Minä vuonna sait ensimmäisen kännykkäsi, mikä malli se oli ja kuinka vanha olit?
Minä sain ensimmäiseni vuonna 2000, Nokia 3310:n ja olin 12.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Saanut? Ei puhelimet ole olleet mitään sosiaalitukia. Ostin itselleni jonkin Nokian ja Radiolinjan liittymän.
Jonnet olivat kännyköiden yleistyessä niin nuoria (kuten ap 12v) etteivät voineet itse ostaa kännyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokia 8110 (banaani) vuonna 1997. Sain lahjaksi kun valmistuin ammattiin, olin 26v. Puhelin on vaihtunut monta kertaa mutta numero on pysynyt samana tämän 25 vuotta.
Tämä kiinnostaa, kuinka monella on pysynyt numero samana 'alusta saakka'?
Minulla myös on ollut sama numero jo tuon n. 25 vuotta mitä on kännykkäkin ollut. Rinnalle on sittemmin tullut työnumeroita, mutta omani olen aina pitänyt itselläni.
Tuntuu että joillain tutuilla on numerot vaihtuneet hyvinkin usein, olisi hauska tietää monellako vielä on ns. ensimmäiset numerot käytössä :)
Mulla on ekasta puhelimesta lähtien ollut jo 25 vuotta sama numero. Operaattorini oli ensin Radiolinja, joka muuttui Elisaksi ja on nykyään Elisa Saunalahti.
Ei, vaan Radiolinja muuttui Saunalahdeksi, jonka Elisa sittemmin osti ja firmasta tuli Elisa Saunalahti. Nykyisin ihan pelkkä Elisa.
t. toinen samalla kaavalla mennyt
Citypuhelin oli eka, joskus ennen v. 2000
Ihan 90-luvun lopulla, olin parikymppinen. Se oli Ericsson, en muista mallia. Sain sen käytettynä perheenjäseneltäni, kun hän osti uuden kännykän.
Muistan Ericssonin piipittävän viestiäänen. Oli tosi jännää kun sai tekstiviestin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vuonna 1997, Nokia 1611, olin 15-vuotias
Vuonna -96 joku Nokian malli. Liittymänä Telen Business - olin niiiiin kova liikenainen silloin (hehhee). Numero on pysynyt samana koko tämän ajan - puhelin vaan on vaihtunut välillä.
Vuos oli -99, olin 7-vuotias. Nokia