Oletko harrastanut "kiellettyä" seksiä
Kommentit (26)
Pari kymppisenä mulla oli tyttöystävä, joka oli naimisissa, mies olisi varmaaakin kietänyt panemisen, mutta pantiin. Vuosia myöhemmin tyttö oli eronut ja minä naimisessa, vaimoni olisi kietänyt panemisen ja me pantiin. Ei varmaa hyväksyttävää, mutta minkä himoilleeen voi.
Ap on muka Tarja 43, oikemmin Tauno 60 repeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran baarissa kaverit sanoi että "älä helvetissä tota pane". Menin kuitenkin yöksi. Ei olis kannattanut koska aamulla heräsin sotanorsun vierestä.
Kaikki naisethan ovat kauniita. Kyse on vain viinan määrästä 😃
Hyvä mitta. Viiden Paukun kaunis esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran baarissa kaverit sanoi että "älä helvetissä tota pane". Menin kuitenkin yöksi. Ei olis kannattanut koska aamulla heräsin sotanorsun vierestä.
Mutta vielä illalla hän oli siis oikein hyvän ja himottavan näköinen.
Juomalla saa kenet vaan kauniiksi
en ole vain sen kun naapurista tuli samaan aikaan kerrostalon kellarin pesutupaan pyykkejä hakemaan se taloon muuttanut uusi asukas. en ole muuten kuin sen ihan pientä flirttii siinä heitettyämme heitimme vaatteet pois kuivaushuoneessa lattialle ja aloimme rakastella hyvässä hengessä ja vedossa.
en ole ainoastaan kuin vaivihkaa sen jälkeen nähty talon pihalla tai kaupassa vain. hassua oli yheltä toiselta naapurilta kerran jutustellessa vain sen kuulla että ko.uuden taloon tulleen perheen vanhin tyttö oli vielä teini-iässä kuustoistakesäinen. ei se siltä kyllä yhtään siellä pesutuvan kuivaushuoneessa vaikuttanut tai kertonut olevansa. hyvin maistui kyyti!
en ole niin kiellettyy kyllä ikinä noin käytännössä varmaan ees tarkoittanu koittaa mutta näinhän se monesti elämässä vaan sattuu ja tapahtuu. tai niiku sanotaan: tekevälle (sattuu) ja tekemättömälle (ei ikinä mitään!) mainitsemisen arvoista? ehkä just näi.
Olen kyllä, kaikenlaista kinkyä tullut kokeiltua, mistä ulkopuoliset toivottavasti eivät koskaan saa tietää. Mutta en todellakaan ole koskaan pettänyt kumppania, jos niin tylsästä ja ikävästä asiasta puhut.