miksi usein naisia neuvotaan ettei kannata olla
orgasmikeskeinen? Miksi naisen pitäisi tyytyä seksiin ilman orgasmia? Ja miksi sitten miehen pitäisi laueta?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et kai sä vaan ole se Klitoris Hullu?"
Tämäkin lausekertoo kaiken susta itsestäsi. Sinä et täällä vaienna ketään!
No mutta oletko?
Kai sä sen voit ihan rohkeasti sanoa
Aloita itsestäsi ja kerro mikä hullu sinä olet.
Eli olet.
Sähän et muuten koskaan vastaa yhteenkään kysymykseen.
Hortoile sinä vain sillä sivuraiteillasi aivan rauhassa.
Uskotko sä oikeasti, että kukaan täällä haluaa keskustella sun kanssasi oikein mistään?
Ei ole väliksikään keskustella sellaisen peelon kanssa jota kiinnostaa enemmän se kenen kanssa keskustelee kuin mistä aiheesta keskustelee.
Kuinkahan monen viestin verran kh meinaa jatkaa tätä itselleen vastailua ja itsensä komppailua?
Olisko vaihteeksi joku ihan täysipäinen mies paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monen viestin verran kh meinaa jatkaa tätä itselleen vastailua ja itsensä komppailua?
Sinä ainakin jatkat sinnikkäästi itsesi komppailua. Ja mä vaadin mieheltä että keskittyy vaginaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
Tiedätkö mitä. Sun on helppo sanoa, että tulee jos tulee, koska itse saat varmasti lähes aina, kunhan jaksat naida. Aika epäreilu vertaus.
Ja koska tästä aiheestaa riittää puhetta, ongelma ON olemassa.
Mutta täällä alkoi heti alapeukut lennellä..ja se jo itsessään kertoo koko homman. Jos olis kyse vaikka miehen suihinotosta, olis vain yläpeukkuja.
Näin se menee kuomaseni.
Ja se iänikuinen "ota vastuu omasta orgasmistasi" sekin epäreilu, sillä mieshän panee naista (useimmiten) ja saa sillai orgasmin, mutta naisen pitää itse itsensä tyydyttääkkö? Miljonannen kerran, kun ne naiset harvoin saavat siinä pelkässä penetraatiossa, jos ei mies muutakuin panee.
Ja kun mies panee naista niin ei mies ota vastuuta omasta orgasmista vaan käyttää sen saamiseen naista..
Ja jos naisen pitää ottaa vastuu omasta orgasmistaan niin ei siinä sitten miestä tarvita tai jos niin vain miehen kieltä.
Mutta on aivan turha puhua vastuusta omasta orgasmista kun kyse on yhteispelistä ja jos nimenomaan mies ei osaa sitä yhteispeliä niin miksi nainen vaivautuisi sänkyyn miehen kanssa? Tyhjän saa pyytämättäkin.
En ihmettele että naisparien määrå lisääntyy.
On teillä kyllä surkeita miehiä. Kukahan ne teille onkaan valinnut?
Meillä nainen saa ihan joka kerta.
Joskus kalulla, joskus sormella.
Joskus kielellä, joskus piiskalla.
Joskun muna pyllyssä, joskus sauva vaossa. Joskus molemmat.
Joskus värisevällä lelulla, joskus omilla sormillaan.
Joskus höyhenellä, joskus jopa unissaan (eikö olekin mielenkiintoista, kukaan ei koskettele millään mihinkään).
Vaihtakaa miestä, jos ne ei teille pysty orgasmeja tarjoilemaan. Mutta muistakaa kertoa mistä pidätte ja mitä haluatte. Älkää olettako, että miehet ovat jotain ajatuksenlukijoita.
Seksissä kaikkein suurin perversio on se, että ei kykene kertomaan mistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan omille sivupersoonoille juttelee.
Mitä ihmettä sinä hullumies täällä jäkätät, kun ei sinulla oleasiaanmitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää tyyppi pitää itseään jonain voittajana, kun uhraa kauimmin aikaa jonkun vauva-forumin ketjujen päivystämiselle, että saisi viimeisen sanan joissain täysin ohi aiheen menevissä väännöissä (jotka on itse aloittanut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tää tyyppi pitää itseään jonain voittajana, kun uhraa kauimmin aikaa jonkun vauva-forumin ketjujen päivystämiselle, että saisi viimeisen sanan joissain täysin ohi aiheen menevissä väännöissä (jotka on itse aloittanut).
