Pirkko Arstila kritisoi naisten pukeutumista Satakunnan Kansan haastattelussa
Pirkko sanoo Satakunnan Kansalle, että hänen silmäänsä pistää edelleen puolialastomat ihmiset, jotka eivät ole Arstilan itsensä mielestä bella figura, eli italialaisittain kovin kaunista katsottavaa.
Arstila kritisoi Satakunnan Kansassa myös nykyajan kauneustrendejä, eikä ymmärrä miksi nuoret naiset pilaavat tänä päivänä kasvonsa botox-tempuilla tai tunkemalla huuliin täytettä holtittomasti.
Nehän on kuin häpyhuulet. Mitä sitten tapahtuu, kun ihminen vanhenee? Arstila ihmettelee.
Kommentit (304)
Lähempänä sataa vuotta ja pillujutut vaan mielessä.
Arstila kritisoi nuorten naisten botox- ym. hoitoja, mutta miten on hänen oman naamansa laita? Kovin täytetyltä näyttää ainakin minun silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pirkko viivahuuli on vain kateellinen paksuhuulisille kaunottarille, ohuet viivahuulethan eivät ole mitenkään kauniita, ei tosin mitkään ankkahuuletkaan, mutta sellaiset luonnollisen turpeat huulet, aiaiai. maailman kaunein näky!
Miten luonnollista on turpeissa huulissa, jos niitä on luonnottomalla tavalla turvotettu?
Moniko näistäkin tämän päivän paksuhuulista on luonnostaan viivahuuli?Pirkko viivahuulella on varmasti pätäkkää käydä turvottamassa huuliaan niin halutessaan, joten kateudesta on turha puhua tässä yhteydessä.
"Moniko näistäkin tämän päivän paksuhuulista on luonnostaan viivahuuli?" Mitä väliä sillä kuinka moni on viivahuuli. Pointti oli siinä, että toisten ulkonäköä ei haukuta. Haukuin Arstilan viivahuulia ikäänkuin kostoksi siitä, että hän haukkui toisten turpeita huulia. Arstila vaikuttaa sen verran narsistiselta, että voi hyvinkin seurata tällaisia keskusteluja ja voi sitten itse miettiä miltä tuntui, kun joku vieras haukkui hänen kehoaan.
itse pidän luonnollisen pakuista huulista ja kyllähän sen huomaa kenen huulet ovat pistoksilla saadut, kenen luonnolliset (ne piikkien jäljet näkyy)
Arstila on eläkkeellä, ei vie keneltäkään työpaikkaa.
Kirjoitukset lienevät keikkapohjaisia.