Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa olla ns.läsnä intiimi hetkinä. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
26.07.2022 |

Kumppanikin on jo huomannut että olen poissaoleva ja kuulemma tylsistyneen näköinen.
Ei ole tarkoitus, mutta tosiaan tunnen olevani jossain tuolla kaukana.

Onko kellään muulla käynyt näin?
Tai mikä voisi auttaa?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitenkään poikkeava. On suuri huijaus, että yhdyntä olisi yleisesti naisille jokin suuri nautinto. Hyvin monelle ei ole, ja moni feikkaa, että on. Naisten nautintoa varten on suuseksi, sormetus ja lelut.

Vierailija
62/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en koskaan harrastanut seksiä. Olin kyllä ihastunut, mutta ei vaan napannut tuossa läheisyyshommassa. Olin lähinnä veltto rukkanen, joka päästeli suustaan sammakoita, että toiselta hiipuisi himot. Toimi ja lähti. En vaan ole kiinnostunut toisen hiplaamisesta tai hiplattavana olemisesta. Eikä ole pakko olla, joten en ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta nyt 4-kymppisenä tajunnut, miten saan orgasmeja myös yhdynnässä ja nyt kun olisi miehelle oikeasti käyttöä, niin miehet eivät ole enää kiinnostuneita musta. Sellaista se elämä on...

Vierailija
64/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisen edes tarvii tehdä sängyssä, kun mies kuitenkin joutuu tekemään 95% kaikesta. Nykyään käsken naisen ottamaan vain suihin, koska ei vaan huvita tehdä kaikkea itse

Vierailija
65/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisen edes tarvii tehdä sängyssä, kun mies kuitenkin joutuu tekemään 95% kaikesta. Nykyään käsken naisen ottamaan vain suihin, koska ei vaan huvita tehdä kaikkea itse

Vai että ihan käsket :D Onkohan nainen saanut koko hommasta yhtään mitään

Vierailija
66/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa ensi kerralla tehdä asioita, joita se nainen haluaa, ilman että tavoitteena on vain oma tyydytys. Ne saattavat tapahtua myös sängyn ulkopuolella.

Vierailija
67/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon olen jo tajunnut aikoja sitten että naiselle se ei ole kikeli ja yhdyntä ja hyväily. Se oli vaan hyväksyttävä, että sormi ja sormenpäät peppu... oli se joka antoi täyttymyksen. Ei edes kieli. Enkä anteeksi nyt leveile asioilla. Ompas sivistymätöntä tekstiä minulta - anteeksi.

Vierailija
68/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa ensi kerralla tehdä asioita, joita se nainen haluaa, ilman että tavoitteena on vain oma tyydytys. Ne saattavat tapahtua myös sängyn ulkopuolella.

,

Piti vielä mainita, että 95% naisista on myös ostettavissa, mutta jotku loukkaantuu, jos panet liian halvalla. Ja puhun ihan tyttöystävistä enkä maksullisista. Paitsi maksullisia periaatteessa kaikki naiset tavalla tai toisella on

Vierailija
69/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yhden kumppanin kanssa on toiminut parina kertana, mutta hän onkin ollut pitkäaikainen ystävä ensin. Olen ollut tällainen aina ja kokemani seksuaalisen väkivallan jälkeen vielä pahempi. Syy on käsittääkseni sama sekä ennen raiskaustani ja sen jälkeen. (raiskauksesta on siis jo kauan ja on ainakin henkisellä tasolla käsitelty asia). Syy on liian nopeasti seksiin siirtyminen suhteessa. Jo nuorena kuvittelin, että tyyliin kolmansilla treffeillä pitää mennä sänkyyn, ja sitten kun tahdoin viivytellä, niin alkoi kaikki ongelmat ja painostus ja selitysten vaatiminen. Jotenkin se, että "en ole valmis" ei tunnu usein kelpaavan. Jotkut ihmiset tarvitsevat oikeasti AIKAA. Ei mitään paria treffiä tai paria viikkoa. Luultavasti mulle paras tahti on KUUKAUSIA ja vasta sitten sänkyyn. Ihmiset on erilaisia. Kuitenkin seksi esitetään kaikkialla jonain, johon vaan hypätään tai jota harrastetaan tuntemattomienkin kanssa. En mitenkään tuomitse. Olisin mielelläni sellainen, mutta omalla kohdallani kehoni yksinkertaisesti iskee jarrut pohjaan jos oloni ei ole täysin turvallinen ja rentoutunut. Sitä ei tahdonalaisesti vaan päätetä. Se vaatii aidon ystävyyden taustalle. Se vie aikaa. En usko että tässä on mitään epänormaalia. Kyse on vaan siitä, että olen itsekin aiemmin tavallaan tehnyt itse itselleni seksuaalista väkivaltaa painostamalla ja pakottamalla itseni seksiin ennen kuin se tuntui kropassa hyvältä. Ennen kuin oli se oikea himo, oikea tunne, oikea rentoutuminen ja itsevarmuus. Toki varmaan on hyvä käsitellä itsetunto ongelmia ja onko esim oppinut seksin olevan jotenkin häpeällistä. Usein on liian intiimiä, että mieli kestää sellaista yhteyttä. Sitä ei usein tuoda esille esim mediassa kun seksisstä on tehty vaan jotain lihallista toimintaa kuin urheilua. Ja voihan se sitäkin olla eikä sekään ole väärin. Se ei vaan ole yksinkertaisesti monille meistä totuus, vaan seksi on hyvin intiimi kokemus jossa olet kaikkein paljaimmillasi. Kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. 

