Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Aleksis Kiven kuolinmökissä.
Rakennuksen karmivan historian tuntien en suostuisi :D
Rivoli Järvenpää. Muuttui sittemmin Scandiciksi, niin vihkipaikka olikin maistraatti
Matkahuollon linja-autopysäkillä.
Jyväskylän matkakeskuksessa! :'D
Ihan aluksi tavattiin siten, että mieheni kävi mun työpaikalla (baari) työporukkansa kanssa usein työpäivän jälkeen oluella. Silloin keskustelu oli lähinnä: "Moi, yksi tuoppi. Kiitos, ole hyvä".
Sitten kerran vapaalla olin itse baarissa (en työpaikalla) ja mies olikin siellä kavereidensa kanssa ja aloimme juttelemaan kun "tässä ollaan jo vanhoja tuttuja :D". Siitä se lähti.
Eli tuossa jälkimmäisessä baarissa olisi häät sitten. Eipä siinä mitään, Helsingin Kalliossa vähän räkälän tyylinen baari :).
Haminassa Reserviupseerikoulun tiloissa.
Oluttuvassa. Mikäpä siinä, ihan sopivan rento mesta!
Kasvotusten tapasimme ensimmäisen kerran minun lapsuudenkotini pihassa. Harmi vaan, että tänä kesänä myimme tuon talon. Olisi siinä uusi omistaja ihmeissään, jos sinne hääjuhlat väsättäisiin 😆
Vastaanotttoh keskuksen vessassa
hmmm...pitäis kysellä talon nykyisiltä omistajilta...ei enää ex miehen kanssa asuta siellä!
Uimarannalla tai oikeastaan sen läheisyydessä kauniilla luontopaikalla. Kelpais!
Nyt oon sinkku mut kerron missä eksien kanssa olisi järjestetty häät. Harmi kun ei sinne asti päästy kenenkään kanssa. :D
Joensuun Laulurinteellä, sinne sais varmaan kivat puitteet kyllä rakennettua.
Silloisen Joensuun yliopiston pihalla. Siellä mä ainakin muistelen ihan ensimmäisen tapaamisen olleen. On voinut olla kyllä muuallakin yliopiston alueella.
Helsingin rautatieasemalla. Historiallinen rakennus eli juu ihan hyvä hääpaikka. :D
Lentokentän turvatarkastuksessa. Mikäs siinä.
Koulussa. Olisihan siellä ruokala ja liikuntasali, johon voisi hommata vaikka tanssiorkesterin soittamaan ja pistää jalalle koreasti. Minä en tosin osaa tanssia.