Jos olet ulkomailla nyt, missäs olet nyt ja miten menee?
Itse olen Portugalissa, Algarvessa. Lämpöä oli tänään +38. Tuntui kuin olisi föönin alla kävellyt. Ruoka ja juoma on halpaa. Ihmiset mukavia ja avuliaita.
Kommentit (12)
Pohjois-Italiassa, 4 vkoa oltu jo. Parhaillaan mieletön ukonilma, lopultakin sataa. Lämpö laski 36>25.
Mahtavan näköistä
Minäkin olen Portugalissa. Palmuja, aurinkoa ja kannu "Vinho Verdeä" (€5) on oikein mukavaa.
Berliinissä, :34 astetta, voisi mennä paremminkin.
Tanskassa ollaan. Parikymmentä astetta joten mukava sää.
Hotellihuoneessa juon viiniä. Kiva kun täällä ulkomailla kivannäköisetkin miehet huomioi ja hymyilee. Kotimaassa tuskin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuoneessa juon viiniä. Kiva kun täällä ulkomailla kivannäköisetkin miehet huomioi ja hymyilee. Kotimaassa tuskin koskaan.
Yksinkö juot viiniä hotellihuoneessa?; ei ne (kivannäköiset) miehet tule sinne huoneeseen huomioimaan ja hymyilemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö juot viiniä hotellihuoneessa?; ei ne (kivannäköiset) miehet tule sinne huoneeseen huomioimaan ja hymyilemään!
Johan ne tuossa päivän mittaan ovat hymyilleet. Riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa ollaan. Parikymmentä astetta joten mukava sää.
Mäkin oon Tanskassa.
Kännissä yksin Herakleionissa hotellihuoneessa odotan että saisin unen päästä kiini. Ihan kiva loma ollut mutta jotenkin vaan asiat eivät kiinnosta.
Kreikassa ollaan kreetalla ja terassilla just istuskelen. Lapsi nukkuu jo.