Varhaiskasvatus ja palkka yli 2500€/kk, kenellä?
Kommentit (76)
Minulla on, paria kymppiä alle 2600€ ja se pärähtää rikki tulevien pikkukorotusten myötä, olen vakahoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on, paria kymppiä alle 2600€ ja se pärähtää rikki tulevien pikkukorotusten myötä, olen vakahoitaja.
Onpa hyvä palkka hoitajalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos arvostuksestasi!
Vierailija kirjoitti:
Kunnallisella? Vuorohoitopäiväkodissa lisien myötä?
Opella voi olla. Ja sit johtajalla tai varajohtajalla.
Hoitajan palkka jää reilusti alle vaikka ois ikälisät plus jotain muuta pientä lisää.
Miksi viitsitte tehdä töitä tuollaisella palkalla? Onlyfansilla tienaa kuka tahansa tuplasti tuon verran ja parhaimmat rajattomasti.
Vakaopella ja erit.vakaopella. Ja pk-johtajalla.
Hoitaja ei pääse tuohon kiinni.
Mitä hittoa nyt taas? Tämä on ihan liian alhainen palkka kokopäivätyöstä yhtään missään.
Olen todella väsynyt kuulemaan johtoportaan megapalkoista ja kultaisista kädenpuristuksista ja bonuksista. Nyt jotain tolkkua tähän hommaan jo. Alimmat palkat pitää nostaa, ja suurimmat verottaa rankemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan olen pöivätyössä ja kuntapuolella, palkassa kokemuslisät joista viimeisin tuli toissavuonna 15v jälkeen+hlökohtainen lisä jonka sain liittyen tapaani tehdä työtäni.
Minulla on palkka 2570€/kk. Olen vakaope kunnallisessa päiväpäiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos arvostuksestasi!
Niinpä..
Mullakin nyt tän viimeisimmän korotuksen jälkeen palkka n. 2546 euroa, vakahoitajana Espoon kaupungilla, päivätyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan olen pöivätyössä ja kuntapuolella, palkassa kokemuslisät joista viimeisin tuli toissavuonna 15v jälkeen+hlökohtainen lisä jonka sain liittyen tapaani tehdä työtäni.
Maksetaanko kuntapuolella nykyään 15 vuoden kokemuslisäkin? Luulin että vain 5:n ja 10:n vuoden jälkeen.
Asiantuntijaroolissa varhaiskasvatusyksikössä työskentelevät varhaiskasvattajat saavat tuon verran. Eli vakaope, vakasosionomi, vakaerityisope, vakajohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksetaanko kuntapuolella nykyään 15 vuoden kokemuslisäkin? Luulin että vain 5:n ja 10:n vuoden jälkeen.
Jep, 15 vuoden jälkeen saa 38 lomapäivää, mutta kokemuslisät loppuvat ainakin TES:n mukaan 10 vuoden kokemuslisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, 15 vuoden jälkeen saa 38 lomapäivää, mutta kokemuslisät loppuvat ainakin TES:n mukaan 10 vuoden kokemuslisään.
Totta, kirjoitin epäselvästi, mutta tarkoitin, että "kaikki" kaksi kokemuslisääni on jo palkassa+tuo hlökohtainen lisä ja 2600€/kk melkein rikki.
Tuo ettei kokemuslisää saa enää 10v jälkeen on aivan naurettavaa, paitsi ettei naurata, sen jälkeenhän töitä painetaan vielä vuosikymmeniä ilman mitään kummempia lisiä tai toiveita tai edes mahdollisuuksia siitä, että "menenpä pomon puheille josko saisin vaikka "edes" muutaman satasen palkankorotuksen", kuten tälläkin palstalla säännöllisesti ihmiset kirjoittaa saaneensa🤔.
-11-
Opettajalla saattaisi olla tuo bruttona. Ehkä vähän yli.