Onko täällä ihmisiä, jotka ovat laihtuneet peruskotiruualla?
Ilman mitään vhh- tai muutakaan rajoittavaa dieettiä.
Peruskotiruualla tarkoitan sellasta, joka sisältää lihaa, kalaa, kanaa, perunaa, riisiä, pastaa, kasviksia ym. Kun joku kuitenkin kohta kuitenkin alkaa selittää kuinka heillä se peruskotiruoka on intialaista, tai hiilaritonta tai jotain muuta.
Kommentit (28)
Juu, ihan tavallista kotiruokaa, 25 kg hieman alle vuodessa. Noudatan suunnilleen 16/8 rytmiä, mutten ole ehdoton sen suhteen kuitenkaan. Annoskoot järkeviä, naposteluhimoon kasviksia.
Olen laihtunut 15 kg. Ruoka-ajat, 3krt/pv. Annoskoot pienemmiksi. Kasviksia, marjoja lisää, vähemmän hiilareita. En siis kokonaan niistä luopunut. Juon pääasiassa vettä ja mustaa kahvia. Joskus viikonloppuna tai juhlissa jotain herkkuja. Tästä on tullut muutamia kg takaisin kun tykkään juuri sellaisista ruoista joita pitää kontrolloida. Nyt kesällä aion pudottaa ne kilot pois, helppoa kun voi elää mansikoilla tms. Itsekuria se minulta vaatii.
Minä laihdun syömällä roskaruokaa, kasoin vain kaloreita
Kotiruokaa syömällä ei koskaan painoa tullutkaan ylimääräistä.
Vuosia aiemmin liha jäänyt pois, mutta tavallisia ruokia. Viljoja, kasviksia, kaloja, palkokasveja, mereneläviä, maitotuotteita, hedelmiä, jälkiruokiakin voi olla.
Helpoin ruokavalio pitkällä aika välillä on syödä tavallisia ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia aiemmin liha jäänyt pois, mutta tavallisia ruokia. Viljoja, kasviksia, kaloja, palkokasveja, mereneläviä, maitotuotteita, hedelmiä, jälkiruokiakin voi olla.
Tavalliseen ruokaan kuuluu myös liha. Tuollainen nirsoilu ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliseen ruokaan kuuluu myös liha. Tuollainen nirsoilu ei ole tervettä.
Miten oikeasti viitsit kirjoitella tollaista? Lihaton ruokavalio on nykyaikana täysin normaali ja siinä on etuja sekä terveydelle että maailman kantokyvylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduin ihan normaalilla kotiruoalla viitisentoista kiloa parissa kuukaudessa. Toki siis pienensin kaikki annokset puoleen ja lisäsin 2-3 päivittäistä tunnin mittaista liikuntahetkeä (nekin ihan kotijumppaa ja kävelyä).
Valehtelet niin, että korvat heiluu. Viistoista kiloa parissa kuukaudessa :D:D:D
Joo, tyhmää kun tänne toiset tulee satuja kertomaan!
Minä en syö kalaa lainkaan mutta muuten arkiruokani on Ap:n kuvailemaa. Ja kyllä, vain annoskokoa vähentämällä ja ruokailun rajoittaen kello 8 ja 18 välille olen 23 kg kahdessa vuodessa laihtunut (87 - 64) mutta sen 2 vuotta se todella kesti eli vauhdilla kilo kuussa.
Koskaan en mitään makeaa ole syönytkään eli ei ollut mitään kiusauksia sen suhteen. Isompi kiusaus olivat lämpimät leivät, joita ennen olin riemullisesti tehnyt yhdeksän aikaan illalla: pari paahtoleipää ja väliin paistettu muna ja juustoa ja mitä nyt sattui jääkaapissa kinkkua tai tomaattia ja vähän majoneesia olevan. . , Niiden hylkääminen otti koville. Voitin.
Minä olen laihtunut vuoden alusta 18kg ihan vain katsomalla annoskokoja tarkemmin. Aloitan myös annoksen kasaamiseen aina salaatista ja tällöin käy vähän kuin vahingossa niin että lautasella on vähemmän tilaa sille täyttävälle ruualle. En syö 5-16krt päivässä vaan ainoastaan silloin jos on nälkä. Napostelua varten toimii minitomaatit, pakastemansikat sekä pikkuporkkanat ja vettä juon paljon. Herkuista en ole välittänyt koskaan ja syön yhden askin salmiakkia kuukaudessa niinkuin aina ennenkin.
T. 171cm/66kg