Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako pettäjä käräyttää?

Juuri petetty
25.07.2022 |

Pitkä suhde takana ja oma avovaimo petti toisen miehen kanssa. Hän tunnusti minulle itse. Muuten minulla ei ollut aavistustakaan ja olen aivan puulla päähän lyöty. Hänestä en olisi ikinä uskonut. Vieläpä pitkään suunniteltu teko, kuukausien lirkuttelua sen miehen kanssa selkäni takana.

Pari päivää tätä järkyttvää tietoa takana ja tunteet on ihan myllerryksessä. Tänään lähinnä ahdistaa niin että oksettaa.

Se mitä tapahtuu meidän välillämme on meidän asia, mutta mietin että kannattaisiko sen miehen vaimolle kertoa? Miehellä on siis vaimo ja lapsi. Olisiko vaimon oikeus kuulla millainen mies hänellä oikeasti on? Varsinkin kun mies ei ainoastaan ollut vain minun naiseni perään, vaan selvisi että naiseni kaverillekin oli mies laitellut samanlaisia viestejä. Sekin perheellinen nainen ja mies oli kuulemma ehdotellut, että he voisivat erota puolisoistaan ja perustaa yhdessä uusioperheen... että sellainen mies.

Vai pitääkö minun olla puuttumasta toisten asioihin? Siellähän eletään nyt "onnellista" perhe-arkea, ja minä olisin se viestinviejä joka tuhoaisi kaiken sen...

Mitä helskuttia kannattaa tehdä? Tunteet on niin sekaisin, että olisin ihan valmis matkustamaan sen miehen vaimon luo henkilökohtaisesti vaikka asuu toisella puolen suomea. Koska itsellä on nyt aivan paska olo ja tunnen samaa sen vaimon puolesta. Tai ainakin haluaisin tavata sen miehen kasvokkain kysyäkseni että mitähän vittua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut varattuja naisia ja ei välttämättä ole vaivan arvoista ottaa mieheen yhteyttä. En ymmärrä mitä saavutat oksentamalla olosi häneen.

Sen voin kertoa, että vaimosi tekee saman uudelleen tai on tehnyt jo monta kertaa.

Vierailija
22/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut varattuja naisia ja ei välttämättä ole vaivan arvoista ottaa mieheen yhteyttä. En ymmärrä mitä saavutat oksentamalla olosi häneen.

Sen voin kertoa, että vaimosi tekee saman uudelleen tai on tehnyt jo monta kertaa.

Niin et sinä minua halua pelastaa vaan kaipaat vertaistukea ja ihmistä liittoutumaan puolisoitamme vastaan. Puhu puolisolle, mene terapiaan, eroa ja ota oma elämäsi haltuun. Siinä on ihan riittävästi tekemistä. Ilman mitään juupas eipäs leikkejä kuka teki mitäkin, jne.

N36, avoin suhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun hyvä ystäväni on pettänyt aviomiestään jo ainakin parin vuoden ajan työkaverinsa kanssa? Pitäisikö minun kertoa siitä aviomiehelle? Jos kertoisin, siinä tapauksessa varmaankin menettäisin ystäväni.....

Vierailija
24/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun hyvä ystäväni on pettänyt aviomiestään jo ainakin parin vuoden ajan työkaverinsa kanssa? Pitäisikö minun kertoa siitä aviomiehelle? Jos kertoisin, siinä tapauksessa varmaankin menettäisin ystäväni.....

Jos ei aikuinen ihminen ymmärrä missä omassa suhteessa hän elää jossain harhakuvitelmissa. Miettikää vähän millaisia selityksiä jotkut saa läpi menemään. Ei ne mitään oikeasti usko vaan ihan itse pistävät päänsä pensaaseen ettei joudu kohtaamaan omaa epäonnistumistaan.

Vierailija
25/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin muinoin ukkomiehen varapatja. Kun mulle selvisi, niin kerroin vaimolle ja sain vihat päälleni. Vaikka ukko oli se joka vedätti meitä molempia. Heille tuli ero ja nykyään olen hyvissä väleissä tuon ex vaimon kanssa. Oli kiitollinen, kun sai tietää.

Vierailija
26/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aikuinen ihminen ymmärrä missä omassa suhteessa hän elää jossain harhakuvitelmissa. Miettikää vähän millaisia selityksiä jotkut saa läpi menemään. Ei ne mitään oikeasti usko vaan ihan itse pistävät päänsä pensaaseen ettei joudu kohtaamaan omaa epäonnistumistaan.

Mulle tuli pari tuntematonta kertomaan. En ymmärtänyt ollenkaan mitä puhui. Uskoin että omiaan koska en tiennyt heidän tuntevan exmiestä tai minua lainkaan. Kuuntelin hämmentyneenä. Jos joku lähi-ihmisistä olisi kertonut samat asiat, olisin uskonut. Kysyessä kaikki pudisteli päätään, olet ymmärtänyt väärin.

Tämän kaiken tajusin vuosia eron jälkeen. Tai muistin. Ihan miten vaan.

Sattui ihan saakutisti edelleen. Kaikki luotto meni samalla hetkellä kaikkiin näihin ihmisiin.

Miten idioottina pitivät? Kenelläkään ei ollut kanttia tulla kertomaan.

Toivon että karma vastaa.

Vierailija
27/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaimon pitää saada itse päättää haluaako jatkaa pettäjän kanssa vai ei.

Vierailija
28/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne vaimot yleensä eroa, vaikka saisivat tietää tulleensa petetyiksi. Mutta kertoa pitää kuitenkin, niin asia on sitten vaimon vastuulla.

Mun miehellä on viimeiset 12 vuotta ollut nainen, jos toinenkin. Lähinnä huvittaa miten naiiveja näiden miehet on ollut. Yksikään suhde ei ole turvassa.

N36, avoin suhde

Eihän hän ole "sun mies" vaan kaikkien teidän naisten yhteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan