Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Kolaripaikalla.
Teho-osastolla.
Lukion käytävillä joskus 80-luvun lopussa.
Junassa. Vieläpä Repin-junassa matkalla silloiseen Leningradiin. Ei sitä junaa enää ole. Ehkä jostain saisi suurella rahalla ja vaivalla hankittua sellaisen junavaunun, mutta aika hankalaa siinä olisi mitään häitä pitää. Jotkut voivat muistaa ne vaunut, niissä oli osastot, joihin mahtuu kuusi henkeä istumaan. Olisi aika pienet häät. Mut ehkä ravintolavaunu? Aika utopistista kyllä. Onneksi tämä on vain ajatusleikki, tässä ihan hikoaa kun ajattelee, että oikeasti pitäisi alkaa järjestää...
En edes muista missä tavattiin. Olenko jotenkin outo? Onhan siitä kyllä jo melkein 30 vuotta, että sikäli 🤔
Suomalaisen pikkukaupungin suolla.
Työpaikalla. On se sentään järven rannalla, ihan nätti paikka :)
Vierailija kirjoitti:
En edes muista missä tavattiin. Olenko jotenkin outo? Onhan siitä kyllä jo melkein 30 vuotta, että sikäli 🤔
Samma här. En muista ensitapaamista. Koulun käytävillä?
Muinainen Bakers ravintola of course, bakers, makes sense now.
Metro, matkalla Kontulasta Keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei mun bestis tapai ensimmäisen elämänsä miehen tuolla myös.
Sellaisella pienellä kalliolla johon kavereiden kanssa tykättiin kokoontua kesäisin, koska sinne paistoi aurinko myöhään. Ei kovin isoa porukkaa sinne saisi mahtumaan, aika huono sijainti olisi myös haastavan maaston vuoksi. Upeiden auringonlaskujen puolesta olisi kyllä romanttinen paikka. 😁
Löydettiin toisemme vuonna 2010 internetin deittipalvelusta, mutta fyysisesti tavattiin parin viestin jälkeen Helsingin Citykäytävässä sijainneessa kahvilassa. Liiketila on siinä yhä olemassa, mutta kahvila on muuttanut ja samalla paikalla on nykyisin joku laukkuliike.
Naimisiin mentiin vuonna 2020, mutta ei suinkaan laukkuliikkeessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mun bestis tapai ensimmäisen elämänsä miehen tuolla myös.
No en ole ainakaan minä tuo bestis.
Ison metallifirman hallin pienessä, suhteellisen likaisessa taukotilassa. Mahtuisi meitä kumppanin lisäksi ehkä pappi ja kaksi todistajaa. Vieraat saisivat kurkkia taukotilan oven pienestä ikkunasta ja odotella metallipölyn, öljyn ja metelin seassa.
Ei sitä paikkaa enää ole. Tosin tilalla on uusi isompi. Abc huoltoasema.