Mies oli aivoleikkauksessa
Ja mua pelottaa sen toipuminen.
Kukaan kun ei osaa sanoa että missä kunnossa se herää nukutuksesta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
En usko aloitusta. Keksityy juttu.
Ei ole mitään syytä pitää potilasta nukutuksessa aivoleikkauksen jälkeen.
Ja on normaalia, että aivoissa on turvotusta leikkauksen jälkeen.
Ap ei edes osannut edes kertoa, miksi aivoja leikattiin.
Aivoja leikataan kasvaimen ja aivoveren vuotojen takia.
Aloitus on pelkkä provo.
todella mauton sellainen vielä
Voimia teille molemmille. Elämän lanka on pohjimmiltaan hyvin hauras.
Hyvää kesän jatkoa, toipumista ja voimia
💚
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on pelkkä provo.
Kyllä pidetään ja nimenomaan turvotuksen ja leikauksen jälkeisen verenvuodon syystä. Minua ei leikattu aivoista mutta pidettiin narkoosissa 4 päivää vaikka oli jalasta kyse. Lääkärit eivät edes halua aina sanoa omaisille säästääkseen omaisen hermoja. Paikka tiedetään eli näkökeskuksen tai hermojen kohdalla ap:n kertoman mukaan. Minun tautitekijäni tuli minun tietooni 5 kuukauden päästä. Jorvi ei ole vieläkään postittanut mitään. Ompi ilmeisesti kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kauhea ajatus jos se toipuu. Sitä pitää passata ja kaikkea!
jätä se sika!
Mielelläni passaan.😍
Ei sovi palstan narratiiviin, paitsi jos mies ei ole oma vaan vähän lainassa.
Mulla on sama mies ollut vähän lainassa jo 25 vuotta. Kyllä hän mielellään minua välillä passaa, ja minä vuorostani passaan välillä häntä.
En usko sanaakaan aloituksesta.
Satutäti taas vauhdissa.
Aika törkeetä settiä joillakin täällä nyt.
Tämä on oikein hyvä paikka viettää aikaa tuollaisessa tilanteessa, kun ei voi kuin odottaa, ja minkään tekemiseen ei oikein pysty keskittymään, kun ajatukset ovat koko ajan siellä rakkaan ihmisen luona.
Tsemppiä AP.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeetä settiä joillakin täällä nyt.
Tämä on oikein hyvä paikka viettää aikaa tuollaisessa tilanteessa, kun ei voi kuin odottaa, ja minkään tekemiseen ei oikein pysty keskittymään, kun ajatukset ovat koko ajan siellä rakkaan ihmisen luona.
Tsemppiä AP.
No jos joku väittää minun nukutustani stooriksi niin saa tulla kahden SUUREN jätskitötterön kanssa pyytämään anteeksi. Niitä saa tosta alhaalta kioskista. Minulla ei veepeeännää eli ylläpito näekee. Uskallatko?
Kaikki on lainaa, ei kukaan omista ketään!
Tsemppiä ap
Kannattaisi noiden asiattomien kirjoittajat pitää turpansa kiinni.
Voimia teille molemmille. Elämän lanka on pohjimmiltaan hyvin hauras.
Hyvää kesän jatkoa, toipumista ja voimia
💚
Ykköskommentoija jatkaa. Kerro ap puolisosi kuulumisista, kyllä meitä asiallisia vastaajiakin on. Selvästi huomaa, että osalla ei ole mitään tietoa aivosairauksista tms. tilanteista, joiden takia aivoleikkaus on tehtävä. Ja mitä sen jälkeen. Pidän todellakin peukkuja sinun ap ja puolisosi puolesta.
Ilmeisesti ketjussa on ollut melkoista loan heittoa jota en ole onneksi nähnyt ja ketju on sittemmin siivottu.
Mieheni on hereillä mutta tokkurainen. Muuten kaikki on niin hyvin kuin tällä hetkellä voi olla. Puhe on mongerrusta ja sen pitäisi palautua normaaliksi. Näkö ja muisti ongelmista ei osannut lääkäri vielä sanoa mitään. Verenvuoto ja tulehdus riskit on edelleen olemassa mutta hetki kerrallaan on mentävä ja toivottava parasta
Paska provo. Et ole kertonut miksi miehesi leikattiin!!!
Ei ota enääbprovo tuulta alleen. Voi voi keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan omaa elämääsi pilaa jos mies ei toivu vaan laitat sen hoitokotiin. Erotakin voi eikä kannata jäädä roikkumaan mieheen joka ei pysty enää normaaliin elämään. 99% miehistä toimii samoin jos olisi samassa tilanteessa.
Mieheni se on edelleen vaikka mitä tapahtuisi.
Voin kokemuksesta sanoa, että kaikkeen tottuu eikä parisuhde sairauteen kaadu, muuttaa vain kovasti muotoaan.
Minulla menossa 17. vuosi, en voisi jättää miestäni sairauden vuoksi.
Mies voi tilanteeseen nähden ihan ookoosti. On kovin väsynyt, puhe tökkii eikä muista arkisia asioita.
Kaikki tämähän on täysin odotettavissa ollutta ja meitä ennen leikkausta varoitettiin.
Aloitus on pelkkä provo.