Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Häät Oulun Rotuaarilla. Miksipä ei. :)
Nykyinen Quickpick? :) Hervannassa?
Mäkkäri
Eli ei yhtään epäselvää mitä vieraille tarjoillaan.
Helsingissä citykäytävällä ent ravintola Poppiksen edessä.
Lukiossa. Luokassa 2002. Tarjoiluna 3 mut ei 4 kalapuikkoa!
Yläasteen matikanluokassa. Oikeasti jopa voisin pitää
1)Yökerhossa
2)Suomi24 treffipalstalla,tosin en tiedä miten onnistuisi häät järjestää.
Vierailija kirjoitti:
1)Yökerhossa
2)Suomi24 treffipalstalla,tosin en tiedä miten onnistuisi häät järjestää.
Paitsi jos 2) mussä fyysisesti tavattiin kun sovittu treffit niin hänen autossaan.
Helsingissä Mannerheimintien yökerhossa (olikohan nimeltään Fizz?) vuoden vaihtuessa. Sikäli erikoinen paikka juuri meille, kun emme kumpikaan tykänneet nuorena(kaan) pörrätä ravintoloissa.
Viron metsissä jonkun paikallisen datsalla nuotion äärellä. Tai no ei hän ole kumppanini, mutta ehkä silti rakas. Rakas ystävä. Ei hän ikinä edes kosisi minua ja itse saisin rukkaset. Silti olisi viehättävä ajatus, minulle, ei hänelle.
Bangkokissa. Chaosan roadilla, missä kaikki reppureissulaiset majailivat 80 -luvulla. Aamiais pöydässä juhlittaisiin.
Pikkukylän paikallispubi tai sitten työpaikalla. Kumpikaan paikka ei ole enää toiminnassa, että se olisi sitten joko yksityishenkilön kodissa, tai hylätyssä tuotantohallissa valat vannottava.
Erämaamökillä ja nuotiomakkaraa tarjottais, asuna kelkkahaalarit tai yöpuku ( näin olimme pukeutuneet toisella haalarit ja toisella yöpuku).
Istanbulissa viiden tähden hotellissa Bosporin salmen rannalla. Kaverin häissä tavattiin. Mikäs se siellä olisi omia häitäkin juhlia...
Saapasjalkarokissa Pihtiputaalla joskus ehkä -86 ekan kerran.
Sitten sama tyyppi vuosoen päästä kylän nakkikioskilla ja siitä venesataman laiturille tuttavuutta tekemään.