Miksi kasvisruoka ei pidä nälkää poissa?
Kommentit (190)
Proteiini puuttuu. Proteiinihan pitää nälän kaikista parhaiten poissa.
Mitä sitten söit? Mieti paremmin mitä syöt.
Kyllä kasvisruoka pitää nälän.
Siis yritätkö syödä vain enemmän kasviksia? Kasvisruokiin kuuluu myös kasvikunnan proteiinilähteet.
Syöt liian kevyesti. Kasvisruoka voi olla erittäin täyttävää. Tarvitset enemmän esim. avocadoa, munakoisoa, linssejä, hummusta, pastaa, riisiä, perunaa, etc.
Mutta jos kylläisyydentunteen on oppinut mieltämään samaksi asiaksi kuin se ÄHKY joka tulee raskaasta liha-peruna -ateriasta, niin sen saavuttamiseen tarvitaan ehkä jatkossakin se liha-ateria.
tv. tyytyvinen kasvispainotteinen sekasyöjä
Mielestäni on kyse tottumisesta, pelkkää kasvisruokaa en syö, mutta enimmäkseen. Kik-herneet ovat täyttäviä.
Porkkana- salaatinlehti linja ei pidäkään nälkää.
Esim me tehtiin tänään kasviskeittoa jossa oli erittäin paljon punaisia linssejä sekä soijarouhetta, syötiin itsetehty sämpylä vegejuustolla ja paprikalla ja kyllä tuo lounas piti oikein hyvin nälkää 4 tuntia kunnes syötiin välipala.
Pitää olla peoteiineja ja hitaasti vapautuvia hiilareita. Syö esim ruisleipää samalla.
Lisää proteiinia. Jos menee jollain porkkana-kurkku-jäävuorisalaatti-paprikalinjalla, ei sillä nälkä lähde.
Olen mies, 188/90. Hyvin tulin täyteen vaimon tekemästä linssilasagnesta. Oli helkkarin hyvääkin. Jotain bermudalinssejä (?) oli joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on tässäkin asiassa oikeassa eli kannattaa syödä myös eläinkunnan tuotteita, sillä Jumala on antanut myös ne meille ravinnoksi.
Kasvisruokaan kuuluukin eläinkunnantuotteita, kuten kananmunia, maitotuotteita ja hunajaa. Kasvisruoka on eri asia kuin vegaaninen ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, 188/90. Hyvin tulin täyteen vaimon tekemästä linssilasagnesta. Oli helkkarin hyvääkin. Jotain bermudalinssejä (?) oli joukossa.
Nyt se vaimo nauraa miltei kuset housuissa bermudalinsseille. Oli kuulemma belunga-linssejä. Meniköhän vieläkään oikein? Sellaisia mustia papanoita kuitenkin.
Hassuja nämä mieslapset jotka aina vinkuvat, että kasvisruoka ei pidä nälkää. Kun tarkemmin puhutaan kuvittelevat kasviruoan olevan sama asia kuin pakastekuutiopinaattikeitto tms. Sellainen ei minullakaan nälkää pelkiltään pidä.
Mulla on sekasyöjämies ja hän syö paljon (on aktiivinen liikkuja jne.). Syö hyvällä ruokahalulla myös mun kasvispöperöitäni, kun ne ovat oikein koottuja ja täyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Hassuja nämä mieslapset jotka aina vinkuvat, että kasvisruoka ei pidä nälkää. Kun tarkemmin puhutaan kuvittelevat kasviruoan olevan sama asia kuin pakastekuutiopinaattikeitto tms. Sellainen ei minullakaan nälkää pelkiltään pidä.
Vajakk ipersu ja
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsä vetää linssejä joka päivä
Laita enemmän rasvaa ja proteiinia.