Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset keski-ikäiset jaksaa koluta vielä jotain festareita?

Vierailija
25.07.2022 |

Olen 45 v ja ihmettelen ikäisiäni ihmisiä, jotka yhä jaksavat koluta jotain kesän rokkifestareita tai intoilevat joka viikonloppu, että jee, mahtavaa, pääsee baariin.

Mä olen oman osani festaroinut ja ryypännyt silloin 15-32-vuotiaana. Enää en kyllä jaksaisi innostua jostain Provinssista tai uuh, pääsee vetään terassille olutta. Elämässä vähän toisenlaista sisältöä nykyään.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen muutaman tämmöisen tyypin. Ne on kaikki ammatiltaan lähihoitajia.

Vierailija
2/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat, lihavat, pitkät, pätkät... Yli viiskymppisenä käyn baareissa ja joissakin festareilla. Ryyppäämisen olen ulkoistanut, selvinpäin käy aina parempi flaksi vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en yli neljäkymppisenäkään ole vielä liian vanha tapaamaan ystäviäni tai nauttimaan livemusiikista. Toki festareilla on tällä iällä vähän erilaista, en enää nykyisin lähde sinne ryyppäämään tai iskemään miehiä mikä ehkä parikymppisenä oli enemmän se juttu. 

Vierailija
4/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joiden lempibändit soittaa?

Vierailija
5/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, ketkä tykkäävät.

Eikö riitä, miksi teet tästä "ongelman"?

Minua ei ole ikinä tällaiset suuret "melu& muta" festarit kiinnostaneet ( jotkut sisäkonsertit kylläkin, jos saa hyvän paikan).

Enkä voi väittää täysin ymmärtäväni, että joku niistä tykkää.

Mutta mikäs siinä, ihmiset ovat erilaisia enkä todellakaan vaivaa päätäni sen enempää.

Vierailija
6/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan ihmisten mielestä ymmärtänyt festarien idean väärin mutta menen sinne katsomaan ja kuuntelemaan niitä bändejä.

Vierailija
7/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi tylsää, jos ei enää yli 40- vuotiaana voisi/ haluaisi tehdä sitä mistä nauttii.

Voihan se arkikin olla kivaa, mutta ei sitä jaksa jos ei koskaan ole hieman "ekstraa".

Ja se voi olla mitä kenellekin, minulle vaikka kahvilassa käynti.

Kaikkein hulluinta on elää elämänsä niin, että "Enhän mä millään voi, kun olen jo näin vanha ja mitä muutkin ajattelee".

Itse aion vielä vanhanakin lukea Aku Ankkaa, juoda limua, nauraa ihan pöhkösti yms.

Kauheeta😆

Vierailija
8/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin tai terassille minua ei saa kirveelläkään, mutta festareille menen hippulat vinkuen. Siis menisin jos olisi hyviä bändejä, mutta ne samat jannikabeet ja haloohelsingit on joka paikassa. Olen ihan tavallinen lapseton kotihiiri ja ryyppäämiseni jo ryypännyt.

Vierailija
9/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei mene festareille ryyppäämään, vaan kuuntelemaan musiikkia.

Tykkään käydä festareilla ja tänäkin kesänä olen käynyt useammat, enkä ryyppäämisen takia, vaan musiikin ja lapsesta lähtien joka kesä olen ollut festareilla.

Ja järkytyksenä vielä, mun vanhemmat ovat yli 70v ja yhtään kesää ei ole mennyt, etteivätkö mene festareille ja osan ajasta ovat siellä talkoissa.

Vierailija
10/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin festareilla näkee nykyään keski-ikäisiä kuin nuoria.

Vierailija
11/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella surullista, jos ihminen lakkaa elämästä 40v tai rajoittaa kokemasta elämän iloa ja mielihyvää, kun elämää voi olla 50v edessä ja odottaa kuolemaansa.

Ja onko pakko festareilla ryypätä?

Vierailija
12/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ymmärtää että on erilaisia elämiä eikä ole sulta pois joku keski-ikäinen käy festareilla. Miten se sua edes haittaa.

Vierailija
13/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kiinnostaa keski-ikäisiä! "Hyvä"musiikki on oiva tekosyy lähteä viettämään ns laatuaikaa!

Vierailija
14/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et jaksa, mutta muut voi jaksaa. Vai tuliko yllätyksenä, että ihmiset on erilaisia?

Vierailija
15/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan festareille oli ikä mikä tahansa - ei siellä tarvii kontata ja ryypätä kuten ehkä olet aiemmin tehnyt. Monet festarit sopivat koko perheelle ja on kaikenlaista taide-elämystä tarjolla. Ruoka- ja juomavalikoimaan panostetaan nykyisin niin, että on muutakin kuin makkaraperunoita vaihtoehtona. Sehän on oikein mukavaa viettää kesäiltaa kivassa seurueessa piknik-viltillä livemusiikkia kuunnellen. Antaa nuorison riehua siellä lavan edessä 🙂

Vierailija
16/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei mene festareille ryyppäämään, vaan kuuntelemaan musiikkia.

Tykkään käydä festareilla ja tänäkin kesänä olen käynyt useammat, enkä ryyppäämisen takia, vaan musiikin ja lapsesta lähtien joka kesä olen ollut festareilla.

Ja järkytyksenä vielä, mun vanhemmat ovat yli 70v ja yhtään kesää ei ole mennyt, etteivätkö mene festareille ja osan ajasta ovat siellä talkoissa.

Useammalla festarilla kuuntelemassa sitä samaa uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
17/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin festareilla näkee nykyään keski-ikäisiä kuin nuoria.

Nuoret ymmärtää äänestää jaloillaan. Nykyinen musiikki tarjonta on kuulijan aliarviointia. Tusinakamaa, mutta onneksi näkyy tissit ja pakarat.

Vierailija
18/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on joku ihme pinttymä aivoissa, että

1. Festareilla tms on pakko ryypätä

2. Normaali ihminen ei jaksaisi tavata kavereita minkä ikäisenä tahansa.

Esimerkiksi 63v kaverini tapaa joka viikko äitinsä 80+ pubissa, josta saa ruokaa. Syövät ja saattavat jopa, hui kauhistus, juoda oluen.

Ap menee vain lääkäriin, mikäli tuntuu siltä, ettei mitään jaksa.

Vierailija
19/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen menee festareille testaamaan omaa seksuaalista vetovoimaansa! Sieltä tullaan pois hymyillen,tai itkien!

Alkoholi poistaa estoja"kivasti"!

Vierailija
20/84 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minäkin mitalin vaikka minua ei kiinnostanut edes silloin nuorempana?

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän