Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti ja suutelu

Vierailija
25.07.2022 |

Olen jo eronnut narsisti miehestäni , mutta näin jälkikäteen kun silmät ovat auenneet niin monelle hänen käyttämälleen manipuloinnille ja väkivallan muodolle on se jännä huomata miten kaikki ns käy nyt järkeen. Ja miten melkein kaikki narsistit käyttävät samoja keinoja hallitakseen / manipuloidakseen.

Monta vuotta kärsin läheisyyden puutteesta suhteessamme. Olin aina se aloitteen tekijä. Jos minä en mennyt jatkuvasti halaamaan niin sellaista ei olisi meidän välillä ollut. Joskus tähän ei auttanut lukuisat kerrat kun hönelle sanoin että kaipaan halatuksi tulemista ja sitä että _mulle_ annetaan läheisyyttä. Jos joskus jätin itse menemättä hänen lähelle alkoi siitä hirveä haloo että mikä sulla on onko sulla joku ongelma , miksi käyttäydyt eri tavalla. Kun siis itse olin se joka sitä läheisyyttä kaipaa.

Pussaaminen oli hänen osaltaan mitätöntä. Hän suoraan sanottuna vetäytyi taaksepäin kun pussasin , huulet ihan velttoina. Ei minkäänlaista tunnetta. Järkyttävää. Monta vuotta kuvittelin että minussa joku vika ja hän teki oloni vieläkin epävarmemmaksi kaiken muun henkisen pahoinpitelyn lomassa. Kunnes luin että tämä on yksi heidän käyttämä tekniikkansa. Läheisyyden pidättely. Eivät kykene mihinkään aitoon joka vaatii aitoa tunnetta.

Nyt kun olen tavannut ihanan miehen joka aidosti rakastaa ja näyttää sen , mietin miten vähään sitä oli tottunut tyytymään narsistin vallan alla. Ja pieninkin murunen läheisyydestä tuntui maailmaan suurimmalta rakkauden osoitukselta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, narsistille on elinehto "hallita ja hajoittaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen aikana en osannut yhdistää tuota suutelun outoutta narsistiseen väkivaltaan , mutta ai että miten ihanalta tuntuu kun joku vihdoin suutelee sinua aidosti , tunteella ja rakkaudella.

Vierailija
4/4 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla narsisti ettei pidä suutelemisesta, eikä kyllä muukaan läheisyys ole kaikille niin helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi