Kalakuvia laittavat miehet onnistuu pariutumaan tinderissä keskivertoa paremmin
Kalastusta harrastavat ja muutenkin sosiaaliset miehet onnistuvat deittailussa, ja kalakuvat vain sattuvat olemaan heidän kuvissaan, jolloin menestys liitetään kuvaan eikä persoonaan.
Kalakuva voi toimia hyvin, esimerkiksi nainen, jolle kalastus ja eräily ovat iso plussa, voi swaipata oikealle juuri sen takia.
Kommentit (19)
Älä myöskään unohda silakkafetisistejä.
Kalukuvia laittavat onnistuvat vieläkin paremmin.
Jatkakaa sitten ihmeessä kalakuvien laittamista! Niinhän se on, että hyväksi havaittua taktiikkaa ei ole syytä muuttaa.
Kuva BMW:stä se vasta sytyttääkin naiset.
Mitä isompi kala sen pienempi kalu
Mulla on Tinderissä kuva, jossa luen kirjaa (mangaa) ja naiset aina kommentoi kuinka mangat ei ole aikuisten miesten kirjoja. :D M28
Niin, ne pariutuvat kalansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne pariutuvat kalansa kanssa.
Jorma Vullikin lempi kuollutta madetta, joten joo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tinderissä kuva, jossa luen kirjaa (mangaa) ja naiset aina kommentoi kuinka mangat ei ole aikuisten miesten kirjoja. :D M28
No onpa jänniä naisia...
N31 joka lukee itse mangaa
Harrastan kalastusta ja kalastan todella paljon. Minulla oli kalastuskuviaa tinderissä. Olen löytänyt tyttöystäväni kalastuksen kautta. Tai nainen minulle vastasi tinderistä ja kyseli tykkäänkö luonnossa kulkea ja vastasin että joo ja kalastan paljon. Tyttöystävä on innostunut kalastuksesta. Olen sen opettanut siikaa onkimaan ja keväällä käydään onkimassa siikaa mereen rannalla ja saaressa myös tuolla merellä. Muutenkin kesällä veneillään paljon. Minulla oma vene ollut 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kalukuvia laittavat onnistuvat vieläkin paremmin.
Varsinkin jos on, mitä näyttää
🇺🇦🇮🇱
Viisasta vihjata etukäteen. ettei haju yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Taas sä mangarunkkari täällä mainostamassa sun pakkomiellettä. Ne sun mangapaskasi ei ole mitään kirjoja.
Mulla on niin paljon tonnikalaa veneessä että vene uppoo köli edellä pohjaan. Siitä selfie ja tonni likee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin paljon tonnikalaa veneessä että vene uppoo köli edellä pohjaan. Siitä selfie ja tonni likee.
Muista että kapteeni lähtee aina viimeisenä veneestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö aivokapasiteettisi riitä enempään?
"Kalastusta harrastavat ja muutenkin sosiaaliset miehet onnistuvat deittailussa, ja kalakuvat vain sattuvat olemaan heidän kuvissaan, jolloin menestys liitetään kuvaan eikä persoonaan.
Kalakuva voi toimia hyvin, esimerkiksi nainen, jolle kalastus ja eräily ovat iso plussa, voi swaipata oikealle juuri sen takia."
Miten niin kalastusta harrastavat ja muutenkin sosiaaliset? Ainakin pilkillä käydään mionesti yksin.
Ja tuo loppu pätee mihin tahansa harrastukseen, yhteiset mielenkiinnon kohteet lähentävät.
Luin vahingossa kalukuvat. Eiköhän ne ole jo kaluttu.