Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako pettäjä käräyttää?

Juuri petetty
25.07.2022 |

Pitkä suhde takana ja oma avovaimo petti toisen miehen kanssa. Hän tunnusti minulle itse. Muuten minulla ei ollut aavistustakaan ja olen aivan puulla päähän lyöty. Hänestä en olisi ikinä uskonut. Vieläpä pitkään suunniteltu teko, kuukausien lirkuttelua sen miehen kanssa selkäni takana.

Pari päivää tätä järkyttvää tietoa takana ja tunteet on ihan myllerryksessä. Tänään lähinnä ahdistaa niin että oksettaa.

Se mitä tapahtuu meidän välillämme on meidän asia, mutta mietin että kannattaisiko sen miehen vaimolle kertoa? Miehellä on siis vaimo ja lapsi. Olisiko vaimon oikeus kuulla millainen mies hänellä oikeasti on? Varsinkin kun mies ei ainoastaan ollut vain minun naiseni perään, vaan selvisi että naiseni kaverillekin oli mies laitellut samanlaisia viestejä. Sekin perheellinen nainen ja mies oli kuulemma ehdotellut, että he voisivat erota puolisoistaan ja perustaa yhdessä uusioperheen... että sellainen mies.

Vai pitääkö minun olla puuttumasta toisten asioihin? Siellähän eletään nyt "onnellista" perhe-arkea, ja minä olisin se viestinviejä joka tuhoaisi kaiken sen...

Mitä helskuttia kannattaa tehdä? Tunteet on niin sekaisin, että olisin ihan valmis matkustamaan sen miehen vaimon luo henkilökohtaisesti vaikka asuu toisella puolen suomea. Koska itsellä on nyt aivan paska olo ja tunnen samaa sen vaimon puolesta. Tai ainakin haluaisin tavata sen miehen kasvokkain kysyäkseni että mitähän vittua.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekuohuissa toimiminen saattaa kaduttaa jälkeenpäin. En oikeasti tiedä miten kannattais toimia. Sillon ku en oo varma minkä valinnan teen, siirrän sen syrjään jokskin aikaa ja teen ratkaisun myöhemmin.

Vierailija
2/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tuntemattomasta numerosta, pyydä vaimo toiseen huoneeseen miehensä luota, hän laittaa oven kiinni ja juttele. Hän sitten itse päättää jos eroaa tai jää. Jos kiistää, niin ainakin kerroit. Ole varuillaan ettei se mies ala kostaa sinulle (somen kautta tai livessä), jos onkin astetta hullumpi, joten katso selustat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helskuttia sentään.

Vierailija
4/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaattaa todellakin. Työkaverin akka petti kaveriani ja ennen kuin hän sai tietää koko pikkukylä tiesi sen jo kauan sitte.  Olivat jopa kävelleet käsi kädessä raitilla. Siis karseeta.

Vierailija
5/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinviejä kivitetään aina ja joka kerta. Onnea matkaan vaan 😂

Vierailija
6/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä käräytetään aina, tietysti.

Vierailija
7/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestinviejä kivitetään aina ja joka kerta. Onnea matkaan vaan 😂

Rohkea rokan syö. Ja lähetti ei tee syntiä.

Vierailija
8/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut cuckdattiin 😆😆😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kerrot vaimolle. Ei tuota tarvi edes miettiä. Vaimon tehtävä on mietintä sitten kun tietää tosiasiat.

Vierailija
10/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko tappaa ihan? Älä sentään!

Vierailija
11/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on oikeus tietää. Teet hyvän teon jos kerrot.

Vierailija
12/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannaattaa todellakin. Työkaverin akka petti kaveriani ja ennen kuin hän sai tietää koko pikkukylä tiesi sen jo kauan sitte.  Olivat jopa kävelleet käsi kädessä raitilla. Siis karseeta.

Tee se.

Koska tuo AP mitä kuvasit ei ole pettämistä vaan petos.

Suunnittelemalla sunniteltu teko.

Minut on petetty ja kaikki muut tiesivät paitsi minä.

Nauroivat mulle kuinka tyhmä olen kun en tajua ja miehellä oli aina selitykset valmiina. Aina. Niin miksiköhän en tajunnut? Olisko lojaalisuus minua kohtaan ollut liikaa pyydetty. Ilmeisesti.

En ole tekemisissä näiden kanssa.

Vierailija
13/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaimolle ja kerro.Muuten vaimon elämä jatkuu tuollaisen pettäjämiehen kanssa onnettomana.Älkää tehkö karhunpalvelusta vaimolle sillä että ette kerro.

Vaimolle parempi tulevaisuus.

Näin sivusta seuranneena samanlainen tapaus oli.Nykyään tämä petetty vaimo elää onnellisempana liitossa uuden hyvän miehen kanssa.

Vierailija
14/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos minua petetään. Ehdottomasti kerrot petetylle vaimolle

Vierailija
15/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne vaimot yleensä eroa, vaikka saisivat tietää tulleensa petetyiksi. Mutta kertoa pitää kuitenkin, niin asia on sitten vaimon vastuulla.

Vierailija
16/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne vaimot yleensä eroa, vaikka saisivat tietää tulleensa petetyiksi. Mutta kertoa pitää kuitenkin, niin asia on sitten vaimon vastuulla.

Mun miehellä on viimeiset 12 vuotta ollut nainen, jos toinenkin. Lähinnä huvittaa miten naiiveja näiden miehet on ollut. Yksikään suhde ei ole turvassa.

N36, avoin suhde

Vierailija
17/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pettäminen pitää hyväksyä mutta miesten pettämistä ei saa missään tapauksessa hyväksyä

Vierailija
18/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pettäminen pitää hyväksyä mutta miesten pettämistä ei saa missään tapauksessa hyväksyä

Näissä keskusteluissa huomaa, kuinka naiset eivät huomaa rikkaa omassa silmässään.

Vierailija
19/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa huomaa, kuinka naiset eivät huomaa rikkaa omassa silmässään.

Naisten mielestä naisilla saa olla "älyttömiä" kriteereitä, mutta miehellä ei saa olla. Eikö naiset ymmärrä, että miehelle monipartnerinen nainen voi olla yhä iljettävä kuin seksiä ostanut mies naisille?

Vierailija
20/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti tuskin kukaan haluaa olla pettäjän kanssa. Todennäköisesti suhteessa on ongelmia, kun pettämään lähdetään. Niitä on vaan jätetty tavalla tai toisella jomman kumman toimesta epähuomioon ja korjaamatta. Jos minä olisin tuo petetty nainen, haluaisin kyllä tietää. Sitten voisin tehdä omat johtopäätökset suhteen jatkosta. Valheessa eläminen ei vaan koskaan ole sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme