Nainen, monellekko miehelle olet antanut panna vuoron perään?
Joskus aikoinaan tuli annettua 3 lle miehelle vuoronperään. neljännellekkin olisin antanut mutta sillä ei seissyt. Ensimmäinen oli poikaystäväni joka halusi antaa kavereillekkin.
Välillä on kiva muistella näitä.
Kommentit (65)
3lle tuli kanssa annettua pienessä kännissä, joskus nuorena.
Aamulla kyl vähän kadutti.
Neljä miestä on saman illan aikana ollut pukilla.
N45
24 tunnin aikana kolme, näistä tosin vain viimeinen tiesi yhdestä aiemmasta
Kolmelle yhtä aikaa. Olin voileipänä kahden välissä. Yksi työnsi emättimeen, toinen anukseen ja kolmas suuhun. Kaikilta tuli.
N28
Vierailija kirjoitti:
Kolmelle yhtä aikaa. Olin voileipänä kahden välissä. Yksi työnsi emättimeen, toinen anukseen ja kolmas suuhun. Kaikilta tuli.
N28
Entä sinulta?
Yksi ei-ihan-platoninen tyttökaveri sai houkuteltua sen ja kolmen jätkän kanssa mökki viikonlopulle. Hetken kesti heittäytyä rennoksi kun en oo ennen harrastanu kimppaa. Mut kolme miestä peräjälkeen teki hyvää ois siinä neljäskin menny.
Ps. Käytettiin kumia.
Hyvin huomaa, että kaikki vastaukset miesten kirjottamia...
Samoissa hotellibileissä neljälle, tosin yhden kanssa vain suuseksiä. Saman vuorokauden aikana viidelle.
Kolmelle, joista yksi oli mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Kyseinen kommentti / kommentoija on kyllä per.....stä! Luuleekohan, että kaikki ovat siveyden sipuleita ? Pimeässä, peiton alla...maailman sivu on harrastetu mitä moniulottovaismpia seksihommia. Ihan kyllä omassa elämässäni aikoinaan vaimoni nuorempana vaimoni kanssa. Kiva muistella👍
Komppanialle eli 110-260 miestä. En pysynyt laskuissa mukana.
olitko se kuuluisa'kiertopalkinto'.. vai
miksi kuulostaa niin joltain:'horotyttöteini' läpältä?
ei voi tietää (kun ei tiedä..;)
Vierailija kirjoitti:
Samoissa hotellibileissä neljälle, tosin yhden kanssa vain suuseksiä. Saman vuorokauden aikana viidelle.
kivataikurja kuulla. olitko se kuuluisa'kiertopalkinto'.. vai miksi kuulostaa niin joltaihorotyttöteini läpältä.
ei voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
N28
voikunkiva kuulla ja olitko se kuuluisa'kiertopalkinto'.. vai miksi kuulostaa niin joltaihorotyttöteini keissiltä?
ei voi tietää aina.
Näitä ei usko kukaan .Kivoja tarinoita lukea, saa nauraa.