Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkko Arstila kritisoi naisten pukeutumista Satakunnan Kansan haastattelussa

Vierailija
26.07.2022 |

Pirkko sanoo Satakunnan Kansalle, että hänen silmäänsä pistää edelleen puolialastomat ihmiset, jotka eivät ole Arstilan itsensä mielestä bella figura, eli italialaisittain kovin kaunista katsottavaa.

Arstila kritisoi Satakunnan Kansassa myös nykyajan kauneustrendejä, eikä ymmärrä miksi nuoret naiset pilaavat tänä päivänä kasvonsa botox-tempuilla tai tunkemalla huuliin täytettä holtittomasti.

Nehän on kuin häpyhuulet. Mitä sitten tapahtuu, kun ihminen vanhenee? Arstila ihmettelee.

Kommentit (304)

Vierailija
181/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on mitään näyttämisen arvoista, joten naurettavaa mennä bilevaatteissa kaupungille tai paikallisjunaan.

Vierailija
182/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Arstila olisi elänyt muinaisessa Kiinassa ja arvostellut naisten jalkojen typistämistä, olisitteko te huulien suurentamisen puolustajat (jos leikitään että olisitte kuuluneet itse tuohon aikakauteen) sanoneet että mitä se vanhalle naistenvihaahajammälle kuuluu, me tykätään juuri tällaisista jaloista. Mitä välii että vähän sattuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla on mitään näyttämisen arvoista, joten naurettavaa mennä bilevaatteissa kaupungille tai paikallisjunaan.

Mutta pumppahuulet käy, ööö?

Vierailija
184/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Pirkko! Asiaa. Nämä botoxhuuliset bimbot ovat järkyttävän näköisiä. Suu kuin imukalalalla, ripset paksut verhot. Kasvot pumpattu täyteen kuin ilmapallo.

Katsopas niitä Pirkonkin omia kasvokuvia, niin täyteen pumpatut ovat nekin. Kuin pyöreät pallot.

Mites se menikään...pata kattilaa soimaa jne..

Pirkko on Huom jo 8 kymppinen. Ei ole nuoresta tytöstä asti ajanut itseensä mitään keinoaineita että olisi trendikäs ja seksikäs. Mitenköhän nämä aineet vaikuttaa naaman ja huulten kuntoon jos niitä laittaa esim 60 vuotta eli minkä näköisiä ovat nämä nykyiset parikymppiset vanhempana? Onkohan naamaa enää ollenkaan..

Vierailija
185/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppahuulet :)

Vierailija
186/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Pirkko! Asiaa. Nämä botoxhuuliset bimbot ovat järkyttävän näköisiä. Suu kuin imukalalalla, ripset paksut verhot. Kasvot pumpattu täyteen kuin ilmapallo.

Katsopas niitä Pirkonkin omia kasvokuvia, niin täyteen pumpatut ovat nekin. Kuin pyöreät pallot.

Mites se menikään...pata kattilaa soimaa jne..

Pirkko on Huom jo 8 kymppinen. Ei ole nuoresta tytöstä asti ajanut itseensä mitään keinoaineita että olisi trendikäs ja seksikäs. Mitenköhän nämä aineet vaikuttaa naaman ja huulten kuntoon jos niitä laittaa esim 60 vuotta eli minkä näköisiä ovat nämä nykyiset parikymppiset vanhempana? Onkohan naamaa enää ollenkaan..

On naama mutta se näyttää prsiiltä kun ollaan runneltu.

Vierailija
187/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun eivät ole vielä vetäneet muumeille stringejä jalkaan. ja huulitäytteitä.

Vierailija
188/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Arstila olisi elänyt muinaisessa Kiinassa ja arvostellut naisten jalkojen typistämistä, olisitteko te huulien suurentamisen puolustajat (jos leikitään että olisitte kuuluneet itse tuohon aikakauteen) sanoneet että mitä se vanhalle naistenvihaahajammälle kuuluu, me tykätään juuri tällaisista jaloista. Mitä välii että vähän sattuu...

