miksi usein naisia neuvotaan ettei kannata olla
orgasmikeskeinen? Miksi naisen pitäisi tyytyä seksiin ilman orgasmia? Ja miksi sitten miehen pitäisi laueta?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Siksi että esim suihin otossa nainen harvemmin itse saa orgasmia. Itse saan silloin tällöin tuossakin tilanteessa, mutta useimmiten saan vain nautintoa siitä kun mieheni saa.
Häh? Suuseksissähän nainen saa orkun tyyliin parhaiten. Nyt meni ohi ja lujaa.
Yrittäkääpä hei pysyä asiassa. On tosi huonoa keskustelua alkaa arvostella ja haukkua kanssakeskustelijoita, oikee epäammattilaisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
Sehän oli jo aloituksessa selvästi aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että esim suihin otossa nainen harvemmin itse saa orgasmia. Itse saan silloin tällöin tuossakin tilanteessa, mutta useimmiten saan vain nautintoa siitä kun mieheni saa.
Nyt varmaan kirjoittaja tarkoitti, että antaessaan miehelle suuseksi-. Näin minä ymmärsin.
Itse en kyllä ole saanut orgasmia antaessani suuseksiä miehelleni.
Mutta juu suuseksissä saan kyllä orgasmin mennen tullen, koska mulla on se KLITORIS, ja uskon noin olevan muidenkin tai useimpien naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkääpä hei pysyä asiassa. On tosi huonoa keskustelua alkaa arvostella ja haukkua kanssakeskustelijoita, oikee epäammattilaisen merkki.
Ei me mitään ammattiauttajia ollakaan.
Sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et kai sä vaan ole se Klitoris Hullu?"
Tämäkin lausekertoo kaiken susta itsestäsi. Sinä et täällä vaienna ketään!
No mutta oletko?
Kai sä sen voit ihan rohkeasti sanoa
Aloita itsestäsi ja kerro mikä hullu sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan kirjoittaja tarkoitti, että antaessaan miehelle suuseksi-. Näin minä ymmärsin.
Mutta juu suuseksissä saan kyllä orgasmin mennen tullen, koska mulla on se KLITORIS, ja uskon noin olevan muidenkin tai useimpien naisten kohdalla.
No mitä pointtia tuollaista on sanoa? Asiahan on itsestäänselvyys niin naisten kuin miestenkin kohdalla, että ei antaja siinä samalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta oletko?
Eli olet.
Sähän et muuten koskaan vastaa yhteenkään kysymykseen.
Tuskin kenenkään kohdalla seksi on vain sitä että toinen antaa toiselle suuseksiä ja that's it? Tai miksi sen pitäisi olla sitä? Siis ihmettelen miten tuollainen liittyisi aloitukseen... Eikö suuseksi Nyt ole vain esileikkiä puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta oletko?
Eli olet.
Hortoile sinä vain sillä sivuraiteillasi aivan rauhassa.
Tän ketjun aihe löytyy aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pointtia tuollaista on sanoa? Asiahan on itsestäänselvyys niin naisten kuin miestenkin kohdalla, että ei antaja siinä samalla saa.
Kaikki eivät pelaa ihan täydellä pakalla.
Älä unohda kahta numeroa. 69, siinä saa molemmat...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenenkään kohdalla seksi on vain sitä että toinen antaa toiselle suuseksiä ja that's it? Tai miksi sen pitäisi olla sitä? Siis ihmettelen miten tuollainen liittyisi aloitukseen... Eikö suuseksi Nyt ole vain esileikkiä puolin ja toisin.
Esileikkiä? Voihan siinä ja saahan siinä orgasmin, ainakin minä saan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin meillä ihan orkkuun saakka joskus suuseksit viedään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta oletko?
Eli olet.
Hortoile sinä vain sillä sivuraiteillasi aivan rauhassa.
Uskotko sä oikeasti, että kukaan täällä haluaa keskustella sun kanssasi oikein mistään?
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
No tuommoisia ohjeitahan naisille on pilvin pimein. Ja tottakai naisen pitää aina saada orgasmi seksissä miehen kanssa. Mitä ihmeen seksiä se muuten on jos ei laukea? Ja kuka osaa kuvitella että miehelle annettaisiin ohje että ei haittaa vaikka et saakaan orgasmia seksissä läheskään aina että voithan aina nauttia siitä kun nainen nauttii? Että älä ole orgasmikeskeinen.
Ja naisen tapa saada orgasmi monesti miestä hitaammin ei ole mikään vika. Vika on miehissä koska naiset saavat itsetyydytyksessä orgasmin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
No onhan monen miehen mielestä mahtavaa että nainen ottaa mieheltä suihin ja siinä kaikki vaikka nainen ei saanut yhtään mitään tai sai nimittäin pahan mielen.
Yllä olevat kaikki totta. Onneksi oma mieheni antaaminulle orgasmin ihan jokainen kerta. Itse hän ei aina jaksa loppuun saakka, koska meillä seksiä jokapäivä. Olen siis onnekas. Näitäkin miehiä on, mutta harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Tiedätkö mitä. Sun on helppo sanoa, että tulee jos tulee, koska itse saat varmasti lähes aina, kunhan jaksat naida. Aika epäreilu vertaus.
Ja koska tästä aiheestaa riittää puhetta, ongelma ON olemassa.
Mutta täällä alkoi heti alapeukut lennellä..ja se jo itsessään kertoo koko homman. Jos olis kyse vaikka miehen suihinotosta, olis vain yläpeukkuja.
Näin se menee kuomaseni.
Ja se iänikuinen "ota vastuu omasta orgasmistasi" sekin epäreilu, sillä mieshän panee naista (useimmiten) ja saa sillai orgasmin, mutta naisen pitää itse itsensä tyydyttääkkö? Miljonannen kerran, kun ne naiset harvoin saavat siinä pelkässä penetraatiossa, jos ei mies muutakuin panee.
Ja kun mies panee naista niin ei mies ota vastuuta omasta orgasmista vaan käyttää sen saamiseen naista..
Ja jos naisen pitää ottaa vastuu omasta orgasmistaan niin ei siinä sitten miestä tarvita tai jos niin vain miehen kieltä.
Mutta on aivan turha puhua vastuusta omasta orgasmista kun kyse on yhteispelistä ja jos nimenomaan mies ei osaa sitä yhteispeliä niin miksi nainen vaivautuisi sänkyyn miehen kanssa? Tyhjän saa pyytämättäkin.
En ihmettele että naisparien määrå lisääntyy.
Itse aiheeseen, molempien osapuolien on kyettävä jonain hetkenä siirtämään orgasmikeskeisyytensä sivuun. Semmoinen on rasittava kumppanina, joka ei malta keskittyä toisen tyydyttämiseen silloin kun toinen sitä erikseen haluaisi. Toki on osattava myös sanoa toiveensa kumppanille, että ei sitä vastuuta voi jättää toisen paranormaaleille kyvyille lukea ajatuksia.
Minulla toki kokemusta vain naisista, mutta veikkaan että ihan sama koskee myös miehiä.