Suomessa ongelma, ilmastonmuutos ei näy millään tavalla suomalaisten arjessa - eikä se näy missään muuallakaan kun uutiset ovat lähinnä arkisia tapahtumia ja juoruja
Isossa kuvassa kyseessähän on vain vastuullisen median luoma alusta, johon sen mainostajat voivat tarttua ja asettaa hiilineutraalit tuotteensa myyntiin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat sellaisen käsityksen, että ilmastonmuutos ei näkyisi Suomessa jo tällä hetkellä?
Kyllä se näkyy koko ajan, koska ilmasto on koko ajan muutoksessa. "Todisteet" ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta on olemassa vain tietokonemallinnuksessa, joka tällä hetkellä käy 300% liian kuumana. Mitään normaalista ilmastonvaihtelusta poikkeavaa ei ole olemassa. On vain usko ja se ei ole tiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen pulliainen jolla ei ole autoa. Kävelen tai pyörällä liikun. Ilmastonmuutoksen olen huomannut 10 vuodessa tiettyjen lintulajien vähenemisellä. Samoin pörriäisiä on vähemmän. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Ja nämä havaintosi johtuu ilmastonmuutoksista siksi koska? Pörriäiset eivät ole katoamassa vaikka vastuullinen media on sinuun sellaisen kuvan koodannutkin, vaikka ei ne sinne Eiran betonihelvettiin eksy, kun ei siellä ole ruokaakaan. Ja suurin uhka mikä pörriäisiä tappaa ovat ilmansaasteet ja hyönteismyrkyt, joita ei siis enää ole koska kaikki taistelee ilmastonmuutosta vastaan.
Olen tavallinen pulliainen jolla ei ole autoa. Kävelen tai pyörällä liikun. Ilmastonmuutoksen olen huomannut 10 vuodessa tiettyjen lintulajien vähenemisellä. Samoin pörriäisiä on vähemmän. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.