Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Työpaikalla neuvotteluhuoneessa
Teurastamon lihanleikkuupöydän ääressä
Koulussa joka on sittemmin purettu, aikakoneen kai vaatisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häämme olisi Viikin kampuksella A -talon aulassa.. Tila riittäisi isompaankin tilaisuuteen ja tarjoilut hoitaisi ravintola Ladonlukko.
Samikset. Pidetäänkö kimppahäät? Unicafesta ei saisi kyllä enää opiskelija-alennuksia.
Unicafe on kylläkin Biokeskus 1:ssä. Ladonlukko on Metsätiedeiden talossa.
Hänen lapsuudenkodissaan. Ensi kertaa tavattiin kun hän oli 3 vk ja minä 6 kk vanha. Eipä sillä että sitä itse muistaisin.
Espanja-Torremolinos
Kaverin juhlat Espoossa
Räkälä Vantaalla
Exiä kaikki
Tiivistunnelmaiset häät hississä.
Kuuskassa pitäis häät pitää, oli viimeinen Kuusrock ikinä.
Mun entisessä asunnossa. 😅 Vieraita siihen yksiöön ei kamalasti mahtuisi, enkä tiedä mitä nykyinen asukas tykkäisi ideasta. 🤔
Kaupungin pahimassa räkälässä. Juomatarjoilu olisi kunnossa talon puolesta ja viihdykkeenä olisi epävireistä karaokea ja tappeluiden seuraamista. Portsari toimittaisi papin virkaa, koska kukaan kirkonmies ei sinne astuisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Nettihäät.
Tinderistä kutsuvieraat.
Kirkossa tavattiin, niin että hyvin sopisi.
Mukavaa kun kysyit. Juuri eilen mietin pitäisikö pitää häät kasvitieteellisessä puutarhassa kun siellä pihalla istuimme ensi treffeillä. Tavattiin kyllä ihan vain Kaisaniemen metroasemalle, josta sinne käveltiin. Vihkiminenhän vois olla siinä hesen kulmalla.
Ulkomaisen päiväkodin pihalla. Rakennus on edelleen pystyssä, muttei toimi enää päiväkotina.