Demiseksuaalisuudessa ei ole mitään vikaa. Tarvitsen kyllin vahvan luottamuksen ennen kuin pystyn seksiin. Luottamuksen rakentamiseen menee aikaa. Onneksi uusi kumppani on jaksanut odottaa. Aikaisemmat painostivat. Siitä tiesin, ettei suhteesta tule mitään.

Vierailija
70/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Piti vielä mainita, että 95% naisista on myös ostettavissa, mutta jotku loukkaantuu, jos panet liian halvalla. Ja puhun ihan tyttöystävistä enkä maksullisista. Paitsi maksullisia periaatteessa kaikki naiset tavalla tai toisella on

Harmi, että idioottipalkinto ehdittiin jo jakaa. Sehän olisi kuulunut sinulle.

Vierailija
71/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Totuus satuttaa. Kyllä näin huomattavasti varakkaampana niin paljon helpompaa. Jotenkin aina aatellut, että ei naiset nyt näin yksinkertaisia voi olla, mutta kyse on vain hinnasta. 

Vierailija
72/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Totuus satuttaa. Kyllä näin huomattavasti varakkaampana niin paljon helpompaa. Jotenkin aina aatellut, että ei naiset nyt näin yksinkertaisia voi olla, mutta kyse on vain hinnasta. 

Rikot nyt ketjun luonetta ja moni nainen meni defensiin.

Vierailija
73/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Mies ei osaa hyväillä sinua. Sano sille että nuolee klitorista ja pimpin ympäriltä ulkoisia häpyhuulia. Ostakaa myös vibraattori niin varmaan alat tuntemaan jotain.

Omasta mielestäni ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään, tylsistyneenä olen maannut kun joku mies on sitä tehnyt.

Vaikka mies olisi kuinka hyvinvarusteltu ja muutenkin taitava noissa hommissa niin seksi ei vaan tunnu oikein miltään, jos luottamus ei (enää) ole kunnossa tai suhteessa on muuten jotain pielessä tai huomaa, ettei toinen kunnioita jne.

Toisaalta taasen hieman osaamattomampi ja muutenkin vaatimattomampi tuntuu huikean hyvältä kun suhteessa on kaikki paremmin kuin hyvin ja toinen osoittaa tunteensa ja jakaa hellyyttä ym arvostusta ihan joka päivä siinä normiarjessa.

Ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään vaikka kumppani olisi täydellinen, sama kuin nuolisi pohjetta tai jotain.

Vierailija
74/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaolevuus johtuu siitä, että seksistä ei ole totuttu nauttimaan jo nuorena.

Suomalaisissa parisuhteissa ei nykyään paljon muu kuin seksi ja seksisuoritukset. Esimerkiksi jokaisen suojaikärajan ylittäneen tytön oletetaan hallitsevan täydellisen suihinoton tekniikan. Samoin vastaavan ikäisen pojan on ensimmäiseksi opeteltava naiselle tarjottavan suuseksin erilaiset variaatiot. ilman niitä ei parisuhdemaailmassa vaan nykyään pärjää. Ilman kunnon tekniikoita edessä on siis poissaolevuutta ja itseluottamuksen romahtaminen.

Vanhukset (siis yli 30v) on jo menetetty, mutta nuorille pitäisi apua tarjota. Olenkin ihmetellyt miksei vielä ole tarjolla nuorten seksikouluja tyyliin "Marjan seksikoulu teineille". Siellä pitäisi ihan seikkaperäisesti käydä läpi seksi alkeista huipulle. Tällainen osaaminen olisi aivan valtava apu silloinkin, jos naiset pyrkii kansainvälisille avioliittomarkkinoille.  En näe mitään todellista syytä, miksei teinien seksikoulut kasvattaisi paremman itseluottamuksen omaavia nuoria.

Vierailija
75/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia en koskaan harrastanut seksiä. Olin kyllä ihastunut, mutta ei vaan napannut tuossa läheisyyshommassa. Olin lähinnä veltto rukkanen, joka päästeli suustaan sammakoita, että toiselta hiipuisi himot. Toimi ja lähti. En vaan ole kiinnostunut toisen hiplaamisesta tai hiplattavana olemisesta. Eikä ole pakko olla, joten en ole :)

"Päästelin suustani sammakoita, että toiselta hiipuisi himot", "En vaan ole kiinnostunut toisen hiplaamisesta ja hiplattavana olemisesta".

Voi hyvänen aika. Miksi et tyytynyt yksin olemiseen tai vaikka etäsuhteisiin?

Vierailija
76/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies on aktiivisempi ei tarkoita, ettei nainen joudu tekemään mitään. Taitavan naisen seksityö on tällöin todella vaativaa. Hänen pitää olla hereillä ja vastata miehen aktiivisuuteen. Itse kunnioitan juuri näitä naisia, jotka tekevät asiat niin hyvin, että mies ei sitä erikseen edes huomaa. Seksi on vaan mahtavaa ja mies luulee että se on hänen ansiotaan.

Vierailija
77/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tätä seksiaikaa, tämä oli ihan normaalia. Muistan itsekin että suunnittelin viikon ruokalistaa samalla kun ukko jyysti päällä.  Kukaan ei mitään muuta odottanutkaan. Itsekin olin ihan tyytyväinen "seksielämäämme". Nyt pitäisi osta kaiken maailman outoudet. Ei jaksa enää, eikä kyllä ukkokaan.

Vierailija
78/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Mies ei osaa hyväillä sinua. Sano sille että nuolee klitorista ja pimpin ympäriltä ulkoisia häpyhuulia. Ostakaa myös vibraattori niin varmaan alat tuntemaan jotain.

Omasta mielestäni ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään, tylsistyneenä olen maannut kun joku mies on sitä tehnyt.

Vaikka mies olisi kuinka hyvinvarusteltu ja muutenkin taitava noissa hommissa niin seksi ei vaan tunnu oikein miltään, jos luottamus ei (enää) ole kunnossa tai suhteessa on muuten jotain pielessä tai huomaa, ettei toinen kunnioita jne.

Toisaalta taasen hieman osaamattomampi ja muutenkin vaatimattomampi tuntuu huikean hyvältä kun suhteessa on kaikki paremmin kuin hyvin ja toinen osoittaa tunteensa ja jakaa hellyyttä ym arvostusta ihan joka päivä siinä normiarjessa.

Ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään vaikka kumppani olisi täydellinen, sama kuin nuolisi pohjetta tai jotain.

Kuulemma peräaukkoakin pitäisi nuolla. Hyi iljetys.

Vierailija
79/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poissaolevuus johtuu siitä, että seksistä ei ole totuttu nauttimaan jo nuorena.

Suomalaisissa parisuhteissa ei nykyään paljon muu kuin seksi ja seksisuoritukset. Esimerkiksi jokaisen suojaikärajan ylittäneen tytön oletetaan hallitsevan täydellisen suihinoton tekniikan. Samoin vastaavan ikäisen pojan on ensimmäiseksi opeteltava naiselle tarjottavan suuseksin erilaiset variaatiot. ilman niitä ei parisuhdemaailmassa vaan nykyään pärjää. Ilman kunnon tekniikoita edessä on siis poissaolevuutta ja itseluottamuksen romahtaminen.

Vanhukset (siis yli 30v) on jo menetetty, mutta nuorille pitäisi apua tarjota. Olenkin ihmetellyt miksei vielä ole tarjolla nuorten seksikouluja tyyliin "Marjan seksikoulu teineille". Siellä pitäisi ihan seikkaperäisesti käydä läpi seksi alkeista huipulle. Tällainen osaaminen olisi aivan valtava apu silloinkin, jos naiset pyrkii kansainvälisille avioliittomarkkinoille.  En näe mitään todellista syytä, miksei teinien seksikoulut kasvattaisi paremman itseluottamuksen omaavia nuoria.

Hyvää asiaa seksikouluun ja kansainvälisiin markkinoihin saakka xD

Vierailija
80/129 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Kuulostaa erikoiselta, yhtään tuollaista naista en ole tavannut. Itselläkin olisi ollut rikasta perijää tarjolla, mutta niin vaan valitsin taviksen, vaikka molemmat olivat tasapainoisia, romanttisia, mukavia ihmisiä.

Ikävä sanoa suoraan, mutta SINÄ saat naisia vain rahalla. Se on surkeaa. Kyse on sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi