Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakolanmäelle valmistuu kylpylä johon ei saa viedä lapsia. Edes teinit ei pääse

Vierailija
24.07.2022 |

Ikäraja tulee olemaan jotain K20+

Onkohan tuollaiselle kysyntää?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Lähden heti käymään, jos tuo valmistuu ja ikäraja tulee voimaan. Lapsiperheille on omat paikat, omat kylpylät, aikuisille voi mun puolesta olla myös omat missä ei tarvitse kuunnella vanhempien ja lasten huutoa ja kitinää.

Omat lapseni ovat jo aikuisia, mutta olen itse ratkaissut ilmeisen valtavan kylpylöitä vaivaavan lapsiongelman käymällä usein kylpylälomalla yön yli. Kun aamulla menee altaisiin klo 8, ei näy lapsia ikinä. Ihan saa olla rauhassa lasten ääniltä, jos niille sattuu olemaan yliherkkä.

Ja tuo on totta, että jos ihminen on niin köyhä, ettei sillä ole omaa kylpyammetta kotona, onko sillä oikeasti varaa maksaa kylpyammeesta jossain 'spassa' 40 euroa? Se kylpyamme omaan kotiin maksaa pari sataa, ja siellä on taatusti rauha.

Olohuoneen nurkkaanko sen laittaisit?

Vierailija
42/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule toimimaan. Mitä järkeä aikuisten on mennä johonkin mineraalikylpyyn? Jokaisella on kotona se poreallas, jossa voi ihan rauhassa rentoutua. Itse en ainakaan maksaisi jostain suola-altaasta. Lasten kanssa kylpylä taas on mukavaa vaihtelua kotioloihin.

"Jokaisella on kotona poreallas"

Oletko sekaisin?

Eihän köyhän perheen porealtaaseen tarvita kuin amme ja purkillinen hernekeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Lähden heti käymään, jos tuo valmistuu ja ikäraja tulee voimaan. Lapsiperheille on omat paikat, omat kylpylät, aikuisille voi mun puolesta olla myös omat missä ei tarvitse kuunnella vanhempien ja lasten huutoa ja kitinää.

Omat lapseni ovat jo aikuisia, mutta olen itse ratkaissut ilmeisen valtavan kylpylöitä vaivaavan lapsiongelman käymällä usein kylpylälomalla yön yli. Kun aamulla menee altaisiin klo 8, ei näy lapsia ikinä. Ihan saa olla rauhassa lasten ääniltä, jos niille sattuu olemaan yliherkkä.

Ja tuo on totta, että jos ihminen on niin köyhä, ettei sillä ole omaa kylpyammetta kotona, onko sillä oikeasti varaa maksaa kylpyammeesta jossain 'spassa' 40 euroa? Se kylpyamme omaan kotiin maksaa pari sataa, ja siellä on taatusti rauha.

Kerropa, mistä saa kylpyammeita parilla sadalla? Kunnollisia sellaisia.

Vierailija
44/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla on amme kylpyhuoneessa, mutta toki jos ihmisellä ei ole pesutiloja, kai se sitten menee juuri Kakolan spahan. Uimahallissa saa tosin saunoa ja uida muutamalla eurolla, ja niitä on tarjolla enemmän kuin 'kylpylöitä'.

Vierailija
45/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa, mistä saa kylpyammeita parilla sadalla? Kunnollisia sellaisia.

https://www.netrauta.fi/tassuamme-bathlife-ideal-153-cm?utm_source=goog…

Vierailija
46/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos olisi +30. Sen alle on ärsyttäviä lapsia

Vierailija
47/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma paikka asua muutenkin kakolanmäki. Tämä on vielä bonus.

Vierailija
48/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistaja varmaan toivoisi siitä tyylikästä spa-paikkaa mutta siitä tulee paikka jonne +50-vuotiaat karavaanaripervot tulee irstailemaan vaimojensa kanssa ja kyttäämään nuorempia naisia uikkareissa. Keskivartalolihavat silsavarpaat kittaavat kaljaa allasbaarissa. Jos tarjolla on spa-hoitoja niin ne eivät kiinnosta ketään. Hukkaan menee nuo miljoonat.

Nyt oli kyseessä Turku, ei Tuuri.

Vierailija
49/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä maksan siitä spasta sen 40e, jos pääsen rentoutumaan ja pois kotiympyröistä. Ei ole kotona kylpyammetta tai paljua, enkä niitä sinne kaipaakkaan vaikka olisi varaa hankkia. Ei ne kylpyläkokemusta korvaa millään tavalla ja haluaisin käydä siellä yleensä ystävän tai mieheni kanssa.

Yleensä olen kylpylässä yötä, sen verran harvoin tulee käytyä eikä koskaan missään kotikulmilla. Tuo aamukäynti on ihan hyvä, jos sellaiseen on mahdollisuus. Haluaisin kuitenkin, ettei tarvitse odottaa seuraavaan aamuun ja herätä hotellissa herätyskellon kanssa vain, jotta saan kylpyläkokemukseni jota tulin hakemaan.

Vierailija
50/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule toimimaan. Mitä järkeä aikuisten on mennä johonkin mineraalikylpyyn? Jokaisella on kotona se poreallas, jossa voi ihan rauhassa rentoutua. Itse en ainakaan maksaisi jostain suola-altaasta. Lasten kanssa kylpylä taas on mukavaa vaihtelua kotioloihin.

Oletko sekaisin?

Aikuisilla yleensä on. En tunne ketään, jolla ei olisi. Tai no, tunnen pari, mutta heitä ei kylpylät kiinnosta, varaa olisi kyllä omiinkin altaisiin jos kiinnostusta olisi.

Ei todellakaan ole,mihin sen esim. kerrostalossa laitat ?

Vierailija
51/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sekaisin?

Aikuisilla yleensä on. En tunne ketään, jolla ei olisi. Tai no, tunnen pari, mutta heitä ei kylpylät kiinnosta, varaa olisi kyllä omiinkin altaisiin jos kiinnostusta olisi.

Ennenvanhaan kaikissa kerrostaloasunnoissa oli kylpyammeet. Sijaitsivat vessassa suihkun, lavuaarin ja wc-pöntön kera. 2000- luvun alussa niitä vasta poisteltiin urakalla.

Vierailija
52/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma spa-osasto ratkaisee ääniyliherkkyysongelmat. Itse otan mieluummin lasten äänet kuin keski-iän ylittäneiden keskivartalolihavien mursujen lemmiskelyäänet, jos pitää siis valita kansankylpylöiden välillä.

Näitä keskivartalolihavia keski-iän ylittäneitä on joka paikassa ja hyviin tapoihin kuuluu, ettei missään julkisella paikalla harrastella tällaisia lemmiskelyääniä ja akteja. Taitaa olla joku lakikin meillä tätä varten. Mä en pidä lapsista kylpylöissä, jotka on tarkoitettu "aikuisille" koska lapset tosiaan ovat äänekkäitä, niitä komentavat vanhemmat ovat äänekkäitä ja tämä yhdistelmä pidemmän päälle ärsyttää minua. Lisäksi lapset hyppivät ja sukeltelevat altaissa varomatta ketään ja vaikka en haluaisi eikä ole mun vastuulla, niin ajaudun kuitenkin pitämään silmällä jotain penskaa joka menee ja tekee kaikkea vaarallista kun omat vanhemmat on ties missä. Tämä rasittaa ja ärsyttää minua enkä voi rentoutua. Oon jo pari kertaa vuosien aikana autellut väsähtäneen/liian syvälle päässeen lapsosen takaisin jalat-yltää syvyydelle, kun luonto ei vaan anna periksi olla tekemättä mitään tuossa tilanteessa. Hyväkäytöksiset lapset, jotka riehuu lasten altaalla vanhempiensa valvonnassa ei ole ongelma.

Vierailija
53/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sekaisin?

Ennenvanhaan kaikissa kerrostaloasunnoissa oli kylpyammeet. Sijaitsivat vessassa suihkun, lavuaarin ja wc-pöntön kera. 2000- luvun alussa niitä vasta poisteltiin urakalla.

Nyt oli kyse porealtaasta.

Vierailija
54/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kerrankin sellainen kylpylä, johon voisin mennä. Kuulostaa ihanan rauhalliselta.

Vierailija
55/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentitien loungeissa pitäisi olla ikäraja. Ärsyttää kun huonosti kasvatetut kakarat makaa sohvilla/tuoleilla kengät jalassa tai hyppii ja pomppii kun jossain huvipuistossa. Jos heille olisi opetettu kotona alkeellisia pöytätapoja niin kaikilla olisi mukavampaa.

Vierailija
56/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa Flamingon aikuisten puolella. Se rauha oli uskomaton. Nautin. Toisella kertaa oli yhteen monista altaista kertynyt pariskuntia kutemaan, mutta oli siellä tilaa olla ja en välittänyt heistä, ei ollut mitenkään ällö meininki, enemmän huvitti.

Lasten on tärkeä päästä myös pulikoimaan, mutta se mekkala on kova, vaikka tilanne olisikin vanhempien hallussa. Halleissa kaikuu. Lisäksi en jaksa sitä, että aina on joukossa hillittömiä tapauksia, joita kukaan ei valvo. Olen joutunut puuttumaan tilanteisiin tai väistellyt niskaan hyppiviä teinejä. Reunalta ei saa hyppiä, ei, mutta eihän se just heitä koske Uimavalvojia ei ole tarpeeksi.

Vierailija
57/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sekaisin?

Nyt oli kyse porealtaasta.

Tuolla Kakolassahan ei ole porealtaita, kun ovat kuulemma liian äänekkäitä. :) Eli on siis ihan tavalliset altaat, eli sama kuin kylpyammeessa lilluisi.  Toivottavasti löytyy asiakkaita. Voisivat tarjota ohessa kauneudenhoitopalveluita.

Vierailija
58/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunkin poreallas tulee ammeesta ja suihkusta jossa rentoudut ihan itse.

Vierailija
59/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta varmasti tulee yks kutupaikka.

Vierailija
60/67 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuonne saisi somettamiskiellon, se olisi vielä parempaa. Ärsyttää kylpylöissä ja hotellien altaassa väistellä toisten kuvaussessioita (skumppalasit ja persuikkarit täytyy jakaa joko maailmalle) ja parhaassa tapauksessa nämä oman elämänsä influensserit näyttävät ärtyvän, kun rahvas ei tajua kadota heidän näyttämöltään.