Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Pattayalaisessa huorabaarissa.
Olitko asiakkaana vai töissä?
Pyynikin minigolfrata
Mentiin siitä munkkikahveelle niin tarjoilukin olis tiedossa :D
Stockan tavaratalossa Helsingissä. Siellä oli vielä 1970-luvulla taidelasiosasto, keräilyharrastus saattoi yhteen.
N 69 v.
Meilahden sairaalan ruumishuone. Olin nuorena hoitajaopiskelijana siellä tutustumassa ja tuleva mies lääketieteen kandina tutustumassa. Tulis aika mukavat bileet.....
En ole naimisissa, enkä seurustele, mutta potentiaalisimman kumppanin kohtasin erään saaren kujalla kotioveni edessä. Mutta tiemme jatkui omille väylilleen haaksirikkoja kokien. Yhdessä olisimme ehkä luovineet paremmin tähdistä suuntaan etsien.
Paikka jossa tapasin nykyisen mieheni ensimmäisen kerran, oli hänen ensimmäisen vaimonsa kotona jotain parikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen törmättiin muutaman kerran työelämässä eri työpaikoilla vuosien saatossa. Sit lopulta ajauduttiin yhteen hänen ja hänen silloisen vaimonsa kotona. Ei rakkautta voi vastustaa vaikka kuinka yrittää.
Juna-asemalla -- kasvotusten, siis.
No jaa..
Tavattiin netissä lentokentällä tavattiin fyysistesti eka.
Urho Kekkosen kansallispuistossa. Siellä kelpaisi pitää häät 👍
Kajaani-Rovaniemi- bussin käytävällä, onnistuisi ihan hyvin.
Nykyisen aviopuolisoni tapasin ensimmäistä kertaa baarissa Pasilan asemalla - olis varmaan mahtava paikka häille :D Ensimmäisillä varsinaisilla treffeillämme tapasimme tosin vasta n. 15 vuotta myöhemmin minun kotonani.
Valamon luostarissa. Olisi kirkko, ravintola ja majoituskin eli ihan hyvät puitteet. Saakohan siellä pitää häät?
Ylä-asteen luokassa. Koulua ei tosin enää ole olemassakaan :D
Oikein hyvin passais, tavattiin ekan kerran Fazerin kahvilassa Mikonkadulla Helsngissä.
Opettajainhuoneessa.