Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinun miehessäsi on ihanaa?

Vierailija
23.07.2022 |

Palsta on täynnä kertomuksia huonoista miehistä. Tehdään välillä toisin. Kerro, mikä sinun miehessäsi on ihanaa. Minun mies laittaa ruokaa ja on hyvä keskustelemaan :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 16 cm oleva kulli ja muhkeat pallit täynnä spermaa.

Vierailija
22/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hetket, kun se on poissa kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti

Vierailija
24/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu koskaan kenestäkään pahaa (no viime aikoina ehkä naapurimaan diktaattorista pari sanaa) eikä arvostele muita.

On kaikille ystävällinen, luotettava, turvallinen, avulias.

Vierailija
25/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön, huomioonottava, positiivinen, ei-uhriutuja, ei-katkera, kärsivällinen, rauhallinen, looginen, hyvät sosiaaliset taidot, ruuanlaittotaidot, luotettava, moraalinen kompassi ja selkäranka.

Vierailija
26/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan tästäkin miesvihaketju.

Vierailija
27/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja komeus.

Vierailija
28/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välitön, huomioonottava, positiivinen, ei-uhriutuja, ei-katkera, kärsivällinen, rauhallinen, looginen, hyvät sosiaaliset taidot, ruuanlaittotaidot, luotettava, moraalinen kompassi ja selkäranka.

Mutta mitä jos miehellä on skolioosi tai kyfoosi?

Vierailija
29/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, sporttinen, lääkäri.

Vierailija
30/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rauhallinen, pitkäpinnainen, tekee hommansa niin kotona kuin töissään, ilahtuu minusta vaikka olen jo rupsahtanut. On eläinrakas eikä vaadi paljon mitään. Olen rakastunut vieläkin, vaikka yhdessä on taivallettu yli 20 vuotta. 

Vierailija
31/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki! On lempeä ja hyväksyvä, komea, sporttinen, älykäs, tekee hyvää ruokaa ja kertoo hyviä vitsejä. Hymyilee ihanasti ja antaa hyvää seksiä. On siisti ja puhdas ihan aina. Ja tuoksuu hyvälle jopa hikisenä. Minun rakas <3

Vierailija
32/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee minut sellaisena kuin olen. Ja rakastaa minua minuna. Kuuntelee, mitä mulla on sanottavana. Ja arvostaa minua ihmisenä. Kohtelee hyvin, on huomaavainen. Hänen kanssaan minulla on turvallinen olo. Ja tiedän, että minun ei tarvitse olla vahva vaan heikkonakin hetkenä mieheni on tukemassa ja kannattelemassa minua. Tarpeemme ja toiveemme menevät yksiin.

Mieheni on ihana siksi, että hän on hän. <3

Vierailija
33/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen ja jos sanoo jotain, niin tekee sen. kahdessa edellisessä suhteessa näillä mun ns miehillä oli kohta purjeveneet ja talot ja oli vaikka mitä. En eronnut näistä syistä, vaikka mitää tollasta ei ikinä nkynyt eikä ole minulle muutenkaa merkitystä.

Nykyisen kanssa kuulin saman vuoden yhdessäolon jälkeen ja ajattelin silloin, että ok taas tää. Mutta, kun asioita alkoi tapahtumaan, niin olin ek hämmästynyt. Tekee asiat heti eikä kuukauden päästä. En odota mitään tollasta, mutta hän on itse sellainen ihminen, että hoitaa hommat heti. EI ikinä raivoa tai huuda, vaikka on meilläkin riitaa. Mutta ei se riita ole sellasta missä pitäs pelätä. Jos nyt sanois, että huomenna mennää avaruuteen, niin me mentäs avaruuteen. Hän ei ole haavelija vaan toteuttaja. Eikä koskaan lupaa mitään mitä ei voi pitää. Siitä pidän hänestä. Sanojen mittainen mies eikä koskaan petä lupausta. Olen pari kertaa ollut hänen projektissaan sitä mieltä ettei onnistu. Liian hullua. Sit kuuluu yhtäkkiä, että hei tuus kattoo valmista tuli. Sitten olen ihmeissäni, etttä miten veetussa. Määhän sanoin sulle, että pystyn. Niin hän pystyykin. Enää en ihmettele.

Vierailija
34/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tappelija. Voittaa muiden miehet tappelussa käyttäen pelkästään jalkojaan kädet selän taakse sidottuna tai pelkällä Vasurilla. Kova kuntoinen ja kannatti kovaan ääneen Will Smithin tekoa.

Vierailija
35/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rauhallinen, turvallinen, huumorintajuinen ja luotettava. 😊

Vierailija
36/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 16 cm oleva kulli ja muhkeat pallit täynnä spermaa.

Mitäs jos mies sanoisi, että naisen paras asia on p* llu? Arvostaisitko?

Vierailija
37/37 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, sporttinen, lääkäri.

Ja nu$$ii työpaikkansa hoitsuja sun selän takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi