Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Kirjaston lukusalissa. Hiljaisuus-kyltti seinällä. Silmäpelillä aloitettiin.
...ja häät vietetty aikaa sitten. Kuitenkin tähän teemaan sopien tarjottiin vieraille yöpalaksi makkaraa vanhojen aikojen muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
No huhuh, se olis sitten putka. Tavattiin påtkassa kolmen päivbän vankeuden aikana myymälä varkaudesta jka kidnappaus, sekä huimausaineiden diilaus.
Tuliko paljon fängelsee?
Irc-kanavalla. Tarkistin juuri, että se on edelleen olemassa ja jossain määrin aktiivinen. Valat pitänee vannoa kirjallisesti.
Vankilassa.
(tosin töissä oltiin molemmat siellä.)
Hauska ketju. Mun häät olisi kai sitten kerrostalon pihalla :D Mahtuis siihen sakkia ja tarjoilut. Pitää ehdottaa ukolle!
Ai mutta tämänhän tulisi olla laissa määrätty juttu 😅
Minä menisin naimisiin työpaikan kahvihuoneessa.
Toimistossa (tapasimme työhaastattelussa)
Bussissa.
No mikäs siinä. Istumapaikat löytyy ja sen voisi ajaa haluamalleen paikalle 👍
Gaggui-kahvila Turussa olisi sopinut ihan hyvin, kiva paikka. Käytiin me kauan häiden jälkeen siellä kyllä kakkukahveilla. Käytimme korona-ajan hyväksi ja karkasimme vihille kahden todistajan läsnäollessa ja juotiin kahvit tyttäreni luona.
Erään kerrostalon parkkipaikka.
Rautatieasema eräässä pienessä maalaiskaupungissa.
Moottoripyöräkerhon tallilla. Sielä ne varmaan järjestettäisiinkin, jos semmoinen olisi mielessä. 😊
Tampereen yliopiston keskustakampuksella Pinni B:ssä, sattumoisin samassa rakennuksessa sijaitsee myös kampuskappeli ja ravintola, joten ei yhtään huonompi vaihtoehto!
Joku Tallinnan laiva se oli. Tyylikkäät häät siis olisi tiedossa. :D
Hesburgerissa. Tai oikeestaan siinä edessä, kauppakeskuksen aulassa.
Autossa.