Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Lukiossa koulun käytävällä. Tai seuraava (ja nykyinen) opiskelija-asuntolan parkkipaikalla, josta matka jatkui hänen auton kyytiin (en nyt ihan tarkkaan muista, astuiko hän autosta ulos, eli tavattiinko autossa vai parkkipaikalla) Se tilanteen jatkohetki olisikin kyllä ollut idyllnen, varsinaisesti tutustuttiin erään kosken rannalla, yö laavussa nukkuen. Ei ois ollut huono idea mennä siellä naimisiin.
Sittemmin puretun hometalon paikalle tehdyssä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Samassa juhlapaikassa missä olin ystäväni häitä viettämässä.
Mulla sama!
Naapurikylän nuorisoseuran talolla. Epäilemättä siellä on monet häät pidettykin.
Tosin nyt siellä on kirppis.
Kadulla, siihen aikaan kierrettiin muutamaa korttelia.
Toiset olisi Hesen hampurilais- paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen kuppila Sotkamossa.
Olisipa hauska paikka.
Ihana ketju muutoinkin
Lentoasemalla. Hauska idea olisi!
Juhlisimme siis puolison isän omakotitalossa, siellä voisikin pitää ihanat puutarhajuhlat mutta talon nykyisillä omistajilla saattaisi olla asiaan jotain sanottavaa.
Eräillä festareilla. Olis kyllä kiva hääpaikka ja hyvää häämusiikkia. Emme tosin ole menossa naimisiin vaikka olemme olleet 16 vuotta yhdessä.
Sorin vapaa-aikatalo on jo purettu. Sori.
Junalaiturilla Vantaan Korsossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, puhelimessa on vähän vaikee pitää. Ehkä sit koulun käytävillä.
Puhelimessa on toisaalta myöskin vähän vaikea tavata.
Ei ollut ollenkaan, voin sanoa
Ei ole kumppania, mutta se kenet alunperin nuorena halusin, tapasin milloin missäkin kylän raitilla, ei ole yhtä paikkaa.
Varsinaisesti fyysiseen kontaktiin päädyttiin paikallisessa ravintolassa useita v myöhemmin.
Paikka on vielä pystyssä mutta varmaan hirveän tunkkainen homepommi.
Netissä, mutta fyysisesti ekan kerran tavattiin Hki Lauttasaaressa Merikylpylän puiston laidalla.
Paikallinen kuppila Sotkamossa.