Ärsyttää meidän kahdenkeskinen lomamatka jo nyt ennen lähtöä
Mies on jo koko viikonlopun puhunut siitä, että sitten kun ollaan kahdestaan lomalla ja lapset hoidossa niin harrastetaan s*ksiä. Viimeksi oli juhannuksena sama juttu. Mut ei hän ymmärrä, että ei ne halut vonkaamalla tule. Sitten hän varmasti taas kiukuttelee ja loma on pilalla, jos kieltäydyn.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Minustakin puhuminen ja etukäteen sopiminen pilaa seksin. Seksin osalta en kaipaa puheita vaan tekoja. Halaukset, suudelmat, hyväillyt, katseet ja kosketukset toimivat paljon paremmin. Kokeile!
Tässä on varmaan todella iso ero yksilöiden välillä. Nyt kun vihdoinkin elämässäni olen kohdannut sen henkilön, jonka kanssa natsaa ihan täysillä, myös ja varsinkin seksin saralla, niin huomaan kuinka vapauttavaa ja toisiimme lähentävää on puhua seksistä. Ennen seksiä, seksin jälkeen, aikana ja ymmärrämme toisiamme ja uskallamme heittäytyä yhä paremmin. Siihen päälle katseet, koskettelut, pusut ja toistemme huomioiminen mm en malttaisi pitää näppejäni erossa hänestä.
Tähän on vielä lisättävä, että olen aina ollut hyvinkin seksuaalinen. Mutta edellisissä suhteissa dynamiikka meni jo hyvin pian niin päin, että minä halusin enemmän kuin partnerini. Otin sitten sen aktiivisemman roolin, myös muissa arjen asioissa. Tämä söi naista pidemmän päälle. Tässä suhteessa mies on selvästi dominoivampi ja hän vie ja minä vikisen. Tässä on ollut totuttautumista, mutta lopulta ollut ihan todella vapauttavaa. Vaikka minulla on tottakai kaikki vapaus sanoa ei, niin usein annan miehen vain viedä eikä minulle jää mahdollisuutta jäädä pääni sisään miettimään liikaa. On ihanaa nähdä ja tuntea miehen himo ja antaa itsensä mennä vaan siihen tunnelmaan. En olisi vielä kymmenen vuotta sitten uskonut itsestäni, että sanoisin näin ääneen; että olen seksin saralla mielelläni alisteinen miehelle ja että se vain entisestään kohottaa libidoani ja antaa minulle psyykkisesti hurjasti enemmän vapautta olla seksin saralla täysin oma itseni. Mutta meillä toimiikin luottamus 100%. Myös arjessa. Miehellä on ihana tekemisen meininki, eikä hänen kanssaan tule oloa, että minun pitäisi kannatella ja vetää kaikkea (kuten edellisissä suhteissa). Saan olla heikko ja tukeutua häneen, kuten hän minuun tarvittaessa kun tiedä, että se pysyy tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ykköstoive lomalle on seksi, ja hän sanoo sen suoraan. Sinuna aloittaisin loman kunnon seksisessiolla heti kun sinne on päästy!
Sano itsekin suoraan miehelle, mitä toivot lomalta. Hyviä unia, olemista ilman mitään vaatimuksia, tai mitä nyt toivotkin.
Varmastikin on ykköstoive. Noin esitettynä asia on huonosti sanoitettu. Missä on naista viettelevä rakastaja?
Esim suomi24 chatissa. Siellä ne varatut etsii itselleen seuraa.
Jos yrittäisi samalla mentaliteetilla ja asenteella kotona, niin saattaisi irrotakin.
Eli sopisit jonkun sirpulan kanssa tapaamisen jonnekin, kävisitkö ehkä kahvilla tai syömässä jotain pientä. Ehkä kävelisitte ja tsekkaisitte kiinnostaako kumpaakin. Varmasti naista pitäisi kehua ja myötäillä. Pitäisi yrittää näyttää paras puoli itsestään.
Aikalailla. Olla sillä ajatuksella, sänkypuuhiin ole mikään kiire vielä ns. ensimmäisillä treffeillä. Tärkeintä olisi, että yhdessä on hauskaa ja rentoa. Se tsirpula siis toki tässä on se oma kumppani, eikö niin.
Just. Se vaimo voi istua siellä tornissaan odottamassa että mies viettelee yhtä uudelleen ja uudelleen, eikä hänen tarvitse tehdä mitään, esim puhua.
Se nainen voisi haluta nimenomaan puhua ja olla vaan mukavasti miehensä kanssa. Puhua jostakin muusta kuin seksistä ja huomata, että mies pitää kiinnostavana muutenkin kuin vain jalat levällään.
Mies haluaa kokea tehneensä hyvää ja tyydyttäneensä naisen. Ei hivele itsetuntoa, jos nainen sanoo ei. Saa neuvoa ja auttaa, jos tekee jotain väärin. Kaikki naiset on yksilöitä.
Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta asiasta.
Palasin vasta äsken mieheni buukkaamalta viikonloppureissulta lähikaupunkiin.
Heti hotellille päästyä oli seksiä ja vielä hetki ennen huoneen luovuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vaan tajua että tuollainen painostaminen vie viimeisetkin halut.
Nainen ei ymmärrä sen olevan naisen velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pilata miehen lomareissun?
Ei korkeat odotukset toiselle ennen lomaa mielialaa nosta. Olivat sitten mitä hyvänsä odotuksia, joissa tavallaan painostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites anaaliseksi? Se on lomalla rentouttavaa.
Ihme persehullu,perse on paskantamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Tänään, kun lapset nukkuvat tai muuten tulee sopiva tilaisuus, yllätä itsesi ja mies kunnon seksillä. Pelastaa lomanne ja tekee hyvää teille molemmille. Toista viikon-parin välein.
AP, kiehnaa miehen kyljessä jatkuvasti lasten nukkuessa. Pyydä aina pienenkin tilaisuuden tullen. Haaveile ja vaadi jo aamusta miehelle, että tänään monta, monta kertaa. Voi olla, että miehen innostus laantuu.
Vierailija kirjoitti:
Palasin vasta äsken mieheni buukkaamalta viikonloppureissulta lähikaupunkiin.
Heti hotellille päästyä oli seksiä ja vielä hetki ennen huoneen luovuttamista.
Mukavasti tehty mieheltäsi. Missä hän vietti viikonloppunsa?
Hankkikaa hyvät miehet vakipano jos olette tuollaisessa pihtaussuhteessa. Jos asutte pääkaupunkiseudulla, täällä on yksinäisiä naisia pilvin pimein. On mistä valita ja kokemuksesta tiedän että tämä järjestely on monille sinkkunaisille toivottu