Koetko, että seksi voi olla hyvää myös sellaisen partnerin kanssa, johon sinulla ei ole tunnesidettä?
Koetko, että seksi voi olla hyvää myös sellaisen partnerin kanssa, johon sinulla ei ole tunnesidettä? Vastaustaan voi selittää/tarkentaa kommentoimalla, jos siltä tuntuu.
Kommentit (24)
Miksi teit uuden saman kyselyn, päivälläkö ei kyseleminen riittänyt?
Ei. Seksiin tarvitaan tunneside. Jonkinlainen tunneside.
Miksi puuttuu vaihtoehto "olen kokeillut, tunneside puuttui eikä seksi ollut hyvää?"
Vierailija kirjoitti:
Miksi puuttuu vaihtoehto "olen kokeillut, tunneside puuttui eikä seksi ollut hyvää?"
Sehän on se vaihtoehto "ei" 😄
Uskon täysin että toimii ihmisille jotka kokevat seksin ja kehonsa sopivalla tavalla eri tavalla kuin minä. Itse en tällä itsetunnolla voisi todellakaan rentoutua nauttimaan seksistä ilman luottamusta, kunnioitusta ja hyväksytyksi tulemisen tunnetta. Elikkäs kyllä siihen tunnesiteen tarttee.
Vierailija kirjoitti:
Uskon täysin että toimii ihmisille jotka kokevat seksin ja kehonsa sopivalla tavalla eri tavalla kuin minä. Itse en tällä itsetunnolla voisi todellakaan rentoutua nauttimaan seksistä ilman luottamusta, kunnioitusta ja hyväksytyksi tulemisen tunnetta. Elikkäs kyllä siihen tunnesiteen tarttee.
Samaa mieltä!
Yksin paras monelle, säästyy raskauksilta ja taudeilta ym. Mihin sitä kropanraatoa tarvitsee jos ei ole tunnesidettä.
Höh, vaikea äänestää koska jos äänestän "ei" siitä saa vähän väärän käsityksen, kuin se voisi olla vain huonoa. Mielestäni seksi voi olla sentään ihan ok myös sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole tunteita. Niin ok, että voi ehkä useammankin kerran harrastaa, ettei ole huonoa. Ainakin jos on tarpeeksi puutteessa ja haluton mihinkään tunnekuohuihin silloin. Tietenkin hyvän seksin edellytys on, että aika paljon pitää siitä toisesta osapuolesta ja kokee saavansa vastakaikua häneltä. Olen nainen ja kokenut tuon suhteen kaikkea turhan tuskan ja taivaallisen väliltä.
Jos on kunnon ryskettä tahi sm touhua niin ei taida monikaan ailavjuuta kuiskia.. Vähän samaa kategoriaa kuin sisäinen kauneus on tärkeintä ja raha ei tuo onnea. Nykyään tuosta jälkimmäisestä uskalletaan jo sanoa että ei suoraan mutta se mahdollistaa onnen löytämisen..
Ne joilla tällainen onnistuu pystyisivät varmaan sitten vaikkapa seksinukenkin kanssa sekstailemaan
Tpp kirjoitti:
Jos on kunnon ryskettä tahi sm touhua niin ei taida monikaan ailavjuuta kuiskia.. Vähän samaa kategoriaa kuin sisäinen kauneus on tärkeintä ja raha ei tuo onnea. Nykyään tuosta jälkimmäisestä uskalletaan jo sanoa että ei suoraan mutta se mahdollistaa onnen löytämisen..
Juuri tuollaisissa touhuissa sitä tunnesidettä tarvitaan. Perusvanilja sitten on niille mitään sanomattomille tyypeille.
Tunteita on paljon muutakin kuin rakkautta, ihan tavallinen toisesta välittäminen riittää.
Henkinen yhteys täytyy olla ja luottamus lisää nautintoa. Osaan kyllä nauttia jutuista, joista ei synny parisuhdetta, mutta en ihan kenen kanssa tahansa.
N44
Paras ja varsin pitkäaikainen seksipartneri itselläni oli nainen johon en saanut tunnesidettä syntymään. Ja jos asteikolla 4-10 hän oli 10. Vaikka juteltiin paljon ja molemmilla oli hankalia kokemuksia taustalla. Laadukas seksi silloin kun molemmille sopi oli molemmille tarpeen. Hänelläkään ei tainnut mitään tunnesidettä olla vaikka aluksi sellaista mielestäni hakikin. Mutta muistelen kaiholla ja hyvin mielin.
En ole kokenut kovin hyvää seksiä, joten vastasin en osaa sanoa. Irtosuhteita en harrasta, se ei vaan ole minun juttuni. Esimerkiksi orgasmia en miehen kanssa saa. Nykyisen kumppanin kanssa emme enää rakastele. Ja siis aseksuaali en ole todellakaan, haaveilen päivittäin seksistä kyllä.
Siinä vaiheessa, kun sydän on komean puolison luona, mutta seksiä ei ole ollut pariin vuoteen niin pelkkä paneminen ilman tunteita riittäisi.
Tiedän kuitenkin vastuuni toisen tunteista, enkä ole ääliö. Rakastan myös edelleen puolisoani, joten en halua satuttaa häntä.
Uskon, että voi. Omassa suhteessani on seksi-innostus miehen puolelta hyytynyt, omat halut taas on ihan huipussa koko ajan. Olen jopa miettinyt, että pokaan kuntosalilta, pikkujouluista, ravintolasta tai kaupasta jonkun kivan miekkosen ja painelen panemaan. Miehet kyllä katselee siihen malliin, että eipä olisi vaikeaa moista toteuttaa. Voin kuvitella, että silloin, kun molemmat tietää missä mennään - eli pidetään vaan kivaa sängyn puolella - homma toimii. Irtosuhteista ei ole kokemusta, en harrastanut moisia nuorena, sillä olin toivoton romantikko.
- N42 -
Kyllä se varmaan jollekulle sopii, minulle tuskin sopisi.
N