Meille tulee kahdeksas lapsi
Ollaan miehen kanssa niin onnellisia. Saan jatkaa kotiäiteilyä rauhassa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko näitä, jotka huutelee kesällä ja jouluna mihinkään ei ole varaa, kun on x lasta. Linnanmäen lippu maksaa tonnin, kun otetaan janniina petterille narinvetia, makkaraperunaa, pehmistä ja hampparia rannekkeen lisäksi
Ei olla. Nyt kesälläkin touhuttiin kaikkea ilmaista ja jouluna on kohtuudella lahjoja eikä kerjätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko näitä, jotka huutelee kesällä ja jouluna mihinkään ei ole varaa, kun on x lasta. Linnanmäen lippu maksaa tonnin, kun otetaan janniina petterille narinvetia, makkaraperunaa, pehmistä ja hampparia rannekkeen lisäksi
Ei olla. Nyt kesälläkin touhuttiin kaikkea ilmaista ja jouluna on kohtuudella lahjoja eikä kerjätä mitään.
Kannattaa myös tehdä joskus jotain, mistä lapset haaveilee.
Mun serkun tyttö laittaa aina vihanaamoja mun fb kuviin. On epäreilua, kun 5 henkinen perhe voi reissata niin paljon. 4 lapsen kouluttamaton, pitkäaikaistyötön äiti ei tarjoa mitään erikoista lomilla. Eihän ne ulkomaanmatkat ole pakollisia, mutta mukavia ovat
Miten miehesi suostuu aina uuteen lapseen? Toki jos ehkäisy ei edes käytössä niin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös tehdä joskus jotain, mistä lapset haaveilee.
Mun serkun tyttö laittaa aina vihanaamoja mun fb kuviin. On epäreilua, kun 5 henkinen perhe voi reissata niin paljon. 4 lapsen kouluttamaton, pitkäaikaistyötön äiti ei tarjoa mitään erikoista lomilla. Eihän ne ulkomaanmatkat ole pakollisia, mutta mukavia ovat
Ollaan me joskus pikkureissuja tehty mm Tukholmaan ja Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi suostuu aina uuteen lapseen? Toki jos ehkäisy ei edes käytössä niin.....
Hän tykkää myös suurperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miehesi kun taitaa olla alapääsi eli seksireikäsi jo aika löysä kun ne kakarat ovat syntynessään repineet ne rikki eli ei seksi kanssasi taida olla enää kummoista.
Eipä se ole häntä haitannut.
me olemme niin iloisia, kun saamme senkin maksaa.
t. veronmaksaja
Ursula von der Layern on lääkäri ja seitsemän lapsen äiti sekä paljon muutakin. Kotiäitiys ei ole ammatti.
En vain ymmärrä, mutta ei ole pakkokaan.
Kuinka vanha viimeksi syntynyt on, ja kuinka vanha on ensimmäisen lapsi?
Minkä ikäisiä itse olette, ja miten teillä riittää aikaa ja energiaa kaikille? Kuinka paljon kulunne maksavat, jos menette viettämään esim. Päivää huvipuistossa?
Herää vain kysymyksiä uteliaisuudesta.
Onhan sekin tietysti ettei töihin tarvitse mennä kun on kokoajan raskaana.
Elämäntehtäväni on kotiäitiys ja lapset.