Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koronan oireet ovat nyt?

Vierailija
25.07.2022 |

Sinä, joka sairastat koronaa tänä kesänä. Millaisin oirein?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipua 3 päivää ja yhtenä yönä kuume. Olen 52-vuotias astmaa sairastava nainen.

Vierailija
2/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu, kuiva yskä ja kuume 3 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusflunssan oireet vajaan viikon verran (nuha, yskä, kurkkukipu).

Vierailija
4/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu, kuiva yskä, päänsärky ja nuha. Yleinen huono olo mutta ei kuumetta.

Vierailija
5/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä päänsärky 3 päivää. Sen jälkeen kurkkukipua ja yskää kesti noin viikon. Pientä lämpöä oli joinakin päivinä.

Vierailija
6/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu hakkaavayskä Kuume seilaa 37-39 välillä 5 päivää nyt kestänyt Tänään ei kuumetta Kylkiluut tohjona yskimisestä

Vierailija
7/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin  on kurkkuyskää

Vierailija
8/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat yksilökohtaisia

Vierailija
9/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs millaisia koronaireita on teillä jotka ette ole ottaneet k-piikkejä ettekä pcr-tikkuja?

Vierailija
10/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipua, kuivaa yskää, nuutunut olo, aivastuttaa.

Vierailija
11/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap* kirjoitti:

Entäs millaisia koronaireita on teillä jotka ette ole ottaneet k-piikkejä ettekä pcr-tikkuja?

Mulla ei ole yhtään rokotetta. Olin huhtikuussa koronassa 2 viikkoa. Kävin kaksi kertaa päivystyksessäkin. Lihas/luukivut, hengenahdistus, päänsärky, yskä, kurkkukipu. Järkyttävä väsymys kesti ainakin kuukauden. Mutta ompahan nyt sairastettu.

Vierailija
12/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 h kurkkukipua, 24 h kuumetta, sitten normaali olo. (Kolme rokotusta, perusterve)

Vierailija
13/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää kuumetta, kuivaa yskää päivän verran ja kurkkukipua samoin päivän verran.

Vierailija
14/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap* kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään rokotetta. Olin huhtikuussa koronassa 2 viikkoa. Kävin kaksi kertaa päivystyksessäkin. Lihas/luukivut, hengenahdistus, päänsärky, yskä, kurkkukipu. Järkyttävä väsymys kesti ainakin kuukauden. Mutta ompahan nyt sairastettu.

niin no olit saanu kuitenki pcr-tikun nenääsi...mutta lähinnä sitä mietin että millasia koronai on syntynyt ilman näitä tikkuja ja piikkejä

Vierailija
15/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta 38,8-39,5 astetta ollut neljä päivää, kova yskä, paha kurkkukipu, päänsärky ja väsymys. En ole tällaista flunssaa saanut ikinä, joten ei ole mikään helppo juttu.

N24, 49 kg, perusterve

Vierailija
16/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgsdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap* kirjoitti:

niin no olit saanu kuitenki pcr-tikun nenääsi...mutta lähinnä sitä mietin että millasia koronai on syntynyt ilman näitä tikkuja ja piikkejä

Niin no se on ihan vain näyttöönotto-tikku. Ei vaikuta koronan ennusteeseen millään lailla.

Vierailija
17/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dfgsdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap* kirjoitti:

Niin no se on ihan vain näyttöönotto-tikku. Ei vaikuta koronan ennusteeseen millään lailla.

Miksei sitten tavallinen pumpulipuikko kävisi testitikudta?

Miksi sitä koronaa pitää vai ella nikn kaukaa tuolta nenänielusta?

Miksei kävisi sama tikku millä testataan influenssa?

Vierailija
18/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää nii pirusti.

Vierailija
19/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi yhden yön ja päivän kestäneellä kurkkukivulla, sen jälkeen kova nuha pari päivää. Nyt vajaa viikko sairastumisesta ei enää yhtään mitään.

Vierailija
20/34 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkun karheus, kuume, käheä kurkku, nuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä