mies sanoi ämmäksi
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun sanoa takaisin äijänkäpy tai kääkkä ja lähteä.
Tai ihan vain äijä? Se kun on vastine tuolle. Takaan, ettei mies uhriudu, kuten naisilla on tapana tehdä.
Jos minua mies sanoisi ämmäksi, niin se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Jotkut naiset käyttävät itkuilua manipuloimiseen eli ovat aika ämmiä.
Riippuu onko aihetta ämmitellä. Jotkut akat on nimenomaan ämmiä. Sellainen kaikesta kalkattava ja niuhottava tiukkapipo nainen on ämmä.
Teitkö amberheardit eli vedit tekoitkua, jotta saisit jossakin kiistassa viimeisen sanan?
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi pitkä, jykeväleukainen, itsevarma ja luontaista johtajuutta uhkuva mies, niin sinä ensin leikilläsi suuttuisit, mutta oikeasti vain kiihottuisit.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
Ei meillä ollut riitaa. Itkin ihan omia juttujani niin se sano että riittää ämmä
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miestä sitten homoksi.
Vieläkö joku junttiämmä käyttää homoa halventavana sanana?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miestä sitten homoksi.
Voivoi kun te tädit että ole sen verran nykyaikaa seuranneet, että tietäisitte ettei homo enää ole haukkumasana.
Virhe. Ei se ole ämmä joka itkee vaan päin vastoin. Ämmä on se, joka laittaa äijille hanttiin. Voisit keskustella aiheesta ämmä vaikka Juha Miedon kanssa. Jos sitä käyttää haukkumanimenä, niin ei ensinkään käy itkupillille vaan pikemminkin sellaiselle, josta kielitaitoisemmat käyttäisivät nimitystä bitch.
Jos minun mieheni nimittelisi minua ämmäksi, niin ei pahasti väärässä olisi. Itse asiassa ämmi on meillä päin vähän vahvempi matriarkan nimitys kuin mummo tai mummi.
Minua on sanottu vanhaksi akaksi ja olen miestäni sanonut vanha ukko tai kubbe.
Älä jatkossa käyttäydy ämmämäisesti, niin miehellä ei ole enää syytä kutsua sinua sellaiseksi.