>Ihn vain hölmönä kyselen, toki netistäkin tieto toki löytyy, mutta miksi naisten jalat typistettiin. Siis miksi, ketä se palveli. Jutellaanko.

Vierailija
189/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi kuulla jonkun Tuntemattoman hahmon kommentoivat tätä:

- Ihan kuin ahvena, eihän ihminen ahvena sentäs ole!

Vierailija
190/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Ihn vain hölmönä kyselen, toki netistäkin tieto toki löytyy, mutta miksi naisten jalat typistettiin. Siis miksi, ketä se palveli. Jutellaanko.

Siro jalka oli sexy ja yläluokkaisuuden merkki.

Vierailija
191/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kertokaa, kun suutelette, siis jos intohimoisesti näitä naisia suutelette joilla on mahdottomat fyllit huulissa, eikä se tunnu jopa pahalta. Itse suudellessa huulet ovat todella lähellä., lisää intohimoa, ilman mitään fylliä.

Vierailija
192/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kritisoin Arstilaa, en ole sitä mieltä, että kenenkään kannattaisi ottaa huulitäytteitä. Mutta jos ottaa, omapa on asiansa ja sitä on ihan turha tulla arvostelemaan jonkun, jonka omaankin naamaan näyttää täyteaineet kelpaavan. On ihan todella moukkamaista arvostella ihmisten ulkonäköä netissä. Ihan kuin nuorilla naisilla ei olisi jo ulkonäköpaineita riittämiin. Arstilalle ei sovi myöskään, että huonokroppaiset pilaavat katukuvaa. Miksi sitä et sitten vertaa jalkojen typistämiseen?

En itse elä harhoissa siitä, että jonkun toisen pitää hyväksyttää ulkonäkönsä minulla. Ei tarvitse.

Vierailija
193/304 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kritisoin Arstilaa, en ole sitä mieltä, että kenenkään kannattaisi ottaa huulitäytteitä. Mutta jos ottaa, omapa on asiansa ja sitä on ihan turha tulla arvostelemaan jonkun, jonka omaankin naamaan näyttää täyteaineet kelpaavan. On ihan todella moukkamaista arvostella ihmisten ulkonäköä netissä. Ihan kuin nuorilla naisilla ei olisi jo ulkonäköpaineita riittämiin. Arstilalle ei sovi myöskään, että huonokroppaiset pilaavat katukuvaa. Miksi sitä et sitten vertaa jalkojen typistämiseen?

En itse elä harhoissa siitä, että jonkun toisen pitää hyväksyttää ulkonäkönsä minulla. Ei tarvitse.

Tulipa tässä mieleen, olisiko Pirkko Arstitalalle tarjottu aikanaan lisää fyllia, että sen jälkeen kelpaat. Kuvassa tyttönsä kanssa näyttää kyllä  siltä,  että jotain on toki laitettu, molemmille poskiin.

Vierailija
194/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

On ristiriitaista ja surullista, että nainen, joka on tosissaan joutunut tekemään töitä edetäkseen urallaan ensimmäisenä naisena miesvaltaisella alalla viettää nyt vanhuutensa päivät lyttäämällä muita naisia julkisuudessa.

Toivottavasti minusta ei tule yhtä katkeraa, jos vanhaksi elän.

Niinhän sitä sanotaan, että kuumalla puolella on oma paikkansa tällaisille tyypeille.

Onko se lyttäämistä, jos sanoo, että on ikävää että naiset pilaa ulkonäköään?

Kumma kun ei lainkaan harmitella sitä, jos mies pilaa ulkonäköään. Itse olen pullero keski-ikäinen ja oksettaa ajatusmalli, että varsinkin nuoren naisen osa on miellyttää paitsi jokaista vastaantulevaa ukkoa että lisäksi höperöitäkin mummeleita. Kyllä kultaisilla menneillä vuosikymmenilläkin tuli kommentointia, vaikka somea ei olis. Hymyilisit vähän ja olisit nätimpi jos Kukaan ei ole meille ulkonäöllään mitään velkaa.

Olis ihan mielenkiintoista tietää ketä varten sitten nuorten naisten pitää ne huulet ladata täyteaineita täyteen, ottaa kuvia huulet törröllään, kiskoa housut tiukasti pyllyvakoon ja ottaa siitä kuva, pyllistää ja ottaa kuva ja koko komeus yleiseen jakoon nettiin. Veikkaan ettei ainakaan miehet ole vaatineet naisilta tämmöistä naurettavaa ulkonäöllä pelleilyä.

Tämä! Juurikin tämä! Instaa kun olen selaillut, niin ihmettelen sitä seuraajamäärää joka näillä on ja siellä vuoroin sekä naiset että miehet lähettävät sydänsilmiä ja liekkejä. En hirveen korkealle arvosta persikkabeibien seuraajia.

Vierailija
195/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ristiriitaista ja surullista, että nainen, joka on tosissaan joutunut tekemään töitä edetäkseen urallaan ensimmäisenä naisena miesvaltaisella alalla viettää nyt vanhuutensa päivät lyttäämällä muita naisia julkisuudessa.

Toivottavasti minusta ei tule yhtä katkeraa, jos vanhaksi elän.

Niinhän sitä sanotaan, että kuumalla puolella on oma paikkansa tällaisille tyypeille.

Onko se lyttäämistä, jos sanoo, että on ikävää että naiset pilaa ulkonäköään?

Makunsa kullakin. Itse en haluaisi näyttää yli kasikymppiseltä Pirkolta.

Kasikymppisenä varmastikin tahtoisit.

Vierailija
196/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä tottahan Pirkko puhuu.

Katukuva näyttää Suomessa usein törkeältä.

Osa naisista pukeutuu K18 vaatteisiin.

Naapurin teinin trikoot oli pyllyvaossa ja etupuolella oli varmaan kamelinvarvas?

Sanna Marin etunenässä. Antamassa persmallia.

Salakuvaus on aivan jotain muuta kuin itsensä esittely....

Vierailija
197/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölysten mummojen fantasioita nämä, missä rumat ei sais vissiin kulkea kadulla ollenkaan kesähelteillä, eikä kukaan sais käyttää urheiluvaatteita, koska silloin Pirkon on pakko tuijottaa kassajonossa toisten peravakoja 🙄 Vetäkööt sen eräänkin tavaran päähänsä

Voi pukeutua myöskin asiallisesti.

Vierailija
198/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän alkaa kohta seistä!

Sitähän silmällä pitäen keksittiin aikoinaan pumpattava-Barbara. Nukke, joka muistutti naista, nyt nämä bimbo-naiset muistuttavat tuota nukkea.

Vierailija
199/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva yli 45-v. enää laitattaa täyteaineita koska itsetunto on jo sen verran hyvä, mutta kun vanhempi nainen näyttää esim. huulitäytteitä niin se vasta kamalalta näyttääkin. Pähkinänkuoressa: Jos olet itsetunnoltasi vahva, et tarvitse minkäänlaisia täytteitä vaan hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Voihan olla että esim näillä nuorilla pintaliitäjillä on ryhmäpaineita vaikka nyt näihin huulitäytteisiin ja p.er.seen esittelyyn somessa? Itse arvostan julkkisnaista joka on täysin luomu oma itsensä (normimeikkiä ei lasketa) ja julkaisee someen muokkaamattomia kuvia itsestään, sellaisia joissa ei häppärit suurinpiirtein vilku. Kertoo ihmisen korvien välistä paljon + että näyttää hyvää esimerkkiä nuorille.

Vierailija
200/304 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako teistä joku näitä itsensäpaljastelijakalahuulia instassa? Miksi seuraat? Silloin kun itse olin nuori ysärillä niin paksuja huulia kutsuttiin turbohuuliksi, enpä olisi silloin uskonut että niistä tulee vielä jonain päivänä kuuminta hottia. Mulla oli luonnostaan paksuhkot huulet ja arvatkaa sainko kuulla niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi