Kuuntelen järven rannalla olevan mökin terassilla Faunin iltapäivää ja nautin elämästä
Kaiken tämän olen saanut itselleni omilla avuillani. Ketään muuta ei ole kiittäminen. Kiitän itseäni siitä, että olen osannut tehdä oikeita valintoja elämän käännekohdissa. Aina olen ollut askeleen edellä muita. Keskivertoa parempi. Siksipä on mökkikin täydestä hirrestä suuren järven rannalla. Siitä nyt nautiskelen punaviintä siemaillen ja Faunin iltapäivän suloisia sointuja kuunnellen.
Kommentit (29)
Provoissa olet huono.
Buuu.
Ei jatkoon.
Sivistynyt henkilö. Ammattimies. Nostan hattua.
Minä kuuntelen Elämän valttikortteja ja Jätkän humppaa Juvalla olevassa kartanossani.
Sano sille Faunille, että kohta iltapäivän vietto pitää taittaa illan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut? Pidätkö vieraista?
Kateellisia tahtovat monesti olla myrkyllisellä tavalla.
AP
Onko vesiyhtiön juokseva vesi, vesivessa ja sähköt? Ovatko naapurit kaukana eli ei näköetäisyydellä eikä kylki kyljessä?
Onko hyttysiä?
Nämä olisivat ehtojani, että viitsisin mökkikauppana ryhtyä. Ja tietenkin niin, ettei hyttysiä ole liikaa.
Siis ostaisin mökin, jos sopiva löytyisi. En tarkoita ap:n mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vesiyhtiön juokseva vesi, vesivessa ja sähköt? Ovatko naapurit kaukana eli ei näköetäisyydellä eikä kylki kyljessä?
Onko hyttysiä?Nämä olisivat ehtojani, että viitsisin mökkikauppana ryhtyä. Ja tietenkin niin, ettei hyttysiä ole liikaa.
Moderni mökki, arkkitehdin suunnittelema. Kaikki mukavuudet. Ei myynnissä.
AP
Emma K. kirjoitti:
Minä kuuntelen Elämän valttikortteja ja Jätkän humppaa Juvalla olevassa kartanossani.
Onko kummituksia?
Minulla on vain pieni torppa kesäpaikkana, mutta aina, kun olen radion ääressä, kuuntelen Faunin iltapäivää.
Toivottavasti olet niin sivistynyt, että kuuntelet kuulokkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet niin sivistynyt, että kuuntelet kuulokkeilla.
Bose Aviation vastamelu -kuulookkeet.
AP
Miten se fauni ääntelee?
Onko se vähän kuin fasaani?
Onko kohta metsästysaika?
Paljosta vetoa, että AP:ta on alkanut ärsyttää jonkun tutuntutun some-postaus ja on kääntänyt sen tällaiseksi v'ttuiluksi.
Mitä tarkemmin lasissa?
Utelias ja janoinen kesähippo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkemmin lasissa?
Utelias ja janoinen kesähippo.
Alkon omaa tuotemerkkiä, Hannibal.
AP
Ok. Mä taas olen loinen ja loisin muiden mökillä. Olen loisinut koko elämäni.