Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin kokoa 42 olevan mekon vaikka olen kokoa 54

Elämäntaparemontti
25.07.2022 |

Kannusteeksi ja tavoitteeksi tilasin tuon mekon. Olisin todella tyytyväinen jos pääsisin tuohon kokoon 42 vaikka ns. iso koko sekin vielä on, mutta paljon pienempi kuin nykyinen.

Kyse alennuksessa olevasta mekosta jolle tuli hintaa alle 30€.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaparemontti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tavoitevaatteessa ei ole mitään järkeä, koska se ei välttämättä ikinä istu sinun päälle, vaikka laihtuisitkin kokoon 42 ja siitä vielä eteenpäin. Mutta tsemppiä laihdutusurakkaan! Koko 42 on oikein hyvä tavoite, siinä koossa et todennäköisesti ole enää kuin lievästi ylipainoinen ja nykytilanteeseen se on iso muutos.

Miksi ei istuisi mun päälle? Ihan tavallinen mekko, ei mikään vartaloa nuoleva malli. En ymmärrä miksi se ei istuisi mun päälle painon pudottua. En ole koko elämääni ollut ylipainoinen ja mulla on ollut tuon tapainen mekko aiemminkin kun olin kokoa 38. 

Siksi, että vaatteissa nyt vaan on erilaisia mittasuhteita, niissä samanlaisissakin. Kukaan ei ole epäillyt, että olet aina ollut lihava tai vihjannut, että liittyisi jotenkin ylipainoon, että se kyseinen mekko ei välttämättä näytä sinun päällä hyvältä. Itselläni on esimerkiksi trenssi, joka on suorastaan täydellinen minulle, mutta kun seuraavana keväänä ajattelin ostaa toisen samanlaisen, malli olikin samalla valmistajalla muuttunut sellaiseksi, että mikään koko ei näyttänyt minun päällä hyvältä, vaikka rekissä näyttivät samanlaisilta kuin omani.

Vierailija
22/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tavoitevaatteessa ei ole mitään järkeä, koska se ei välttämättä ikinä istu sinun päälle, vaikka laihtuisitkin kokoon 42 ja siitä vielä eteenpäin. Mutta tsemppiä laihdutusurakkaan! Koko 42 on oikein hyvä tavoite, siinä koossa et todennäköisesti ole enää kuin lievästi ylipainoinen ja nykytilanteeseen se on iso muutos.

Ei kokoon 42 tarvitse olla yhtään ylipainoinen. Mulla on puseroitten ja mekkojen koko 42 - 44 ja olen ihan normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin koon 34 eli xs ja se oli heti sopiva.

Eihän ne vaatteet kaapissa pue eikä lämmitä.

Vierailija
24/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtäkkiä onnistut, on ainakin yksi sopiva vaate.

Vierailija
25/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntaparemontti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei istuisi mun päälle? Ihan tavallinen mekko, ei mikään vartaloa nuoleva malli. En ymmärrä miksi se ei istuisi mun päälle painon pudottua. En ole koko elämääni ollut ylipainoinen ja mulla on ollut tuon tapainen mekko aiemminkin kun olin kokoa 38. 

Siksi, että vaatteissa nyt vaan on erilaisia mittasuhteita, niissä samanlaisissakin. Kukaan ei ole epäillyt, että olet aina ollut lihava tai vihjannut, että liittyisi jotenkin ylipainoon, että se kyseinen mekko ei välttämättä näytä sinun päällä hyvältä. Itselläni on esimerkiksi trenssi, joka on suorastaan täydellinen minulle, mutta kun seuraavana keväänä ajattelin ostaa toisen samanlaisen, malli olikin samalla valmistajalla muuttunut sellaiseksi, että mikään koko ei näyttänyt minun päällä hyvältä, vaikka rekissä näyttivät samanlaisilta kuin omani.

Vai niin. Mekko nyt kuitenkin tilattu ja ei ole sun rahoista pois. Mitä sitten vaikka malli ei sopisi mulle? Se mekko on tavoitemekko ja sitä kokoa mihin vähintään haluan päästä. Kyllä tässä joutuu painon pudotessa uusimaan vaatekaappia joka tapauksessa. 

Vierailija
26/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tuo tavoitevaatteen hankkiminen ei sovi, mutta jos se ei masenna vaan innostaa ja motivoi pysyvään elämäntapamuutokseen, muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää. Kannattaa vain malttaa mielensä eli välttää hurjia laihdutuskuuria tai vastaavia kuuriluontoisia kokeiluja. Tsemppiä!

Vierailija
27/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Pipsa?

Ei Pipsalle 54 riitä, veikkaan Chigago Iidaa.

Vierailija
28/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Pipsa?

Pipsan tiedän, mutta en tuota Iidaa. Joku bloggaaja hänkin? Mulla ei ole minkäänlaista blogia enkä ole mikään somejulkkis. Julkinen insta on, mutta siellä ei ole kuvia musta itsestä.

Vierailija
29/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Pipsa?

En olisi uskonut että tuota nimeä enään näkisi missään. Ei ole vuosiin kuulunut pihaustakaan, mutta hänellä onkin edelleen blogi. Yhteen aikaan jokainen hänen postaus ruodittiin täällä täikamman kanssa. Omituista ettei enään, varsinkin kun on lihonut noin paljon. Nyt olisi melkein jo syytä ruotia! Kukaan ei näytä kyllä lukevan enään tuota blogia kun postauksissa ei ole kommenttejakaan.

Vierailija
30/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä, jos tavoitevaate toimii motivaattorina.

Vierailija
31/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä, jos tavoitevaate toimii motivaattorina.

Niin eihän sitä toisten puolesta voi päättää mikä toimii motivaattorina. Tämä voi toimia mulla, mutta jollakin toisella ei. 

Vierailija
32/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aikoinaan saman. Ihastuin yhteen mekkoon ja sitä oli jäljellä vain kokoa 42 joten tilasin sen. Olin kokoa 58 silloin. Painon pudotus lähtikin sujumaan hyvin ja nopeasti. Kun sitten uskaltauduin kokeilemaan mekkoa niin se olikin mennyt jo isoksi! Mutta ei se oikeastaan harmittanut.

Sain laihdutettua -60 kiloa ja poissa ovat pysyneet 15 vuotta jo. Tsemppiä sulle ap.

Saako kysyä, että miten teit sen?

Saat. Aloin syömään lautasmallin mukaan ja huolehdin että söin säännöllisesti. Herkkuja en jättänyt kokonaan pois mutta määrä väheni tietysti paljon. Olin pudottanut noin 40 kiloa vasta kun aloin edes liikkumaan lenkkeilen. Samalla huolehdin että nukun paremmin, olin aiemmin iltasyöppö.

Upea suoritus: OIKEA elämäntapa remontti eikä mikään dietti🎉🎉👏👏👏👏👏

Vierailija
33/33 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aikoinaan saman. Ihastuin yhteen mekkoon ja sitä oli jäljellä vain kokoa 42 joten tilasin sen. Olin kokoa 58 silloin. Painon pudotus lähtikin sujumaan hyvin ja nopeasti. Kun sitten uskaltauduin kokeilemaan mekkoa niin se olikin mennyt jo isoksi! Mutta ei se oikeastaan harmittanut.

Sain laihdutettua -60 kiloa ja poissa ovat pysyneet 15 vuotta jo. Tsemppiä sulle ap.

Saako kysyä, että miten teit sen?

Saat. Aloin syömään lautasmallin mukaan ja huolehdin että söin säännöllisesti. Herkkuja en jättänyt kokonaan pois mutta määrä väheni tietysti paljon. Olin pudottanut noin 40 kiloa vasta kun aloin edes liikkumaan lenkkeilen. Samalla huolehdin että nukun paremmin, olin aiemmin iltasyöppö.

Upea suoritus: OIKEA elämäntapa remontti eikä mikään dietti🎉🎉👏👏👏👏👏

Mullakin on tavoitteena elämäntaparemontti. Ei millään dieeteillä tms. poppaskonsteilla joiden jälkeen paino tulee takaisin.