En osaa olla ns.läsnä intiimi hetkinä. En tiedä mitä tehdä.
Kumppanikin on jo huomannut että olen poissaoleva ja kuulemma tylsistyneen näköinen.
Ei ole tarkoitus, mutta tosiaan tunnen olevani jossain tuolla kaukana.
Onko kellään muulla käynyt näin?
Tai mikä voisi auttaa?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä ehdotellaan traumoja, ikäänkuin ongelma olisi jotenkin tavaton.
Hyvä että sanoit että ehdotellaan. En minä eikä moni tiedä. Ehdotus saataa kuitenkin luoda jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Mies ei osaa hyväillä sinua. Sano sille että nuolee klitorista ja pimpin ympäriltä ulkoisia häpyhuulia. Ostakaa myös vibraattori niin varmaan alat tuntemaan jotain.
Omasta mielestäni ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään, tylsistyneenä olen maannut kun joku mies on sitä tehnyt.
Vaikka mies olisi kuinka hyvinvarusteltu ja muutenkin taitava noissa hommissa niin seksi ei vaan tunnu oikein miltään, jos luottamus ei (enää) ole kunnossa tai suhteessa on muuten jotain pielessä tai huomaa, ettei toinen kunnioita jne.
Toisaalta taasen hieman osaamattomampi ja muutenkin vaatimattomampi tuntuu huikean hyvältä kun suhteessa on kaikki paremmin kuin hyvin ja toinen osoittaa tunteensa ja jakaa hellyyttä ym arvostusta ihan joka päivä siinä normiarjessa.
Ulkoisten häpyhuulien nuoleminen ei tunnu miltään vaikka kumppani olisi täydellinen, sama kuin nuolisi pohjetta tai jotain.
Itseasiassa sen täydellisen kumppanin jokainen kosketus tuntuu ihanalta. Myös muualla kuin siellä sängyssä.
Ja just se luottamus, hellyys sekä läheisyys ihan kaikessa yhdessäolossa on se salaisuus jolla seksi on upeaa ja sitä myös on paljon. Jos taas vaan äyskii esim kauppareissulla toiselle, peruu yhteiset suunnitelmat vartin varoitusajalla ja pyörittelee silmiään toisen jutuille niin joo-o, ei taatusti ole seksikään laadukasta sikälimikäli sitä edes on.
Saati sitten jos ihan vaan toisen hipaisukin tarkoittaa sitä, että nyt pannaan eli toisen kainalossa ei voi olla, toista ei voi halata eikä edes ottaa kädestä kiinni tai pussata ilman että ollaan vonkaamassa seksiä koska sähän aloit lääppiä..
Tähän voisin jatkaa, että jo naisen sormen lämpö lämmittää sisintä. Nyt on tönitty , potkittu, sormipelailtu jne. Kumma juttu on se että se on jotain muuta kuin seksuaalisuutta. Kuin kaksi eri maailmaa. Juu olen mies. Se KIKKLL ON SIVUNÄYTTÄMÖ.
Moniko mies ei pääse moiseen tunteeseen vaan korostaa sitä primääripalkintoa, joka EI SÄILY PITKÄÄN. Tiedän aika tarkkaan mitä sydänten yhteensulautumisella tarkoitetaan, mutta moni mies ei ilmeisesti tiedä päätellen teksteistä. Naiset ovat lahjakaampia tässä asiassa.
Väärä mies, et vain ole vielä tavannut sitä oikeaa.
t. Yks jolle oikea löytyi vasta 45-vuotiaana. Samanlainen tapa olla lähellä. Ei mitään hullua kiimaa vaan kunnioittavaa läheisyyttä.
Niin ja luin M Waltarin Koiranheisipuun liian nuorena. n 9 vuotiaana. Anne Frankin päiväkirja oli seuraava. Ja itävaltalaisen taiteilijan taistelut nopeassa rivissä muiden kirjojen kanssa. Kirjojen vuoksi väittelen herkästi eli mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö sulla joku seksuaalisuuteen liittyvä trauma? Esim hyväksikäytön uhreilla yleistä kehon ja mielen yhteyden katkeaminen seksiin liittyvissä tilanteissa. Siinä sulkeutuu ja tulee toi dissosiaatio. Käy terapeutilla juttelemassa? Joskus voi oll syvälle mieleen hautautuneena jotain, jota mieli ei muista, mutta keho kyllä muistaa. Keho ei unohda.
