Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa olisi mennä naimisiin työvoimatoimiston aulassa.
Exät sentään tapasin ihan normaalisti baarissa
Normaalisti baarissa?!? :D
En ikinä koskaan haluais löytää tulevaa puolisoa baarista!
Toisaalta moni nainen ei haluaisi päästää miestään baariin.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, puhelimessa on vähän vaikee pitää. Ehkä sit koulun käytävillä.
Puhelimessa on toisaalta myöskin vähän vaikea tavata.
Hmm ois ehkä vähän vaikea saada kummankin sukua ja kavereita suomesta syrjäisen pikkukylän baariin Norjassa, mutta mikä jottei 😀
Ykän pubi Oulussa tai Pub Heinähattu Hesassa, miksei
Onko Tampereella Pääkirjasto Metsossa yhä se toisessa kerroksessa oleva kahvila, joka siellä oli ainakin 2000-luvun alussa? Siellä tapasin mieheni, koska ensimmäinen tapaaminen oli sovittu sinne.
Sori ohis, mutta mulle tulee tästä ketjusta vaan niin hyvä mieli <3 :D Hauskaa miten erilaisista paikoista voikin puolison löytää :D
Jatketaan!
Tapasin mun mieheni Helsingin Karhupuiston laidalla. Mun vanhemmat on itse asiassa vihitty siinä viereisessä Kallion kirkossa!
Esim. Itä-Helsingin yöbussissa, Citymarketissa x2 ja Silja Europalla vietettäisiin mun häät.
Suomenlahden saaressa, kylmässä vesisateessa.
Hikinen urheilukeskus. Tilaa ois! Vois vaikka säbäpelit pitää.
Hyvin kävisi: paikka oli 1972 oppilaitos, nyt se on kokous- ja juhlatiloja tarjoava yritys, kauniilla paikalla järven rannalla.
Ähtärin keskustassa liikehuoneistossa.
Kaverin kotona. Tosin talo on nyt purettu että tyhjällä tontilla tien vieressä. Edellisen kans ois ollu kirkon parkkipaikalla ja nuoruuden poikaystävän kans sitten kaverin autossa