Kolmelle yhtä aikaa. Olin voileipänä kahden välissä. Yksi työnsi emättimeen, toinen anukseen ja kolmas suuhun. Kaikilta tuli.
N28
Ja sitten heräsin ja päästin kilpikonnan ulos.
Neljä vanhaa miestä naivat minua kun olin viistoista yhdessä puistossa kun antoivat minulle kaljaa ja pari viinipaukkua ja siitä edestä minun piti antaa niille pillua ja kaikki nämä ukot panivat paljaalla vaikka sanoin ettei minulla ole ehkäisyä mutta siitä huolimatta minun piti olla puiston puskan takana selällään ja vuorotellen kävivät naimassa minua , en se jälkeen ole kaljasta antanut pillua kenellekkään .
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Fantasioin kauan kolmesta miehestä yhtä aikaa. Laitoin yhdelle seksipalstalle ilmoituksen ja kohta sainkin monta vastausta. Valikoin 3 koplan joka tuntui hyvälle. Keskustelimme haluistani ja he olivat valmiit toteuttamaan fantasiani. Ajelin syrjäiselle mökilleni ja kohta miehet tulivatkin pihaan. Olimme sopineet etukäteen kuinka asia hoidetaan ja kohta olinkin sidottuna mahalleni pöytään. Päälläni oli vain sukkanauhat, sukat ja korkokengät. Miehet riisuivat itsensä ja kohta olikin kulli suussani toisen tunkeutuessa minuun takaapäin. Seuraava mies tunkeutui pyllyyni että näin vain tähtiä. Miehet panivat joka reikiäni ja suutani vuoronperään ja kohta suuni ja aukkoni valuivat spermaa. Tätä jatkui pitkään, he naivat minua useaan kertaan illanaikana. Lopuksi menin suihkuun ja kiitin miehiä ja sanoin koska seuraavakerta ja he vastasivat koska vaan. Nykyään tapailemme silloin tällöin, On mahtavaa kun minut on naitupuhki ja on paika
Sitten huomasin että oli aamu ja kissa oli pissinyt sänkyn kun ei ollut pääsyt ulos
Terveisiä Porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Neljä vanhaa miestä naivat minua kun olin viistoista yhdessä puistossa kun antoivat minulle kaljaa ja pari viinipaukkua ja siitä edestä minun piti antaa niille pillua ja kaikki nämä ukot panivat paljaalla vaikka sanoin ettei minulla ole ehkäisyä mutta siitä huolimatta minun piti olla puiston puskan takana selällään ja vuorotellen kävivät naimassa minua , en se jälkeen ole kaljasta antanut pillua kenellekkään .
Minulle olisi voinut käydä helposti samoin... 14-15 vuotiaana minulla oli tapana mennä aina pultsareitten luokse ja pyytää että saisiko kaljaa. Aina antoivat. En koskaan kuitenkaan jäänyt heidän kanssaan pitemmäksi ajaksi olemaan.
Kahden kanssa oon ollu sillee peräjälkeen ja joskus yhtäaikaakin. Hurjan kiihottavaa kun siinä on niin täysi olo.
Kahden. Kaks mukavaa poikaa yökerhossa tuli juttusille ja lähdin jatkoille heidän matkassaan, toisen kanssa oli enemmän säätöä illan aikana ja päädyttiin jatkoilla sänkyyn. Seksin jälkeen poistui tupakalle ja vähän ajan päästä ovi aukes ja tämä toinen poika tuli huoneeseen. Harrastin sitten hänenkin kanssaan seksiä. Aamulla ennen kotiin lähtöä vielä kerran tämän ensimmäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmelle yhtä aikaa. Olin voileipänä kahden välissä. Yksi työnsi emättimeen, toinen anukseen ja kolmas suuhun. Kaikilta tuli.
N28
Entä sinulta?
Eikö sanan kaikki merkitys ole tyhjentävä?
Haha, nämä ovat kyllä niin hauskoja tarinoita.
Kaikki toki miesten kirjoittamia, ihan jokainen viesti.
Tällä palstalla ei ole naista nähty sitten vuoden 2013.. Joskus ammoin palstan alkuaikoina kyllä, mutta nykyään täällä on pelkkiä äijiä.
