Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Tapasimme ensimmäisen kerran kasvotusten ABC-asemalla, viihtyisä miljöö ;) mutta ehkä kuitenkin kivempi kuin teams/zoom-neuvottelu.
Mietaan Nuorisoseuralla Kurikassa.
Rappukäytävässä. :D
Hänen äitinsä muutti äitini seinänaapuriksi.
Frisbeegolf radalla. Kai se onnistuisi, mutta ihmettelijöitä olisi. Toki radan voisi vuokrata yksityiseen käyttöön.
Leikkaussalissa. Ja kumpikaan ei ollu potilas.
Häät sulhasen ja morsion ollessa täydessä leikkaussalivarustuksessa ja ääliöimmät sukulaisvieraat täydessä anestesiassa ois kyllä kokeilemisen arvoinen.
Paikallistelevision studiossa, tai ennemminkin studion ohjaamossa. (Se huone, jossa on lasinen ikkuna itse studioon).
Itse työskentelin sielä tekstitelevision päivittäjänä. Vaimoni työskenteli editoijana. Oltiin silloin nuoria parikymppisiä. Siis 90-luvun lopulla.
Häitä ei tosin voi kyllä sielä enää järjestää kun koko rakennusta ei enää ole >:(
Jos olisin mennyt naimisiin lapseni isän kanssa, paikka olisi sitten ollut kasvihuone. Ei hassumpi, lämmintä ja tilavaa, koristelutkin valmiina.
Tennishallissa. Mahtuisi kyllä paljon vieraita!
World of warcraft - nettipelissä. Tavattiin siellä ensimmäisen kerran.
Mutta jos sitä ei lasketa koska ei ole periaatteessa oikea paikka, niin sitten eräässä kahvilassa jossa päätimme tavata kun olimme olleet pelissä ystäviä tosi kauan ja haluttiin nähdä livenäkin.
Turun linja-autoaseman vierustalla. Siinä Aninkaistenkadulta katsottuna aseman oikealla puolella oli muutama parkkiruutu, joista yhteen olin autoni parkkeerannut. Niitä (ilmaisia) parkkiruutuja ei ole enää ollut olemassa varmaan vuosikymmeniin.
Entisen TTY:n pommisuojassa Hervannassa. Sinnekin mahtuisi paljon vieraita. :)
Kävelykadulla. Toivottavasti ei sada :)
Vierailija kirjoitti:
Molly Malonesissa, irkkupubi Helsingin Kaisaniemessä.
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaussalissa. Ja kumpikaan ei ollu potilas.
Häät sulhasen ja morsion ollessa täydessä leikkaussalivarustuksessa ja ääliöimmät sukulaisvieraat täydessä anestesiassa ois kyllä kokeilemisen arvoinen.
Äärimmäisen hyvä vihje, Pakko edes vihjata tulevalle puolisolle et näin mennään. Sukulaisten anestesiaa valvomaan täytyy kyl zempat työkaverit, mutta ovat tarpeeksi upeaa porukkaa suostuakseen!
Sinkku, mutta edellisten kanssa olisi ollut nettihäät ja nykyisen "viritelmän" kanssa Fb-ryhmähäät.
Tampereella Vohvelikahvilassa. vieraita mahtuisi noin kuusi. Ihana paikka kyllä pienelle kestitykselle. Söisimme sitten vohveleita :) Eikä olisi Tuomiokirkosta tai maistraatista pitkä matka. Tosin olisi aika pieni olo valtavassa Tuomiokirkossa.
Samikset. Pidetäänkö kimppahäät? Unicafesta ei saisi kyllä enää opiskelija-alennuksia.