Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät laukea kanssani??

n32
23.07.2022 |

Minulla on nyt muutaman kerran toistunut usean eri miehen kanssa, että he eivät ole lauenneet kanssani tai laukeaminen on vienyt todella kauan aikaa (tunti tai jopa vähän yli), mistähän tämä mahtaa johtua?? Varovasti olen heiltä yrittänyt tiedustella, että mistäs nyt kiikastaa, vastaukseksi saan jotain tyyliin "en minä tiedä", "ei näin ole käynyt muiden kanssa" tai "sinä olet spesiaali". En oikein tiedä, mitä minun pitäisi ajatella, ainakin luulisin, että jos oikeasti olisin "spesiaali" kai minun kanssani olisi mukava ja "helppo" olla, ja laukeaminenkin tapahtuisi ilman "ongelmia" luonnostaan ja helposti?? Tämä on alkanut mietityttää minua kovasti!

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on ollut sama ongelma myös kahdessa pidemmässä suhteessaan. Hän on lopettanut suhteet koska ongelma ei poistunut. Teoriasi ei ole pätevä.

Okei, vähän meni pohja pois.

Mutta jospa ne pidemmässä suhteessa olleet kumppanit on jostain syystä pelänneet jokaisen kerran olevan viimeinen...? :)

Vierailija
142/148 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida saada riittävää stimulaatiota kanssasi. Onko sinulla kovin väljä tai etkö vain käytä alapään lihaksia miesten kanssa? Vai oletko niin märkä ettei ole kitaa lainkaan? Kannattaa myös kokeilla erilaisia asentoja ja onhan sinulla kädet ja suu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät taida saada riittävää stimulaatiota kanssasi. Onko sinulla kovin väljä tai etkö vain käytä alapään lihaksia miesten kanssa? Vai oletko niin märkä ettei ole kitaa lainkaan? Kannattaa myös kokeilla erilaisia asentoja ja onhan sinulla kädet ja suu.

AP:n tiukkuuttahan ei tiedetä. Miehet ovat tiukaksi kehuneet, mutta niihin nyt aina kannattaa suhtautua varauksella.

Joskus käy mielessä, että onkohan koko tarina keksitty juttu.

Vierailija
144/148 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi, mielialalääkkeet, alkoholi.

Vierailija
145/148 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet viestiesi perusteella harvinaisen hankala tyyppi. Veikkaan että se johtuu siitä.

Hmm...millä tavalla minä olen hankala? Minulla vaan on tällainen ongelma, joka häiritsee ja joka aiheuttaa minulle kipua. En ymmärrä, miten tällaisesta ei "saisi" olla huolissaan??

Saa ja pitääkin olla huolissaan. Koska jos ongelma on ihan jokaisen miehen kanssa iästä ja suhteen kestosta riippumatta, niin syy on sinussa. Mutta kun tässä on sinulle yritetty tarjota ratkaisuja laidasta laitaan, mikään ei kerta kaikkiaan tunnu kelpaavan edes kokeiluun. Jos olet yhtä raskas aina, sinua on todella vaikeaa miellyttää. Ne miesten suorituspaineet kumpuavat todennäköisesti siitä. Spesiaali todella.

Minulla ei tällä hetkellä ole miestä, jonka kanssa näitä teidän "vinkkejänne" kokeilla :) Vaikka olenkin aiemmin tarjonnut miehille tämän kaiken, mitä olette täällä ehdottaneet, kaikenlaista on kokeiltu yms mutta ei auta. En ymmärrä, mistä saatte sen käsityksen, että minulle ei mikään kelpaisi, vaikka selkeästi minä olen täällä kertonut, että kaikenlaista kivaa olen miehille keksinyt, jotta tämä ongelma korjaantuisi. Enhän minä sentään voi esimerkiksi pakolla alkaa kenenkään elintä imemään, jos mies sanoo minulle, että haluaisi nyt juuri mieluummin olla yhdynnässä :D 

Teetkö vain miesten mieliksi kaiken? Huhhuh.

En tietenkään tee pelkästään miesten mieliksi, kyllä minä itsekin tykkään siitä mitä teen :) En minä mielestäni missään vaiheessa ole sanonut, että tekisin vain miesten mieliksi...ilmeisesti minä en osaa selkeästi kirjoittaa ja ilmaista itseäni, pahoittelut siitä. 

Vierailija
146/148 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä käytän yhdynnässä alapään lihaksia ja liikun muutenkin. En tiedä, olenko poikkeuksellisen märkä mutta kyllä minä mielestäni kostun reippaasti seksin alussa. Asentoja on vaihdeltu yms mutta ei ole auttanut tähän ongelmaan. 

Vierailija
147/148 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n tiukkuuttahan ei tiedetä. Miehet ovat tiukaksi kehuneet, mutta niihin nyt aina kannattaa suhtautua varauksella.

Joskus käy mielessä, että onkohan koko tarina keksitty juttu.

Ei tämä ole mikään keksitty tarina, minulla on tällainen ongelma ihan oikeasti. 

Vierailija
148/148 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

antasit jo olla. Ei ne miehetkään vatvo täällä todellakaan kun naiset ei saa, eivät välitä tuon taivaallista. Eiköhän ne ukot saa vaikka vetämällä käteen.