Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinun miehessäsi on ihanaa?

Vierailija
23.07.2022 |

Palsta on täynnä kertomuksia huonoista miehistä. Tehdään välillä toisin. Kerro, mikä sinun miehessäsi on ihanaa. Minun mies laittaa ruokaa ja on hyvä keskustelemaan :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea parta

Vierailija
2/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on älykäs, huumorintajoinen, tunteellinen, kiltti, hyvä isä ja meillä on samanlainen ajatusmaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvittele, että vastuu lapsista on pääasiassa naisella, vaan on alusta asti ollut vanhempi siinä missä minäkin.

Vierailija
4/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää helpottaa kovasti se, että olemme poliittisesti samalla kannalla.

Tapaan paljon ihmisiä, joiden on vaikea hyväksyä toisinajattelijoita, sellaisten kanssa en enää edes jaksa ruveta väittelemään kun aikani olen sitä tehnyt. Sieltä tulee usein vain todella ikävää leimaamista, eikä kunnon keskustelua synny.

Mieheni kanssa voin rauhassa keskustella asioista ja vaikka joskus olemmekin eri mieltä, niin mitään riitaa ei silti kehkeydy.

Vierailija
5/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on huomaavaisin ja avuliain ihminen, jonka olen koskaan kohdannut. Ei vain minua vaan myös muita ihmisiä kohtaan. Hän on myös eläinrakas, älykäs ja sivistynyt.

Vierailija
6/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Pitäisi varmaan kysyä niiltä tyttöystäviltä. Itse on enää vaikeata nähdä häntä kovin ihanana.

Vierailija
7/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Pitäisi varmaan kysyä niiltä tyttöystäviltä. Itse on enää vaikeata nähdä häntä kovin ihanana.

Tätähän tässä ketjussa ei kysytty. Selvästi kuitenkin on tosi ihana, kun on laaja ihailijajoukko. Näin se menee, jos on hyvä mies eikä siitä pidä huolta, niin kyllä sen joku fiksumpi nappaa mukaansa.

Vierailija
8/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän tässä ketjussa ei kysytty. Selvästi kuitenkin on tosi ihana, kun on laaja ihailijajoukko. Näin se menee, jos on hyvä mies eikä siitä pidä huolta, niin kyllä sen joku fiksumpi nappaa mukaansa.

Näin minäkin sen ajattelin. Jotainhan siinä täytyy olla. Tuo huolenpidon riittämättömyys, tekee sitten mitä tahansa, ehkä selviää sitten niille muillekin leideille, kun huomaavat millainen narsku on kyseessä.

Vierailija
9/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykevä leuka.

Vierailija
10/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna

Vierailija
11/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahva ja voimakas olematta mikään ylipumpattu bodari. On myös sellainen jalat maassa ihminen. Hoitaa asiansa.

Vierailija
12/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuksessani, miehessä siis , on parasta kaikki! olen niin ihastunut häneen, haaveilen nytkin hänestä... hänen olemuksensa, lievä ujoutensa, syvällisyytensä ja älykkyytensä, persoonallisuutensa ja koko uniikki pakkaus. hän on mielestäni hyvin speciaali tapaus. musikaalisuutensa, joka sopii täydellisesti minun makuuni, nautin hänen huumoristaan ja elämänkatsomuksestaan. olen rakastunut siihen, kuinka hän on voittanut vaikeuksia ja on kokenut väkivaltaa mutta on itse rauhan mies ja haluaa vain pelkkää hyvää toisille. olen tosi ihastunut häneen, sanoinko jo että olen rakastunut? :)

Vierailija
13/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että meillä on hyvää seksiä. Halut ja tarpeet kohtaavat. Ollaan ensi sijaisesti nainen ja mies toisillemme.

Vierailija
14/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihastuksessani, miehessä siis , on parasta kaikki! olen niin ihastunut häneen, haaveilen nytkin hänestä... hänen olemuksensa, lievä ujoutensa, syvällisyytensä ja älykkyytensä, persoonallisuutensa ja koko uniikki pakkaus. hän on mielestäni hyvin speciaali tapaus. musikaalisuutensa, joka sopii täydellisesti minun makuuni, nautin hänen huumoristaan ja elämänkatsomuksestaan. olen rakastunut siihen, kuinka hän on voittanut vaikeuksia ja on kokenut väkivaltaa mutta on itse rauhan mies ja haluaa vain pelkkää hyvää toisille. olen tosi ihastunut häneen, sanoinko jo että olen rakastunut? :)

Taisit sanoa? Kuulostaa oikein hyvältä. Onko tunne molemminpuolinen?

Vierailija
15/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittynä hän pyhittää lepopäivän (yrittäjällä olisi kyllä ollut töitä yllin kyllin). Pyhäpäivät ovatkin olleet ihania perheen yhteisiä päiviä ja niitä aikuiset lapset vielä tänäkin päivänä muistelevat lämmöllä.

Vierailija
16/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kissoista, normaali ja ystävällinen. Inkkelin vastakohta.

Vierailija
17/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään

Vierailija
18/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää minut maan tasalla, kun menee jutut liian synkiksi. Lisäksi osaa yllättää. Saattaa esim. siivota koko kodin.

Hän on hyvä isä ja omaa samanlaiset perhearvot kuin itsekin. Omista pidetään huolta.

Vierailija
19/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän on oikea mies eikä mikään vihreitä äänestävien f e m a k k o j e n ihannoima suklaapoju.

Vierailija
20/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole syönyt lasten vanukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi