Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikittömyys haaste

Vierailija
25.07.2022 |

Naurettavaa toi meikittömyyshaaste. Löytyy tekoripset, laminoitua kulmakarvaa yms. Nehän on ns. kestomeikit😁meneekö toi oikeasti läpi...😉

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haastetta tarkoitat? Miten ripsipidennykset tai kulmien laminoinnit ovat meikkiä?

Vierailija
2/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haastetta tarkoitat? Miten ripsipidennykset tai kulmien laminoinnit ovat meikkiä?

Koska joillakin on luonnostaan pitkät ripset ja tuuheat kulmakarvat. Lisäosat ovat feikkiä eli meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joillakin on luonnostaan pitkät ripset ja tuuheat kulmakarvat. Lisäosat ovat feikkiä eli meikkiä.

Feikkiä kyllä, mutta eivät ne meikkiä ole.

Vierailija
4/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun täydellisellä iholla siunatut ja juuri noilla lisäosilla varustetut pimut yrittää esittää jotain muka luonnollisia. Hankkikaa kunnon aknearvet ja kokeilkaa sitten riittääkö pokkaa samaan.

Vierailija
5/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä kyllä, mutta eivät ne meikkiä ole.

Jaa, no jos olisi jokin haaste, vaikka kynsilakattomuuskynnet haaste ja sitten postailtaisiin tolkuttomasti kuvia ihanista muovikynsistä niin olis vähän sama asia.

eri

Vierailija
6/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitten laittaa vaikka naamarin naamaan, jos haasteessa kaikki on mahdollista. Siinä on tarkoituksena olla luonnollinen ja kestomeikit ei ole sitä.

Vierailija
7/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste meikittömille

Laitapa lisäkkeetön kuva.

Eli ota tietokoneohjelmalla pois ne naurettavat muoviripset, huulitäytteet.

Sekä hampaiden vaalennus ja kaikki muukin tehty.

Tulos : ryppymummo

Vierailija
8/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole meikannut uhtään kahteen vuoteen, sitä ennenkin hyvin vähän.

Kyllä tuntuu vapauttavalta kun jäänyt pois, suosittelen kaikille. Miksei nainen uskalla näyttää omaa naamaansa, se on outoa, sellanen olin itsekin aiemmin. Nyt ymmärtää miten hullua oli ja miten typerää on peittää naama maaleilla.

Tulipa sanotuksi, en tiedä mikä tämä haaste on.

Niin ja samaan sarjaan menee kaikki muutkin lisukkeet tosiaan, tekohärpäkkeet joita käytetään, ei niissäkään järjen häivää.

Vierailija
9/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vaan siitä, että rumat akat ovat pilanneet feikeillä lisäkkkeillä, piikeillä ja täytteillä ulkonäkönsä ja koittavat nyt mainostaa itseään meikittöminä, että kehuja tulisi kauneudesta.

Ei mene vaan akkojen valheet mulla läpi.

Ja Ps . Se feikkiys paistaa teistä kilometrin päähän ja ne peräpukamahuulet.

Ps. Laittakaa ihmeessä lisää täytteitä TULEVAISUUS ON TEIDÄN KHIHH HIHHHH😁🤭

Vierailija
10/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haastavaa on meikittömyydessä? en ole koskaan meikannut.

Vierailija
11/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan microblading tekoripsi naiset eksyy noihin haasteisiin koska hekin ovat ottaneet kaikki nuo lisäkkeet voidakseen olla meikittä, ilman noita ei pyge. Mutta eivät sitä tietenkään ihan hoksaa, että sen haasteen idea on ettei kasvoihin ole lisäämällä lisätty mitään mitä kasvoissa ei luonnolisesti ole.

Vierailija
12/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset huijaavat miehiä meikillä. Miehet ovat rehellisiä.

Vierailija
13/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun täydellisellä iholla siunatut ja juuri noilla lisäosilla varustetut pimut yrittää esittää jotain muka luonnollisia. Hankkikaa kunnon aknearvet ja kokeilkaa sitten riittääkö pokkaa samaan.

Miksi hyväihoisen meikkaamattomuus on vähemmän luonnollista kuin huonompi-ihoisen? Minulla sattuu geenien ansiosta olemaan hyvä iho enkä meikkaa, mutta en minä tätä ihoani yhtään luonnollisemmaksi saa vaikka kuinka pesisin.

Vierailija
14/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste olla meikittä?!! 😂

Niin onhan niitä tosiaan naisia jotka ei ilman kilon pakkeleita ja tekovarustuksia uskalla lähteä ovesta ulos. Voi siisus, olette säälittäviä pellenaamoja, ryhdistäytykää! 🤡

Vierailija
15/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luonnollinen olen, en meikkaa mutta olen luonnonkaunis. Sama asia.

Vierailija
16/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitten laittaa vaikka naamarin naamaan, jos haasteessa kaikki on mahdollista. Siinä on tarkoituksena olla luonnollinen ja kestomeikit ei ole sitä.

Kerro toki, miten esim. ripsipidennykset tai laminoinnit tuovat ihon pinnalle pigmenttiä. Siitähän meikkaamisessa on kyse, eri muodoissa olevien pigmenttien lisäämisestä.

Vierailija
17/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyväihoisen meikkaamattomuus on vähemmän luonnollista kuin huonompi-ihoisen? Minulla sattuu geenien ansiosta olemaan hyvä iho enkä meikkaa, mutta en minä tätä ihoani yhtään luonnollisemmaksi saa vaikka kuinka pesisin.

En minä noin ole sanonutkaan. Vaatii vaan vähän enemmän paljastaa kaikki punaiset pahkurat ja arvet kuin esitellä että se iho oikeasti on ihan täydellinen.

Vierailija
18/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki, miten esim. ripsipidennykset tai laminoinnit tuovat ihon pinnalle pigmenttiä. Siitähän meikkaamisessa on kyse, eri muodoissa olevien pigmenttien lisäämisestä.

Miten niin muka vain ihon pinnalle? Eikö ripsivärikään ole sitten meikkiä?

Vierailija
19/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä noin ole sanonutkaan. Vaatii vaan vähän enemmän paljastaa kaikki punaiset pahkurat ja arvet kuin esitellä että se iho oikeasti on ihan täydellinen.

Juuri nimitit hyväihoisia meikittömiä "pimuja" muka luonnollisiksi.

Vierailija
20/54 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka vain ihon pinnalle? Eikö ripsivärikään ole sitten meikkiä?

Totta, ripsiväri on tähän poikkeus. Yhtä kaikki meikkaaminen on poispestävän pigmentin lisäämistä.