Olet yhtäkkiä naistenlehtijulkkis. Mistä haastattelusi kertoisi?
Kommentit (29)
Lasisesta lapsuudesta ja siitä, kuinka vanhempani joi itsensä hengiltä. Kerron, kuinka päädyin parisuhteeseen alkoholistin kanssa ja annoin samanlaisen lapsuuden omille lapsilleni, kunnes havahduin yli 10v jälkeen olevani idiootti. Annoin puolisolleni kaksi vaihtoehtoa: joko minnesotahoito tai muutan lasten kanssa pois. Lopun voitte lukea sitten lehdestä, että miten kävi ja mikä on tämän hetkinen tilanne :')
Vierailija kirjoitti:
Tipahtamisesta tyhjän päälle miehen kaksoiselämän vuoksi ja siitä selviämiseen ihan ihme reittiä pitkin ja todella nopeasti. Elämästäni pystyisi oikeasti kirjoittamaan kirjan, eikä kukaan uskoisi että se on totta.
Sama. Jo ensimmäisten vuosien olosuhteet olisivat monelle käsittämättömät.
Jeesuksesta. Ei siis niinkään minusta, vaan hänestä. Kuinka ilman sitä ihmeellistä armoa jota olen saanut elämäni aikana niin monesti kokea, en enää olisi olemassakaan. On vain yksi Jeesus, ja häntä rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksesta. Ei siis niinkään minusta, vaan hänestä. Kuinka ilman sitä ihmeellistä armoa jota olen saanut elämäni aikana niin monesti kokea, en enää olisi olemassakaan. On vain yksi Jeesus, ja häntä rakastan.
Eikö niitä Meksikon nurkilla ole vaikka kuinka ja paljon🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä Jeesusta joka tuli taivaasta ja palasi sinne, kunnes noutaa kohta omansa.
Haastattelu kertoisi aihe vapaalla liikaa aikaansa viettävistä nuorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tavallinen miehennimi pahenna tai muuta Häntä muuksi. Hän tuli ihmiseksi ja sovitti maailman synnit.
Kuinka selvisin lapsen muuton laukaisemasta miehen kriisistä, avioerosta ja sen jälkeisen vuoden käytännön ongelmista, ja olen nyt uuden edessä entistä vahvempana 50-vuotiaana naisena.
Voidaan myös viitata eroa edeltäneeseen elämään, mm. siihen, että olen ollut koko aikuisen ikäni perheellinen ja miten suuri asia tämä nyt on.
Ja miten olen aina ollut selviytyjä vaikeasta lapsuudesta asti.