Onko Curly girl -metodi täysin unohdettu?
Muutama vuosi sitten Curly girl -metodi oli pop. Noudattaako sitä enää kukaan?
Itse aloitin tänään ko.:n metodin noudattamisen :D
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänahan kun pesee huolellisesti ja tehokkasti hieromalla, hiuksetkin voivat hyvin.
Toki kuiviin latvoihin voi hoitoainetta laittaa, mutta kuivat latvat ovat merkki siitä, että hiukset eivät pidemmäksi kasva.
Runsaan (silikonittoman) hoitoaineen käytön ansiosta hiukset ei mene takkuun eikä sähköiseksi, eikä tarvitse leikata ollenkaan niin usein. Toimii siis ainakin minulla hyvin. Päänahka vaatii säännöllisen shampoopesun kyllä.
Omat hiukseni kasvavat tiettyyn mittaan ja sen jälkeen latvat kuivuvat. Toki niitä voi uittaa vaikka voissa, mutta miksi pitäisi taistella jotain sellaista vastaan, mihin kroppani on luotu?
Joo hiuksissa on varmasti eroja. Minulla kuivuu latvat tuosta päällimmäisestä osasta tukkaa joka on eniten rasituksella, alemmat kasvaisi hyvinä vaikka ja kuinka kauan. Suurin etu on kuitenkin tuo ettei takkuunnu eikä sähköisty, huomattavasti helpompi pitää tukka pitkänä.
Onko joku saanut ihan vähän laineikkaista hiuksista kiharat? Mietin metodin aloittamista, mutta järki sanoisi että ei nämä tästä kiharru.. märkänä ovat kiharat, kuivana melko suorat?
En ole koskaan kokeillut tuota. Mulla on melko paksu ja taipuisa tukka. Tää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku saanut ihan vähän laineikkaista hiuksista kiharat? Mietin metodin aloittamista, mutta järki sanoisi että ei nämä tästä kiharru.. märkänä ovat kiharat, kuivana melko suorat?
No minulla on mennyt hieman laineilevasta ja pörröisestä hyvinkin kiharaksi. Lähinnä kyse on muotoilun oppimisesta mielestäni, ei niinkään siitä noudattaako metodia hysteerisesti. Mutta itse tarvitsen kyllä esim geeliä ja diffuusorilla kuivattamisen, jotta kihara pysyy jämäkkänä ja ei mene liian pörröiseksi. Millään kosteuttamisella ei tosiaan pelkästään kihartuisi.
Tavallaan joo noudatan tuota, mutta olen ns myöhäisherännyt enkä innostunut vielä silloin kun se oli muotia. Enkä ikinä ole tehnyt mitään niitä pellavageelejä enkä väkisin yrittänyt tukkaani saada käppyrään, mutta siirtyminen täysin silikonittomiin tuotteisiin sekä myös aiempaa luomumpiin on saanut hiukset ihan hurjan hyvään kuntoon.
Ennen mulla oli tavoitteena suora tukka ja nyt taas ei, vaan tämä saa olla luontaisesti hieman laineikkaana. Ihanan helppoa.
Ei ole. Työkaveri kulkee edelleen liimatukkana.
Omat hiukseni kasvavat tiettyyn mittaan ja sen jälkeen latvat kuivuvat. Toki niitä voi uittaa vaikka voissa, mutta miksi pitäisi taistella jotain sellaista vastaan, mihin kroppani on luotu?