Ainoastaan sun jutut,ovat täysinohi aiheen. Räkytät vain ei - mitään - asiaa.
Olen nainen enkä kyllä ole koskaan saanut tuollaista neuvoa keneltäkään. Säälittävä aloitus kun esitetään joku yksittäinen kommentti muka yleisenä mielipiteenä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista neuvoa nähnyt naisille. Lähinnä miehille, ja pareille. Tarkoittaa, että ei kannata kummankaan ottaa paineita naisen orgasmin saamisesta, vaan nauttia seksistä. Tulee, jos tulee. Ja helpommin tulee, jos ei ole noita paineita. En ymmärrä, miten tästäkin tuli taas muutamassa viestissä joku nainen vs mies tasa-arvo keskustelu
M44
Oletko oikeasti sitä mieltä, että turha keskustelu. Ja että se oli joku nainen, joka tekivastakkainasettelun? Ettei ollut eräs mies. joka ei sano mitään mihinkään, ainoastaan mollaa naisia.
Kyllä tuollainen neuvo on olemassa. Vaikka sen tarkoitus varmaan on rentouttaa. Mutta toki voi miettiä mitä kaikkea tuon neuvon taustalta löytyy. Varmaan ainakin tämä "on hirveän vaikeaa ja työlästä tyydyttää nainen". Ei mietitä mitään käytännön ratkaisuja, kuten esim. hormonaalisen ehkäisyn lopettamista, parisuhdeterapiaa tai muuten sen parantamiseen keskittymistä, naisen anatomian opiskelua, naisen seksuaalisuuteen tutustumista... ongelma on naisen, opetelkoon tykkäämään seksistä oli äijä millainen vaan, maksakoon vaikka kalliin terapian sen eteen yksisuuntainen mutta miehen ei tarvi tehdä mitään. Tässä tilanteessa toki orgasmin tavoittelu on niin ylivoimaista että voi tuntua paremmalta luopua koko tavoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
No tuommoisia ohjeitahan naisille on pilvin pimein. Ja tottakai naisen pitää aina saada orgasmi seksissä miehen kanssa. Mitä ihmeen seksiä se muuten on jos ei laukea? Ja kuka osaa kuvitella että miehelle annettaisiin ohje että ei haittaa vaikka et saakaan orgasmia seksissä läheskään aina että voithan aina nauttia siitä kun nainen nauttii? Että älä ole orgasmikeskeinen.
Ja naisen tapa saada orgasmi monesti miestä hitaammin ei ole mikään vika. Vika on miehissä koska naiset saavat itsetyydytyksessä orgasmin nopeasti.
Laita tähän esimerkki tuosta ohjeesta.
"Alla muutama syy, jotka todistavat, että säännöllisestä orgasmista on iloa! Muista kuitenkin, ettet pilaa itseltäsi seksin iloa orgasmin tavoittelussasi. Hyvänkään seksin aikana orgasmia ei välttämättä kuulu."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-naista-hyodyista-saannolli…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan sun jutut,ovat täysinohi aiheen. Räkytät vain ei - mitään - asiaa.
Tää mun viesti oli siis sille naisvihaajaäijälle.
En tiedä eikä oikeestaan kiinnosta tuollaiset neuvot. Jos en saa likimain joka kerta alkaa seksihalut miestä kohtaan hiipua. Saan kesken yhdynnän annetulla suuseksillä hyvän orgasmin nopeasti ja joskus harvoin yhdynnässä. Mielestäni suuseksi molemmin puolin kuuluu normaaliin seksiin ja jos saan sitä joka kerta orgasmiin asti tekee mieleni usein seksiä.
Niitä "pihtareita" syntyy naisista, jotka eivät saa orgasmeja . Niin se menee.
En minä jatkaisi jatkuvasti olla "panopuuna" jos en saisi. Onneksi mulla mies joka osaa 100% ja siksi seksiä saa (hän ja minä) kokoajan.
Onhan tosiaan miehillä kieli ja sormet, sen kalunsa lisäksi. Kaikkia näitä voi käyttää jos haluaa.
Mutta muistan "keskustelun" aiheesta, jossa aika moni mies sanoi, ettei aio tehdä elettäkään naisen eteen, panee vain. Ja oikein rehvasteli asialla.
No Siperia opettaa kaikkia kolleja joskus. Mutta Kertoo mielenlaadusta kyllä paljon.