Kerran lähdin baarista kiihkeän miehen mukaan. Päästiin hänen kämpälleen ja alettiin hommiin. Mies laittoi valot pois ja huoneessa oli pilkko pimeää. Olin kuulevinani ulko oven käyvän mutta mies sanoi että ime vaan kuulit väärin. Ihmettelin miten mies pystyy nuolemaan minua samalla kun imen häntä mutta pimeässä en nähnyt mitään. Jossain vaiheessa vaikka imin ja minua nuoltiin niin käteni vietiin yhdelle kullille. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. En kuitenkaan nähnyt mitään kun oli pimeää. Jossain vaiheessa mies sanoi että nyt haluan panna sun pillua ja alkoi panemaan. Tässä vaiheessa suuhuni työnnettiin kulli vaikka mies panikin minua. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. Kulli pääsi suustani ja päätäni käännettiin toiseen suuntaa ja sielläkin oli kulli joka työnnettiin suuhuni. Sain orgasmin. Mies sanoi että ime taas ja aloin imemään. Silti minua pantiin vaikka miehen kulli oli suussani. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. Joku möreä ääni sanoi että nyt panen sua ryppyreikään. Mietin miksi mies muutti ääntänsä koska baarissa hän puhui erinlaisella äänellä. Sitten mies pani minua ryppyreikään ja samalla suuhuni yhtä aikaa. Kuulin pian eri suunnista karjahtelua ja spermaa lensi päälleni. Sain taas melkein orgasmin. Kuulin taas kuinka ovi kävi ja kysyin että mikä se oli. Mies sanoi taas normaalilla äänellään että kuulin väärin. Tämän jälkeen mies laittoi valot päälle ja sanoi että olipas se kivaa ja hän alkaa nyt nukkumaan. Lähdin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lähdin baarista kiihkeän miehen mukaan. Päästiin hänen kämpälleen ja alettiin hommiin. Mies laittoi valot pois ja huoneessa oli pilkko pimeää. Olin kuulevinani ulko oven käyvän mutta mies sanoi että ime vaan kuulit väärin. Ihmettelin miten mies pystyy nuolemaan minua samalla kun imen häntä mutta pimeässä en nähnyt mitään. Jossain vaiheessa vaikka imin ja minua nuoltiin niin käteni vietiin yhdelle kullille. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. En kuitenkaan nähnyt mitään kun oli pimeää. Jossain vaiheessa mies sanoi että nyt haluan panna sun pillua ja alkoi panemaan. Tässä vaiheessa suuhuni työnnettiin kulli vaikka mies panikin minua. Olin ihan että mitä jumalavita täällä tapahtuu. Kulli pääsi suustani ja päätäni käännettiin toiseen suuntaa ja sielläkin oli kulli joka työnnettiin suuhuni. Sain orgasmin. Mies sanoi että ime taas ja aloin imemään. Silti minua pantiin vaikka miehen kulli oli suussani. Olin ihan että
Onko tämä tarina jonkun pervo-Pertin fantasia vai mitä häh? Kertokaa jumalavita!
Miesporukaalle olin emännöimässä mökillä viiden miehen porukalle.
Illalla humalluimme ja miehet kysyi, voinko toimia myös vaimona? Vastasin myöntävästi, kun teki munaa mieli. Kerrerroin etten halua ryhmäpanoa vaan yksityisesti omassa rauhassa ja vetäydyin makkariin.
Kaikki taisi käydä tai jotkut kahteen kertaan.
Aamullla uusi kierros.
Vierailija kirjoitti:
Illalla humalluimme ja miehet kysyi, voinko toimia myös vaimona? Vastasin myöntävästi, kun teki munaa mieli. Kerrerroin etten halua ryhmäpanoa vaan yksityisesti omassa rauhassa ja vetäydyin makkariin.
Aamullla uusi kierros.
Ois aika jees tollanen.
Kahdelle peräkkäin ja niin monta kertaa, ettei kenelläkään ole tietoa. Miehen kaveri käy usein meillä piipahtamassa. Melkein aina se kysyy ennen lähtöään, että "Voidaanko pikaisesti?" ja tietenkin voidaan. Mennään vierashuoneeseen ja annan sen käydä mun päällä. Usein mun mies haluaa liukkaille ja annan sen panna myös. Joskus itsekseni ajatellut, että miehelle helppo homma, kun ei tarvitse vietellä vaimoa ja pääsee nousemaan päälle valmiiksi liukkaalle pillulle.
Vierailija kirjoitti:
Kahdelle peräkkäin ja niin monta kertaa, ettei kenelläkään ole tietoa. Miehen kaveri käy usein meillä piipahtamassa. Melkein aina se kysyy ennen lähtöään, että "Voidaanko pikaisesti?" ja tietenkin voidaan. Mennään vierashuoneeseen ja annan sen käydä mun päällä. Usein mun mies haluaa liukkaille ja annan sen panna myös. Joskus itsekseni ajatellut, että miehelle helppo homma, kun ei tarvitse vietellä vaimoa ja pääsee nousemaan päälle valmiiksi liukkaalle pillulle.
Olet hyvä vaimo <3
Vierailija kirjoitti:
Aamullla uusi kierros.
Oliko peppu kipeänä? Pääsitkö itse pukille vai olitko ainoastaan bottom kundina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamullla uusi kierros.
Oliko peppu kipeänä? Pääsitkö itse pukille vai olitko ainoastaan bottom kundina?
Bottomiksi jouduin, mutta päätin silti nautti joka sentistä mitä sisääni työnnettiin. Ja niitähän tuli.
Voi yök sentään. Miksi aina kysytte, tätä monelleko ANNATTE. Mikasei monk kanssa olette rakastelleet ja SAANEET myös. Vetuttaa moinen, typeryys.
Voihan se tosiaan olla näiden miesten kanssa niin, että he vaan saavat, ja naiset ei. Niinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
3lle tuli kanssa annettua pienessä kännissä, joskus nuorena.
Aamulla kyl vähän kadutti.
maavoimat, ilmavoimat, laivasto...
millä nimellä löytyis tällaisia videoita?