Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet yhtäkkiä naistenlehtijulkkis. Mistä haastattelusi kertoisi?

Vierailija
23.07.2022 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pinnallisesta hypergamiasta ja tasoteorian noudattamisesta.

Tavismiesten pariutumisahdingosta.

Vierailija
2/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen näköjään tehnyt vääriä päätöksiä elämässäni, kun olen päätynyt naistenlehteen.

Syväluotaavaa itseruoskintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryysyistä rikkauksiin.

Vierailija
4/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpisisin joutavia kuin Miki Liukkonen. Kyllä naisia irtoasi sen jälkeen.

Vierailija
5/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan Sirpan kanssa päivittäin villiä seksiä jouluservettien päällä, samalla kun siirtelen Sofialle rahaa tilille

Vierailija
6/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen katujen siisteyden taso, ilmansaaste, melu ja hajut. Keskustelua hyvästä ympäristöstä, raikkaudesta, kodikkuudesta, luonnosta ja ulkomaista.

Vierailija
7/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahtamisesta tyhjän päälle miehen kaksoiselämän vuoksi ja siitä selviämiseen ihan ihme reittiä pitkin ja todella nopeasti. Elämästäni pystyisi oikeasti kirjoittamaan kirjan, eikä kukaan uskoisi että se on totta.

Vierailija
8/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuttaisin avioliittoani, joka on siis oikeasti menossa niin persiilleen että huimaa.

Vierailija
9/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteestani Matti Vanhaseen

Vierailija
10/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipahtamisesta tyhjän päälle miehen kaksoiselämän vuoksi ja siitä selviämiseen ihan ihme reittiä pitkin ja todella nopeasti. Elämästäni pystyisi oikeasti kirjoittamaan kirjan, eikä kukaan uskoisi että se on totta.

Kenenpä elämästä ei saisi kirjoitettua elämäkertaa, jossa itse on se sankari ja kaikki muut syypäitä kaikkiin ongelmiin. Niitä saa lukea päivittäin palstalla kyllästymiseen asti. Omasikin alkoi jo oikein lupaavasti, miehen kaksoiselämän vuoksi.🤣

Vierailija
11/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteestani Matti Vanhaseen

Onko tämä totta? Eikö Matti nyt ole aika tylsä.

Vierailija
12/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehillä on hyvät mahdollisuudet pariutua, sinä vain et ole sellainen

Vierailija
13/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä uniikkeja lumihiutaleita naisten lehdissä riittää. Kuinka olin nyrkin ja hellan välistä kotiarestista rajoittavasta vankilasta, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitasi. Korkkarit kattoon ja laumaan Kaija Koota!

Vierailija
14/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikesta vapaaehtoistyöstä, mitä olen tehnyt, tai toisena vaihtoehtona vähän erikoinen harrastukseni, mistä on paikallislehteen joskus juttu tehtykin.  Tunnistamisen vuoksi en kerro, mikä harrastus on kyseessä. Kolmas vaihtoehto voisi olla ihan vaan työni, jossa naiset on vähemmistöedustettuna tai opiskeluni aikuisiällä avoimessa yliopistossa, mitä olen tehnyt jo aika paljon. Ihan sellaista perussettiä tavallisista hyvän mielen asioista. Nämä siis sellaisia että tämä julkkis on tehnyt tätä, ei asioina, joiden vuoksi olisin julkisuudessa. Se harrastus olisi sellainen, missä saisi kyllä julkisuutta, jos kehittyisi ja haluaisi kehittyä tarpeeksi pitkälle. 

Vierailija
15/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd elämän voimavarana

- millaista on aikuisena naisena elää oireyhtymän kanssa, josta yleisin käsitys on negatiivista. Miten se auttoi vaikeasta vastoinkäymisistä ja jossa adhd onkin sisun lähde kuin ajaisi entisestään ahdinkoon

Vierailija
16/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaiin nostaa esiin ongelmia, jotkaa pitää ratkaista. Lapon lopettaminen, ringit kiinni, moiset pois viranomaisista, ihmiskauan lopettaminen, trofeekielto, kyllä maailmassa ja Suomessa korjattavaa riittää.

Vierailija
17/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu kertoisi kuinka löysin itseni uudelleen vaihtoehtoisen lifestylen ja downshiftaamisen ansiosta. Oravanpyörästä hyppäämisen jälkeisestä voimaantumisesta.

Vierailija
18/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olen ollut ituviherhippi jo kohta kaksikymmentä vuotta, koska kankaiset lautasliinat.

Vierailija
19/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini alzheimerista ja niistä vuosista, jotka olin hänen luonaan epävirallisena palkattomana omaishoitajana.

Vierailija
20/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt aloitusta?