Tietääkö kukaan miten aloitetaan avoin hakemus??
Kommentit (51)
Älä aloita ainaisella Olen Ritva 56 v Kankaanpäästä ja koulutukseltani merkonomi.
Vaan aloita reippaasti ja mieleenpainuvasti. Vaikka tässä ratkaisu moneen ongelmaan - osaava johtaja valmiina palvelukseen! Tai tässä erikoisosaaja taloushallinnon tilinpäätösten alueelta, halukkaana auttamaan firmanne menestykseen,
Olen ollut urani alussa rekrytoija ja kun lukee 200 hakemusta aloituksella tässä Pirjo Kuortaneelta, niin arvostaa sellaista joka on vähän erilainen ja mieleenpainuva.
Lisäksi nykyään on oltava joku palvelulupaus hakemuksessa, ei riitä enää että kertoo että tein sitä ja tätä vuonna 85-95. Eli siis tyyliin minun johtamassani yksikössä lupaan myynnin kasvavan 10% ja tyytyväisyysmittausten selkeästi paranevan. (Keksi siis toki omaa alaa koskeva palvelulupaus).
Vierailija kirjoitti:
Hei! Täällä tarjolla xxx- alan osaaja jolla kokemusta ja osaamista xxx alan työtehtävistä.
Mitä jos ei ole osaamista ja kokemusta? Ei kai siihen voi laittaa että haen paikkaa kun muutakaan ei ollut tarjolla?
maireaa, tekoreipasta teeskentelyä ja valhetta hipovaa totuuden jäsennystä. sillä pärjää! t: ehkä hiukan kyynikko
Vierailija kirjoitti:
Älä aloita ainaisella Olen Ritva 56 v Kankaanpäästä ja koulutukseltani merkonomi.
Vaan aloita reippaasti ja mieleenpainuvasti. Vaikka tässä ratkaisu moneen ongelmaan - osaava johtaja valmiina palvelukseen! Tai tässä erikoisosaaja taloushallinnon tilinpäätösten alueelta, halukkaana auttamaan firmanne menestykseen,
Olen ollut urani alussa rekrytoija ja kun lukee 200 hakemusta aloituksella tässä Pirjo Kuortaneelta, niin arvostaa sellaista joka on vähän erilainen ja mieleenpainuva.
Lisäksi nykyään on oltava joku palvelulupaus hakemuksessa, ei riitä enää että kertoo että tein sitä ja tätä vuonna 85-95. Eli siis tyyliin minun johtamassani yksikössä lupaan myynnin kasvavan 10% ja tyytyväisyysmittausten selkeästi paranevan. (Keksi siis toki omaa alaa koskeva palvelulupaus).
Palvelulupaus! Voi *ttu tätä nykypäivän työelämää. Ihan turhaa sanahelinää tuollaiset. Jatkan mielelläni työttömyyttä, jos tuo on ihan normaalia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Täällä tarjolla xxx- alan osaaja jolla kokemusta ja osaamista xxx alan työtehtävistä.
Mitä jos ei ole osaamista ja kokemusta? Ei kai siihen voi laittaa että haen paikkaa kun muutakaan ei ollut tarjolla?
tää kiinnostaisi
"Moi. Tykkään olla työtön, kun rahaa saa helposti ja lähetän tämän kupongin teille vain siksi, että työkkäri pakotti."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhakemusko? Otsikoksi paikka, jota haet ja sitten selvästi kirjoitat, että paikka kiinnostaa ja haet sitä ja kerrot erityisvahvuutesi ja sopivuutesi tarkemmin. Muutenhan koulutuksesi ym näkyy cv:ssa.
Asiakirjaan ohjeet on Googlessa.
Ei vaan avoin hakemus jollekin yritykselle.
Se on työhakemus, yritykseen johon haluaisit töihin, mutta siellä ei ole avoinna jotain tiettyä työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Moi. Tykkään olla työtön, kun rahaa saa helposti ja lähetän tämän kupongin teille vain siksi, että työkkäri pakotti."
Ei noin voi kirjottaa koska jos työkkäri tarkistaa on kusessa sit
Tämä on Kokoomuksen vaalimainos tyyppiä "laiskat työttömät" ---> etuuksia leikattava.
Mää fittyyn kokoomuslarppaaja ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin voi kirjottaa koska jos työkkäri tarkistaa on kusessa sit
Ei niillä ole aikaa siihen, kun kaikki menee siihen, että yrittävät etsiä duunia niille jotka haluavat sitä. Turha nähdä vaivaa, minimi riittää
Minne avoin hakemus lähettään jos yrityksen sivuilla ei lue mitään että "jätä avoin hakemus"? Apua.
Olen kuullut että sellaiset jotka valehtelevat osaamisestaan saavat paikan todennäköisimmin. Sitten kun olet saanut työn, voit etsiä netistä apua asioihin joita et osaa. Rekrytoija ei testaa osaamista millään tavalla.
Joissain paikoissa kyllä vaaditaan tasotestejä, jotka pudottavat alhaisimman äo:n omaavat pois. Testit olisi hyvä olla joka paikassa.
Työpaikat saa nykyisin suhteilla. Jos et tunne yrityksestä ketään, et pääse töihin. Neuvo, mene lähibaariin tutustumaan ja tekemään ystäviä sen alan ihmisistä minne halaut työhön.
Voiko joku kertoa minne avoin hakemus jätetään?!!
Vierailija kirjoitti:
Kadulle löydettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedustele yritykseltä. Kertoo positiivista sinusta jos otat heiltä selvää ensin, eli osaat selvittää asioita. Jos ei heillä ole sitä nettisivullaan selkeästi kerrottu, tai mainittu rekrytoijan nimeä, osoitetta tai pomon/sihteerin osoitetta tms.
Vierailija kirjoitti:
Minne avoin hakemus lähettään jos yrityksen sivuilla ei lue mitään että "jätä avoin hakemus"? Apua.
Sähköpostiin olen laittanut. Olen kertonut miksi haen kyseiseen yritykseen töihin , mitkä ovat vahvuuteni ja miten he hyötyisivät osaamisestani.
Sitten olen laittanut , että jos avoimia paikkoja aukeaa, tulen mielelläni haastatteluun ja lisännyt liitteeksi CV:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamalla tuli pitkä lista ohjeita. Esim tämä
https://tyopaikat.oikotie.fi/vinkit-tyonhakuun/artikkelit/hyva-avoin-ty…
Lue ohjeet, sisäistä ne ja toimi. Valmista kaavaa ei ole, vaan markkinoit itseäsi, osaamistasi ja kiinnostuksenkohteitasi.
Tekee hyvän säväyksen jos kerrot, mikä yrityksessä sinua kiinnostaa ja miksi haet juuri heille.
Se oli joku random yritys en tiedä miksi kiinnostaa.
Sinä voit tehdä ihan millaisen hakemuksen tahansa, jos työnteko ei oikesti kiinnosta. Riittää, että kirjoitat "Haen teiltä töitä, terveisin AP".
No sitten kerrot sen, niin et haaskaa kenenkään aikaa?