Millaiset keski-ikäiset jaksaa koluta vielä jotain festareita?
Olen 45 v ja ihmettelen ikäisiäni ihmisiä, jotka yhä jaksavat koluta jotain kesän rokkifestareita tai intoilevat joka viikonloppu, että jee, mahtavaa, pääsee baariin.
Mä olen oman osani festaroinut ja ryypännyt silloin 15-32-vuotiaana. Enää en kyllä jaksaisi innostua jostain Provinssista tai uuh, pääsee vetään terassille olutta. Elämässä vähän toisenlaista sisältöä nykyään.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään ikäkaverini, 53-v miehen.
Eronnut 2 kertaa, kuvittelee elävänsä vielä kolmatta nuoruutta, kun kolusi Provinssin, Ilosaaren, Queen, Hassisen Kone Ratina, Juha Tapio Ratina, Antti Tuisku ja oliko vielä Haloo Helsinki (en ole ihan varma, mitkä jo olleet ja mitkä tulossa).
Tunnen useammankin vuosikymmeniä naimisissa olleen pariskunnan, jotka ovat käyneen näillä samoilla festareilla tänä kesänä (Ilosaari tai Provinssi ja Queen ja Hassisen Kone ja ensi viikonloppuna Juha Tapio jne.) . Hassisen Koneen soittajat ovat kaikki yli 6-kymppisiä, joten se oli "nuorisomusiikkia" viimeksi 40 vuotta sitten. Queen aloitti joskus 1970-luvun alussa. Juha Tapio on keski-ikäisten pariskuntien musiikkia, Antti Tuiskukaan ei ole enää aikoihin ollut teini.
Keski-ikäisillä on rahaa ja aikaa, joten tapahtumajärjestäjien kannattaa hankkia esiintyjät, jotka saavat 50+ ikäiset liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut 2 kertaa, kuvittelee elävänsä vielä kolmatta nuoruutta, kun kolusi Provinssin, Ilosaaren, Queen, Hassisen Kone Ratina, Juha Tapio Ratina, Antti Tuisku ja oliko vielä Haloo Helsinki (en ole ihan varma, mitkä jo olleet ja mitkä tulossa).
Ja mikä tässä sinun peppuasi kutittaa?
Miksi koet olevasi jotenkin kehittyneempi keski-ikäinen kuin tämä yksi tuntemasi ikäkaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useammankin vuosikymmeniä naimisissa olleen pariskunnan, jotka ovat käyneen näillä samoilla festareilla tänä kesänä (Ilosaari tai Provinssi ja Queen ja Hassisen Kone ja ensi viikonloppuna Juha Tapio jne.) . Hassisen Koneen soittajat ovat kaikki yli 6-kymppisiä, joten se oli "nuorisomusiikkia" viimeksi 40 vuotta sitten. Queen aloitti joskus 1970-luvun alussa. Juha Tapio on keski-ikäisten pariskuntien musiikkia, Antti Tuiskukaan ei ole enää aikoihin ollut teini.
Keski-ikäisillä on rahaa ja aikaa, joten tapahtumajärjestäjien kannattaa hankkia esiintyjät, jotka saavat 50+ ikäiset liikkeelle.
Jep, somen perusteella puolet yli 50-vuotiaista FB-kavereistani oli eilen Hassisen Konetta kuuntelemassa Ratinassa. :D
Kerroinko mä ikäni sulle?