Traumat kyllä muistaa. Tuo on usein toisteltu myytti, että mieli unohtaisi. Yleensä käy juuri päin vastoin, niin että trauma palautuu mieleen tahtoi sitä tai ei.
En tiedä. Jouduin seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi viisikymppisenä ja vasta siinä yhteydessä muistin lapsuudesta jotain. Terapeutin mukaan ihan normaalia tämä.
Sängyssä käytös ollut tässä välissä sitä, että suhteessa en ole koskaan kieltäytynyt seksistä, en ainakaan muista ja yritän aina täysillä tyydyttää toisen eli mennyt varmaan vähän yliaktiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
t. Yks jolle oikea löytyi vasta 45-vuotiaana. Samanlainen tapa olla lähellä. Ei mitään hullua kiimaa vaan kunnioittavaa läheisyyttä.
Murrosikä sotki pahasti. Ja se ensimäinen on tietty dramaatisin - liian nuorena. Ja tuo väärä-mies taitaa olla aika oikea toteamus. Ja se on monimutkikaampaa kuin moni arvaa. Kyllä tyttikset ovat sanoneet, että en ole suoraputki vaan melkeimpä liikarönsy.
Miksei täällä ei ole enempää tavallisia miehiä vaihtamassa ajatusta mielien sulautumisesta? Mikä miehissä estää sen tuntemuksen? Kirjailijoista , joistain, astin sen että tuntevat. Se huutaa teksteistä joskus ja joskus myös sammuu iän edetessä.
väärämies kirjoitti:
Miksei täällä ei ole enempää tavallisia miehiä vaihtamassa ajatusta mielien sulautumisesta? Mikä miehissä estää sen tuntemuksen? Kirjailijoista , joistain, astin sen että tuntevat. Se huutaa teksteistä joskus ja joskus myös sammuu iän edetessä.
Koska iso osa miehistä ei edes tiedä tollasta olevan olemassakaan?
Mulla ei ole ollut montaa miestä, mutta yhdenkään normaalista suomalaisesta kulttuurista tulevan miehen kanssa tätä ei ole tapahtunut (yhden suomalaisen alakulttuurin edustajan kanssa sen sijaan on).
Se vaatii herkkyyttä, antautumista, kosketuksissaoloa tunnepuilen kanssa, kykyä päästää irti kontrollista. Mutta ihan parasta ja kun on sen kokenut, muu tuntuu tyhjältä. No, ehkä vielä joskus elämässä löytyy mulle mies... tai sitten ei...
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama mutta mulla johtuu siitä että olen aseksuaali. Mies ei sitä 12 vuoden jälkeenkään tiedä eikä tule koskaan tietämään. Olen hyvä esittämään seksipetoa ja nauttivaa, eikä se ole mulle iso vaiva kun se auttaa pitämään rakastamani ihmisen tyytyväisenä.
Samis löytyi, en olekaan ainoa laatuani. Salaisuus tämäkin.
Itse koitan myös löytää yhteyttä itseeni ja muihin sekä opetella edes jonkinlaista heittäytymistä. Vaikuttaa tosi paljon kasvuympäristö ja sitten teinarivaiheen puolipaikkeilla alkanut masis ja vähän myöhemmin katkeroituminen. Nykyään on tosi hyvät ystävät ja läheiset mutta jotenkin kaikki tuntuu suorittamisesta enkä osaa olla samalla kanavalla( usein edes omien tunteiden kanssa). Itsekseni sitten pohdin tosi paljon että mikä ihme mua riivaa ja käytän siihen tosi paljon aikaa.... Joka tapauksessa,( sori että karkasi sivuraiteille) toi yhteyden saaminen toiseen ja itseensä vaatii vissiin ensin omien fiilisten tutkailua. Itellä on tapana myös panikoitua tai suuttua tosi nopeasti mutta oon päässy noiden kanssa jo voiton puolelle. Se heittäytyminen vaatii varmaan vaan sitä kanssakäymistä enemmän ja puhumista, mikä tuntuu miltäkin. Ite ainakin oon ollu aika huono myöntämään että kammoan tai jännitän jostain puhumista- silloinhan ei pääse kehittymään tunteet eikä mieli ollenkaan....
Laske hitaasti yhdestä kymmeneen. Vedä syyvään henkeä. Ota viinaa niin rentoudut. Jutskailette syntyjä syviä, riitelette kunnolla ja panette sovinnon merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse koitan myös löytää yhteyttä itseeni ja muihin sekä opetella edes jonkinlaista heittäytymistä. Vaikuttaa tosi paljon kasvuympäristö ja sitten teinarivaiheen puolipaikkeilla alkanut masis ja vähän myöhemmin katkeroituminen. Nykyään on tosi hyvät ystävät ja läheiset mutta jotenkin kaikki tuntuu suorittamisesta enkä osaa olla samalla kanavalla( usein edes omien tunteiden kanssa). Itsekseni sitten pohdin tosi paljon että mikä ihme mua riivaa ja käytän siihen tosi paljon aikaa.... Joka tapauksessa,( sori että karkasi sivuraiteille) toi yhteyden saaminen toiseen ja itseensä vaatii vissiin ensin omien fiilisten tutkailua. Itellä on tapana myös panikoitua tai suuttua tosi nopeasti mutta oon päässy noiden kanssa jo voiton puolelle. Se heittäytyminen vaatii varmaan vaan sitä kanssakäymistä enemmän ja puhumista, mikä tuntuu miltäkin. Ite ainakin oon ollu aika huono myöntämään että kammoan tai jännitän jostain puhumista- silloinhan ei
Naiset on ihan outoja.
Jospa ap:n alapää ei ole herkkä? Minulla on sellainen ongelma. Kiihotun kyllä kovasti, mutta yhdyntä ei vaan tunnu tarpeeksi hyvälle, että laukeaisin. Ei myöskään nuoleminen eikä sormettaminen.
Dissosioit kun mies jyystää sinua? No onko ihme, kun sinut on alistettu s eksiorjaksi. Dissosiaatio on varsin yleistä väkivaltaisissa tilanteissa. Seks.hyväkskäyttö on väkivaltaa
Jatkossa teette niin, että seksiä vain kun sinua himottaa. Jos seksi loppuu eli et himoa miestäsi, niin se oli sitten siinä. Selibaatti tai ero
Vierailija kirjoitti:
Laske hitaasti yhdestä kymmeneen. Vedä syyvään henkeä. Ota viinaa niin rentoudut. Jutskailette syntyjä syviä, riitelette kunnolla ja panette sovinnon merkiksi.
En tiedä yhtäkään naista, joka kiihottuisi verbaalisesta väkivallasta. Tuollainen ennemminkin traumatisoi ja saattaa olla jopa r aiskaus, jos nainen lamaantuu. Suosittelen hakeutumaan hoitoon, jos haluat naisen olevan vihainen tai surullinen ja sitten seks.hyväksikäyttää häntä. Ei ole millään muotoa tervettä seksuaalisuutta
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi syvällinen ihminen, niin jo siinä kohtaa on menty metsään kun puhutaan seksistä "harrastuksena", tai jonain puuhasteluna. Voi olla että olet erityisen syvällinen ihminen, ja miehesi tavallinen puuhastelija?
Just joo. Syvällinenkin ihminen voi nauttia seksistä.
Ap:n ei auta kuin selvittää, onko hän kokonaan aseksuaali, onko omia päänsisäisiä esteitä nautinnon tiellä, vai onko kumppani sittenkin väärä. Useampikin vaihtoehto voi olla yhtä aikaa kyseessä.
Kumppanin nimitteleminen puuhastelijaksi ei vie yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, traumoista nuo lähes aina johtuvat. Mieli pakenee kauas jotta järki säilyy.
Sinulla on menopaussin läheneminen saanut hormonitasot nousuun ja olet löytänyt sitten miehen itsellesi jota pystyt sietämään. Sinulla lienee luontaisesti hyvin heikko libido ja paluu siihen koittanee viimeistään kuusikymppisenä kun menopaussi on ohi ja hormonitasot romahtaa murrosikää edeltävälle tasolle.
Aseksuaalisuus on meemi. Tosiasiassa nainen haluaa paritella raskautuakseen ja sen jälkeen yleensä vaihtaa koirasta, varsinkin jos koiras ei sopeudu uuteen dynamiikkaan
Miehen seksuaalisuus On jatkuvaa siittämistä vuodesta toiseen. Mies ei kykene edes havaitsemaan naisen seksuaalisuutta, ja perustaa kokonaisia kultteja uskotellakseen, että siitoskeskeinen seksuaalisuus sopisi naisellekin. Ei sovi, eikä miehelle. S perma on myrkyllistä ja laskee immuunipuolustusta. Nainen joka harrastaa seksiä, käyttää ehkäisyä, on parisuhteessa säännöllisellä seksillä on uhri
Periaateessa minun tapaukseni, mutta ymmärsin naisen alitajuntaa liikaa. Olisi pitänyt jäädä naisen luo?